Zadejte hledaný výraz...

Lidl eshop v nesnázích

Terenos
verified
rating uzivatele
9. 5. 2018 19:31:44
Chtěl jsem si něco objednat v Lidl eshop, ale dle recenzí, jak koukám, to nezvládají.
Zajímal by mě Váš názor, jak je to možné, že obchod jako Lidl, se odlišuje od konkurence docela dobře a pak je tu jeho Eshop, kde to nevypadá zrovna 3x důvěryhodně.
Odkaz na recenze: https://obchody.heureka.cz/lidl-shop-cz/recenze/
9. 5. 2018 19:31:44
https://webtrh.cz/diskuse/lidl-eshop-v-nesnazich/#reply1344702
Registrace
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
9. 5. 2018 19:45:48
Prostě podcenili logistiku. Češi jsou dost nároční zákazníci. V podstatě, co není do druhýho dne, tak je problém. Navíc, když to všechno z eshopu pravděpodobně pochází ze skladů z Německa, tady se musí přeposlat...
Nebyl bych k Lidlu tak kritickej, kdyby tam bylo něco, co bych chtěl, tak bych se rozhodně nákupu nebál. Je to prostě lowcost, ale lidi od toho očekávají ceny Lidlu a služby Alzy. Proto to hodnocení.
9. 5. 2018 19:45:48
https://webtrh.cz/diskuse/lidl-eshop-v-nesnazich/#reply1344701
Terenos
verified
rating uzivatele
9. 5. 2018 20:12:13
Napsal Registrace;1461707
Prostě podcenili logistiku. Češi jsou dost nároční zákazníci. V podstatě, co není do druhýho dne, tak je problém. Navíc, když to všechno z eshopu pravděpodobně pochází ze skladů z Německa, tady se musí přeposlat...
Nebyl bych k Lidlu tak kritickej, kdyby tam bylo něco, co bych chtěl, tak bych se rozhodně nákupu nebál. Je to prostě lowcost, ale lidi od toho očekávají ceny Lidlu a služby Alzy. Proto to hodnocení.
Česká centrála (sklad) je údajně v Plzni.
9. 5. 2018 20:12:13
https://webtrh.cz/diskuse/lidl-eshop-v-nesnazich/#reply1344700
PetrBoril
verified
rating uzivatele
9. 5. 2018 20:47:24
Ja objednaval pred vanocema, sice to doslo na dvakrat, respektive ve dvou balicich, ale rychle a byl sem o tom informovan, takze ja byl spokojen.
9. 5. 2018 20:47:24
https://webtrh.cz/diskuse/lidl-eshop-v-nesnazich/#reply1344699
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
9. 5. 2018 20:51:45
Hele co lidi jako čekají? že budou kupovat levné věci s dopravou zadara a bude to jak od Alzy? Ta demece lidí je opravdu neskutečná. Absolutně nechápu, že to vůbec někoho napadne, že je něco takového možné. Jo logistika je věc :) Ještě by to chtělo aby jim na Heuréce psali z Lidlu - kupuješ za hubičku tak jí taky drž :-D
9. 5. 2018 20:51:45
https://webtrh.cz/diskuse/lidl-eshop-v-nesnazich/#reply1344698
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
9. 5. 2018 21:59:00
Já mám někdy chuť těm co vás vyhledají na Heurece, když všem ostatním webům dojde zboží napsat ... a co jste dělali posledních 6 let? Stálým zákazníkům držíme zboží skladem, ale vám jsme dobří jen tehdy, když jste úplně v háji, protože vám dali všichni ostatní košem ...
9. 5. 2018 21:59:00
https://webtrh.cz/diskuse/lidl-eshop-v-nesnazich/#reply1344697
Chip22
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
9. 5. 2018 22:28:31
Koukám se na to a docela masakr. Tolik špatných hodnocení jsem snad ještě neviděl. Většina lidí tam píše o otrávených operátorkách, nadruhou stranu, když se každý ptá na to samé s náladou pod psa, musí to být práce pro opravdu silné povahy.
E-shopy by obecně s lidma měly přestat jednat v rukavičkách. Vše má své mantinely. Je vidět, že Češi si zvykli na dárek a k němu nejlépe ještě jeden + samozřejmě doprava zdarma. Není divu, že se v dnešní době z obchodu stává armáda spásy. Cely business je postavený naruby.
9. 5. 2018 22:28:31
https://webtrh.cz/diskuse/lidl-eshop-v-nesnazich/#reply1344696
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
9. 5. 2018 22:36:14
Na Lidlu je nejlepší, že vratky probíhají taky přes PPL, ale 90% dementů to ignoruje a chodí vymáhat peníze na pokladny.....
9. 5. 2018 22:36:14
https://webtrh.cz/diskuse/lidl-eshop-v-nesnazich/#reply1344695
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
9. 5. 2018 23:06:28
Napsal Chip22;1461737
Koukám se na to a docela masakr. Tolik špatných hodnocení jsem snad ještě neviděl. Většina lidí tam píše o otrávených operátorkách, nadruhou stranu, když se každý ptá na to samé s náladou pod psa, musí to být práce pro opravdu silné povahy.
E-shopy by obecně s lidma měly přestat jednat v rukavičkách. Vše má své mantinely. Je vidět, že Češi si zvykli na dárek a k němu nejlépe ještě jeden + samozřejmě doprava zdarma. Není divu, že se v dnešní době z obchodu stává armáda spásy. Cely business je postavený naruby.
To je otázka ... já si spíš myslím, že by měly být obě strany soudné. Proč by si měla jedna strana s druhou vytírat zadek, jako to dělají třeba operátoři s námi všemi.
Na jedné straně máte zákazníka, který má peníze a chce je utratit, ale nemá zboží, na druhé obchodníka, který má zboží a chce peníze. Nevidím jediný důvod, proč by měla mít jedna strana převahu nad tou druhou. Měl by tu být někdo - stát, který má dohlížet na rovnováhu. Poslední dobou mám ale pocit, že je jedna miska vah už úplně dole.
Brzy tu normální eshopy nebudou. Ekonomika jede jako kráva a už se budu opakovat, ale za poslední rok jsem ztratil tolik výrobců, dodavatelů, partnerů, jako nikdy jindy. Buď zkrachovali, nebo to prostě vzdali a šli jinam. Teď se k tomu přidávají i kamarádi eshopeři, se kterými dlouhá léta klábosíme po telefonu. Celý ten business kamsi mizí. Za chvíli nebudu mít od koho brát, a nebudu mít kolem sebe ani lidi se stejnými problémy, se kterými se mi tak dobře klábosí.
Jedni jdou z e-businessu pryč včas, druzí to berou přes Bohnice, .... štve mě to.
9. 5. 2018 23:06:28
https://webtrh.cz/diskuse/lidl-eshop-v-nesnazich/#reply1344694
lada1979
verified
rating uzivatele
9. 5. 2018 23:22:31
Napsal Terenos;1461706
Chtěl jsem si něco objednat v Lidl eshop, ale dle recenzí, jak koukám, to nezvládají.
Zajímal by mě Váš názor, jak je to možné, že obchod jako Lidl, se odlišuje od konkurence docela dobře a pak je tu jeho Eshop, kde to nevypadá zrovna 3x důvěryhodně.
Odkaz na recenze: https://obchody.heureka.cz/lidl-shop-cz/recenze/
Myslím, že nemusíš mít zrovna strach pokud zboží nepotřebuješ zítra. Pokud se dobře podíváš tak zjistíš, že nemají zavedené Ověřeno zákazníky a tak recenzi může napsat každý i ten co vůbec nenakoupil. Ted je tam celých 84 recenzí, což je v poměru k zcela jistě k deseti či statisícům objednávek naprosté minimum. A to, že ted recenzují většinou jen ti nejnaštvanějších z naštvaných to je jen specifikum Heureky a obraz společnosti. Takže pokud ti opravdu nevadí, že to nebude druhý den a nebo že ti při objednávce více druhů zboží toto přijde v několika zásilkách, klidně objednej, ale ber v úvahu, že ne vše je tak kvalitní jak se tváří, ale co bys chtěl od diskontu, že.
9. 5. 2018 23:22:31
https://webtrh.cz/diskuse/lidl-eshop-v-nesnazich/#reply1344693
Zizala935
verified
rating uzivatele
10. 5. 2018 10:44:07
Na Lidlu nakupuji od doby, co jako eshop začali a nikdy jsem neměl problém. Sice mě štve, že balíky zasílá navíckrát, ale zase mají levnou dopravu a většinou ji mám stejně zdarma, tak co. Nejvíc se opozdili asi o týden, hned při první objednávce, když se to teprve rozjíždělo, což jsem chápal. Vše ostatní pak do 5 dnů úplně v pohodě. Mám za sebou i vrácení zboží, také bez problémů. Ono je většinou problém v lidech, že neumějí číst. Jde to vidět třeba na FB či v diskusích. Třeba vrácení peněz za vrácené zboží - ze zákona je tuším 30 dnů, Lidl píše 3 týdny a stejně se najde hromada blbců, co začnou vyřvávat, že je Lidl okradl, protože už jsou to 3 dny a oni nemají peníze zpět. To je vážně na hlavu. Jde znát, že to jsou lidé, co moc často na eshopech nenakupují. Kdyby tahali skoro 2 měsíce peníze zpět třeba s CZC, nebo by půl roku řešili rozbití zásilky při přepravě, tak by za lidlovský přístup byly ještě rádi.
10. 5. 2018 10:44:07
https://webtrh.cz/diskuse/lidl-eshop-v-nesnazich/#reply1344692
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit