Zadejte hledaný výraz...

Léto a efektivita billboardu

Nadia
verified
rating uzivatele
29. 6. 2012 11:30:49
Vážení webtržníci,
naskýtá se mi otázka, jakou propagaci vymyslet na léto. Jedná se o firmu, která zpracovává kovy.
Navrhla jsem roční rádiovou reklamu podpořenou roční propagací pomocí online a na léto přemýšlím, že bych dala billboard do průmyslových oblastí. červen-červenec-srpen.
Myslíte, že je tento krok efektivní? Jelikož v létě jsou lidé venku, ale zase je vše utlumené. Lidé jsou hodně na dovolených atd... tři měsíce billboardu, umístěného v dobré oblasti kde se pohybuje cílová skupina (průmyslová zóna a zároveň i sídlo firmy).
Myslíte, že tato forma propagace je v létě efektivní? Nemáte někdo zkušenosti se zpětnou vazbou billboardů v létě?
29. 6. 2012 11:30:49
https://webtrh.cz/diskuse/leto-a-efektivita-billboardu/#reply779910
pa-rek
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
29. 6. 2012 12:06:07
Je otázka co znamená "zpracovává kovy" a taky jaké zákazníky očekává... zda byznysové nebo koncové
29. 6. 2012 12:06:07
https://webtrh.cz/diskuse/leto-a-efektivita-billboardu/#reply779909
Nadia
verified
rating uzivatele
29. 6. 2012 12:08:22
Je to firma na výkup šrotu a cíloví zákazníci jsou spíše firmy, které budou pravidelně dodávat kovový odpad. dále však i koncoví zákazníci, například autodílny či jednotlivci pro výkup autovraků. ale primární cílovka jsou firmy
---------- Příspěvek doplněn 29.06.2012 v 12:12 ----------
má dobré produkty i služby, akorát chybí to poslední P z marketingového mixu a to je ucelená propagace. Proto jsem do ročního plánu k radiové reklamě přidala i online spolupráci se seznamem, sponzoring atd.. a nejsem si jistá, zda ten billboard bude zas tak efektivní. chtěla bych ho dát k místu sídla firmy, jelikož je tam průmyslová zona...
29. 6. 2012 12:08:22
https://webtrh.cz/diskuse/leto-a-efektivita-billboardu/#reply779908
Honza
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
29. 6. 2012 12:47:43
Myslím, že v tomhle případě jsou ty koncoví zákazníci v menšině, ne?
Pokud tomu tak je, vynechal bych to rádio... billboard v nějaké průmyslové oblasti... proč ne. Ale jinak bych se zaměřil spíš na cesty, které nabízí přímý marketing (mailing, telemarketing, účast na oborových eventech, apod...).
K tomu Seznamu - jak se bude hodnotit efektivita, co je konverze?
29. 6. 2012 12:47:43
https://webtrh.cz/diskuse/leto-a-efektivita-billboardu/#reply779907
Nadia
verified
rating uzivatele
29. 6. 2012 12:54:02
Jamalino, u seznamu nevím, ještě nemám od nich nabídku a budu nad tím uvažovat až nějakou dostanu.
jinak firma má právě i obchodní zástupce, takže toto vše (mailing, telemarketing, oborový eventy, sponzoring, veletrhy apod) bude navazováno aktivně na reklamní kampaň v rádiu a billboardy. Hned jak poběží kampaň, tak budou obchodní zástupci motivováni a zaměstnáni k tomu, aby zároveň s běžící kampaní v rádiu a na seznamu (+ billboardy), která vnese firmu do podvědomí lidí, zahájili svojí činnost intenzivně. Tzn že se obě roviny propojí. Přijde mi to efektivní.
přesně tak, koncoví zákazníci jsou sekundární cílovka, ale také je důležité, aby o firmě věděli. A Obchoďáci se postarají o firemní rovinu - primární cílovku
29. 6. 2012 12:54:02
https://webtrh.cz/diskuse/leto-a-efektivita-billboardu/#reply779906
vyhožený peníze, co k tomu dodat. Rádio nebrat.
Zkus si někdy vydělat 20000 a vrazit je do rádia. Možná ti to přijde efektivní, ale s vlastníma penězma by jsi to nikdy neudělala...
29. 6. 2012 13:20:29
https://webtrh.cz/diskuse/leto-a-efektivita-billboardu/#reply779905
Nadia
verified
rating uzivatele
29. 6. 2012 13:32:28
konkurenci ten radiový program velmi dobře funguje.
V mém projektu fungovala rádiová reklama dobře,i když jsem měla služby převážně po internetu. Potřebovala bych, aby se firma dostala do podvědomí veřejnosti a na tom základě by se zahájila aktivita obchodních zástupců, protože bez podvědomí lidí o firmě by práce zástupců neměla až takový efekt. nebo se mýlím?
29. 6. 2012 13:32:28
https://webtrh.cz/diskuse/leto-a-efektivita-billboardu/#reply779904
tři měsíce billboardu, umístěného v dobré oblasti kde se pohybuje cílová skupina.
Co tak Romska osada ? To bude cielovka pre vykup zelezneho srotu aj plocha bude lacna ! :)
Ked budu dobre vykupne ceny, tak to dotlacia na tych karickach odkialkolvek a tato cielovka moc na dovolenky nechodi.
29. 6. 2012 13:47:15
https://webtrh.cz/diskuse/leto-a-efektivita-billboardu/#reply779903
Nadia
verified
rating uzivatele
29. 6. 2012 13:49:33
Patriku tyhle kočárkáře my moc nechceme :) pro ty jsou tu jiné firmy... i když se tomu nejspíš nevyhneme.
29. 6. 2012 13:49:33
https://webtrh.cz/diskuse/leto-a-efektivita-billboardu/#reply779902
Joom
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
29. 6. 2012 13:49:37
Co tak Romska osada ? To bude cielovka pre vykup zelezneho srotu ! :)
Ked budu dobre vykupne ceny, tak to dotlacia na tych karickach odkialkolvek.
Patrik Štefko +1 :)
29. 6. 2012 13:49:37
https://webtrh.cz/diskuse/leto-a-efektivita-billboardu/#reply779901
Petr Zachrdla
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
29. 6. 2012 14:38:28
@Nadia
všechno špatně ;o) obecně léto nelze jednoznačně zaškatulkovat jako dobré nebo špatné pro reklamu. budou produkty, které v létě nemá smysl propagovat a jiné ano. tohle ovšem není vůbec tvůj problém, protože pokud vykupujete kovy a zajímají tě firmy, tak nejlepší investicí by bylo nalít plnou nádrž do auta, objet si je a rovnou domluvit kdy v průběhu roku jsou schopni dodávat jak velké množství. z toho plyne, že se nemusí období, kdy poteřebujete dodávat do sléváren krýt se vznikem odpoadu u dodavatelů.
jestli se tedy léto vyplatí budeš muset prověřit u potencionálních dodavatelů kovového odpadu. billboardy i rádio jsou náklady, za které budeš mít minimum dodavatelů ne-li žádné. samozřejmě rádio a billboardy jinak fungují, ale pro jiné businessy.
EDIT: proč mám pocit, že se poslední dobou nikomu nechce s kůží na trh a snaží se to dohnat tím, že budou čekat až se někdo ozve (B2B) ;o)
29. 6. 2012 14:38:28
https://webtrh.cz/diskuse/leto-a-efektivita-billboardu/#reply779900
Nadia
verified
rating uzivatele
29. 6. 2012 14:51:05
Bedříšku,
firma disponuje obchodními zástupci a to je další sféra. ano, já vím, že obchodní zástupci jsou klíčová věc, ovšem je třeba dostat firmu do podvědomí veřejnosti. Rádiová reklama zvolená ve správných médiích není špatný tah, tím bych si byla jistá. Billboard v místě sídla firmy ( zároveň i průmyslové zóně) také ne.
Dále letmo přemýšlím o sponzoringu rally posádky s viditelnými výsledky, ale to je jen úvaha, netvořila jsem ještě případovou studii. Ale ta pochopitelně sama o sobě bez dalších podpůrných propagačních aktivit také nebude efektivní. imho
29. 6. 2012 14:51:05
https://webtrh.cz/diskuse/leto-a-efektivita-billboardu/#reply779899
Petr Zachrdla
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
29. 6. 2012 14:58:34
Napsal Nadia;813526
Bedříšku,
firma disponuje obchodními zástupci a to je další sféra. ano, já vím, že obchodní zástupci jsou klíčová věc, ovšem je třeba dostat firmu do podvědomí veřejnosti. Rádiová reklama zvolená ve správných médiích není špatný tah, tím bych si byla jistá. Billboard v místě sídla firmy ( zároveň i průmyslové zóně) také ne.
Dále letmo přemýšlím o sponzoringu rally posádky s viditelnými výsledky, ale to je jen úvaha, netvořila jsem ještě případovou studii. Ale ta pochopitelně sama o sobě bez dalších podpůrných propagačních aktivit také nebude efektivní. imho
moc nerozumím tomu proč je potřeba dostat firmu do povědomí veřejnosti, když píšeš, že tě zajímají firmy, které produkují kovový odpad?
29. 6. 2012 14:58:34
https://webtrh.cz/diskuse/leto-a-efektivita-billboardu/#reply779898
EDIT: proč mám pocit, že se poslední dobou nikomu nechce s kůží na trh a snaží se to dohnat tím, že budou čekat až se někdo ozve (B2B) ;o)
Ja si skor myslim, ze marketingove kampane by mali tvorit ludia, ktori minimalne vedia co robia. Jednak by ju mali vediet pripravit, zacielit a v konecnom dosledku vediet ako merat jej efektivitu.
Toto mi pripada ako "Hura mam zakazku sice o tom nic neviem, ale hadam dakto zadarmo poradi" :)
29. 6. 2012 15:01:16
https://webtrh.cz/diskuse/leto-a-efektivita-billboardu/#reply779897
Petr Zachrdla
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
29. 6. 2012 15:02:07
Napsal Patrik Štefko;813531
Ja si skor myslim, ze marketingove kampane by mali tvorit ludia, ktori minimalne vedia co robia. Jednak by ju mali vediet pripravit, zacielit a v konecnom kroku vediet ako merat jej efektivitu.
Patriku, zase krok do vosího hnízda? :o)))
29. 6. 2012 15:02:07
https://webtrh.cz/diskuse/leto-a-efektivita-billboardu/#reply779896
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit