Zadejte hledaný výraz...

Logotvůrce: update osobního webu

Daniel H.
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
31. 8. 2016 17:20:03
Jo, tyhle argumenty mi davaji smysl. A kdyz ti ty moje nekdy pomuzou v konverznosti o 1%, melo to smysl.. :) Good luck
31. 8. 2016 17:20:03
https://webtrh.cz/diskuse/logotvurce-update-osobniho-webu/strana/4#reply1132046
To máš pravdu. :) Nechám si to rozležet hlavou a snad mě napadne, jak tam něco podobného zakomponovat. Dík
31. 8. 2016 19:27:09
https://webtrh.cz/diskuse/logotvurce-update-osobniho-webu/strana/4#reply1132045
Zbynek Subert
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
31. 8. 2016 19:49:38
No vidíte, to, co píšete výše, tak dává smysl i mně a to právě postrádám na vašem webu. Přijde mi lepší se tam trochu rozepsat jak tvoříte, dát do toho srdce a myslím, že i klienta to zaujme více než věta "Jedinečným logem vás odliším od konkurence a tím vám usnadním cestu k úspěchu." ....která je dle mého prázdné klišé.
Třeba si z toho všeho vezmete něco a doplníte to u sebe na webu a třeba vám to i pomůže. Hodně štěstí a ať se daří.
31. 8. 2016 19:49:38
https://webtrh.cz/diskuse/logotvurce-update-osobniho-webu/strana/4#reply1132044
In-pocasi
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
31. 8. 2016 20:37:39
Trošku bych se zamyslel nad texty. Slovní spojení džnugle a konkurence (nebo byznys) mi moc nesedí, člověk většinou svou konkurenci zná a nepřipomíná mu prales, pokud to dělá dobře. "Log" není hezký pád slova logo (určitě to jde formulovat i v prvním pádu). Zrovna tak slovo "podělil" (příliš blízké jinému slovu :)). Fráze "Jedinečným logem vás odliším od konkurence a tím vám usnadním cestu k úspěchu." je zcela prázdná.
Hodně mi na tom webu chybí práce s detailem (chybí tomu dotažení, které bych od tvůrce grafiky jako klient očekával - vyladěné texty, fotky pořízené jen kvůli té stránce, Seznam e-mail...).
Práce jsou ale hezké (a možná na tom webu zbytečně málo vynikají).
31. 8. 2016 20:37:39
https://webtrh.cz/diskuse/logotvurce-update-osobniho-webu/strana/4#reply1132043
Zbyněk > Jsem rád, že už to dává smysl. Web jsem se vždy snažil držet co nejstručnější, protože vím, že 99 % lidí nečte, jen skenuje a proto je možné zachytit jejich pozornost jen krátkými a jasnými hesly. Co se týče citované věty, tak tu jsem po letech vydestiloval jako jádro toho, co vlastně pro klienty dělám. Může to znít jako klišé, ale prostě je to tak. Ale zamyslím se tedy nad upravou.
In-počasí > Děkuji za podněty. "Džungle konkurence" je nadsázka. Dříve jsem tam měl zazáření v galaxii konkurence. Džungle neznamená prales, je to metafora pro rozmanité a rozsáhlé prostředí. Nějaké své konkurenty znát můžete, ale nejde-li o vyloženě díru na trhu, tak máte konkurentů desítky, spíše stovky či tisíce (jelikož jsme v onlinu, tak je stále více potřeba sledovat i konkurenci zahraniční) a obvykle není v lidských silách znát úplně každého konkurenta (třeba zrovna dnes vznikl další, zítra vznikne zase další..). Naopak mi to spojení přijde dobré, zrovna včera mi ho jeden klient chválil, ale je mi jasné, že nesedne všem.
Je mi líto, že vy i Zbyněk považujete tu frázi za prázdnou. Jak jsem psal výše, naopak je to vydestilované jádro toho, co dělám, což jsem chtěl takto jednoduše vysvětlit potenciálním klientům. Fakt mě to mrzí, protože jsem dlouho zjednodušoval a zjednodušoval veškeré své "USP" argumenty, až jsem dospěl k tomuto... Takže to tedy musím překopat. Skloňování mi přijde v pohodě, ale pokud to zní krkolomně, zkusím to přepsat.
Fotky pořízené jen kvůli stránce? :) Jakože jsem zaletěl na Kauai a prošel se do Awa'awapuhi Valley a do Norska nad Lysefjord jen kvůli webu? :) To ne, jen jsou to prostě mé oblíbené fotky z cest a jelikož je celý web o tom dobrodružství, tak se tam hodí. Neřešil jsem žádné detaily z hlediska nasvětlení či dokonalých barev (anebo snad dokonce oblečení), protože jsem chtěl zachovat autenticitu, aby to nepůsobilo uměle. Seznamovský mail už jsem rozvedl dříve a co se týče textů, tak si nemyslím, že to je něco, co by měl automaticky zvládat grafik, od toho jsou copywriteři. Ale ano, na základě předchozích podnětů se budu textům ještě venovat a dotáhnu je.
Jsem rád, že se líbí alespoň práce. :) Možná máte pravdu, že tam trochu zanikají, každopádně jsem chtěl především nabudit atmosféru, která by měla vyjádřit, jaký přístup ode mě může klient čekat. Podobně jako to má např. Jirka Tvrdek (http://tvrdek.cz/) anebo Honza Řezáč (https://www.houseofrezac.com/).
1. 9. 2016 11:48:37
https://webtrh.cz/diskuse/logotvurce-update-osobniho-webu/strana/4#reply1132042
Zbynek Subert
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
1. 9. 2016 14:50:29
Tomáši, ale všechny fráze typu "Zvýším Váš obrat, zaručím nové zákazníky, usnadním cestu k úspěchu, přinesu nové příležitosti"... jsou dle mého prázdné bonmoty vhodné tak na bezduchou politickou kampaň.
Jan Řezáč použil nadsázku, web má atmosféru a vím, co mohu čekat a nebo se chci i nechat překvapit, ale u vás na webu je opravdu jenom barevno :) Nemyslím to špatně a jsem rád, že Jana Řezáče jste použil, protože na tom webu se můžete myslím hodně naučit a je to lepší tah než se chlácholit tím, že ostatní by tam dali packu a vy jste našel jiné řešení. Srovnávejte se s těmi lepšími a ne s těmi horšími :)
1. 9. 2016 14:50:29
https://webtrh.cz/diskuse/logotvurce-update-osobniho-webu/strana/4#reply1132041
In-pocasi
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
1. 9. 2016 14:52:45
lVlorf3us: Mě právě moc nesedlo, že to jsou vyloženě fotky z "Facebooku". Na tom tvrdek.cz fotografie působí mnohem lépe, jako součást webu (on celý ten jeho web je špička :)).
1. 9. 2016 14:52:45
https://webtrh.cz/diskuse/logotvurce-update-osobniho-webu/strana/4#reply1132040
In-počasí > :) Koukám, že doba je už značně deformovaná, když jakákoli fotka z dovolené musí být "fotka z Facebooku". :) Jsou to prostě fotky z cest.. jsou autentické a vcelku jedinečné (málokdo na ta místa chodí). Jirka má profí fotky, ale mám pocit, že nejsou jeho (kromě portrétu samozřejmě). Působí skvěle, ale ne tak autenticky. Což není špatně, ani jedna cesta není špatná, já se jen vydal jinudy.
Zbyněk > Já právě nevím, proč je to prázdné. :) Kdybych prodával zmrzliny a řekl tyto fráze, tak to asi prázdné bude. Ale kvalita loga a vizuální identity s úspěšností souvisí. Relevantní grafika působí na cílovku pozitivně, zatímco irelevantní negativně. V prvním případě v lidech vzbudí důvěru a zvýší šanci na to, že si firmu vyberou. Také, je-li design (mezi konkurencí) jedinečný, tak si jej (i firmu) snáze zapamatují. V druhém případě (nekvalitní, tuctová grafika) lidi buďto odpudí, anebo nevzbudí takovou důvěru, nebo si lidé tu grafiku (ani firmu) nezapamatují.
Z toho vyplývá, že v prvním případě bude mít firma více zákazníků a tudíž bude úspěšnější. Není to tedy prázdná fráze, je to fakt. Všude se radí, aby člověk na webu jasně řekl, co jeho produkt / služba znamená pro zákazníka – proto jsem to tam napsal. Sice to může znít nafoukaně, ale ve své podstatě je to pravda. Jakýkoli (dobrý) design pomáhá, jen to designeři berou jako samozřejmost a neříkají to nahlas, ale pro laika klienta to samozřejmost být nemusí (proto si tolik lidí dělá loga a letáky ve wordu).
No vidíte, já se do webu také snažil vložit atmosféru a pár hodnotitelů to slovo už použilo. Honza i Jirka mi byli inspirací v odlišení, nechci je ale nijak vykrádat. Takže jak jsem psal, asi nejste má cílovka. Za mnou chodí právě lidé, kteří ocenili, že tvořím "jiná" řešení. Zrovna Weget zmiňují mí klienti nejčastěji a jeho jedinečnost chválí. Takže to není chlácholení, opět jen tvrzení faktů. Na naší logo-scéně mám vcelku přehled a ač znám více kvalitních designerů, kteří mají kvalitní loga i identity, tak znám jen hrstku těch, co se opravdu snaží přicházet s odlišným řešením. Proto mi tento argument přijde důležitý, jelikož se tím od většiny liším. :)
To jsem měl zmínit asi na začátek. Že webem cílím na konkrétní skupinu, která "vidí svět" i směr jejich byznysu podobně, jako já. Původní kouzelnický web mi dohodil přesně ty zákazníky, jaké jsem hledal. Ostatní zahnal, anebo v nich nevzbudil důvěru, ale to je vedlejší, já chci tvořit specifické práce pro specifické lidi a tomu web přizpůsobuji. A jak se v designu / reklamě říká "if nobody hates it, nobody loves it". :) Hlavní je, že jsem ve vás vzbudil nějaké emoce.
3. 9. 2016 16:39:52
https://webtrh.cz/diskuse/logotvurce-update-osobniho-webu/strana/4#reply1132039
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit