Zadejte hledaný výraz...

Léto a efektivita billboardu

Honza
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
29. 6. 2012 15:04:42
2 Bedříšek: protože s tou kůží nemají na ten trh koho poslat... dobrých obchodníků je dnes pomálu :-)
Co nabídnout nějaký zajímavý věrnostní program... ale to není otázka léta a pár korun jako za rádio a billboard...
Sponzoring je, co se týče obchodního přínosu k ničemu... leda tak, že si posádku s autem půjčíte na den otevřených dveří nebo napíšete článek do firemního magazínu... ale přínos pro znalost značky dle mého nula... pokud to nerozjedete jako Red Bull :-)
Takže jak píše Bedříšek - motivovat obchoďáka, to je cesta v tomhle oboru. Ale dle mého je v B2B léto okurková sezóna... všichni dovolenkujou a sbírají síly na podzimní finiš.
29. 6. 2012 15:04:42
https://webtrh.cz/diskuse/leto-a-efektivita-billboardu/strana/2#reply779895
Nadia
verified
rating uzivatele
29. 6. 2012 15:22:34
opět jsem se dozvěděla co jsem potřebovala. děkuji mnohokrát :)
29. 6. 2012 15:22:34
https://webtrh.cz/diskuse/leto-a-efektivita-billboardu/strana/2#reply779894
Petr Zachrdla
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
29. 6. 2012 15:25:14
Napsal Nadia;813540
opět jsem se dozvěděla co jsem potřebovala. děkuji mnohokrát :)
to jsme rádi, že jsme ti pomohli zachránit firmě nějaké peníze
29. 6. 2012 15:25:14
https://webtrh.cz/diskuse/leto-a-efektivita-billboardu/strana/2#reply779893
Mike
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
29. 6. 2012 15:32:55
Napsal Nadia;813498
Potřebovala bych, aby se firma dostala do podvědomí veřejnosti a na tom základě by se zahájila aktivita obchodních zástupců, protože bez podvědomí lidí o firmě by práce zástupců neměla až takový efekt. nebo se mýlím?
Nadio, když už chceš dělat nějakou aktivitu, které by měla předcházet jiná, zkus se zamyslet nad tím, proč tomu tak je a jak se ty aktivity ovlivňují. Jasně, pokud se firma dostane do povědomí veřejnosti (nikoliv podvědomí;), můžou to mít obchoďáci snazší. Ale ve výsledku je to vždy o kvalitě obchoďáka, produktu, který nabízí, a hlavně o přínosu pro mě coby pro potenciálního zákazníka. Pokud to tam všechno je, je mi u prdele, jestli má firma reklamu v rádiu nebo billboard u cesty.
Stanovte si s klientem nějaké pořádné cíle a podle toho navrhuj komunikační strategii.
29. 6. 2012 15:32:55
https://webtrh.cz/diskuse/leto-a-efektivita-billboardu/strana/2#reply779892
David
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
29. 6. 2012 17:40:11
Efektivnější by bylo vytipovat si subjekty (moc jich asi nebude), se kterýma by bylo výhodné spolupracovat a oslovit je osobně - domluvit si schůzku - v tvém případě mnohem levnější a efektivnější způsob jak nějaký bilboard...
29. 6. 2012 17:40:11
https://webtrh.cz/diskuse/leto-a-efektivita-billboardu/strana/2#reply779891
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit