Zadejte hledaný výraz...

Kudy cesta k úspěchu opravdu nevede

Cube
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
11. 7. 2011 15:36:15
Rád bych založil toto téma s tím, že se v poslední době setkávám stále častěji se zarytými "optimalizátory" a "marketéry", kteří jsou 100% přesvědčeni a svých činech a svém úspěchu.
Díky těmto "tvůrcům" vznikají podobné věci jako http://www.opasky-sperky.cz/partneri/ + ještě box partneři.
Majitelé eshopů a webů, kdy si konečně uvědomíte, že toto není cesta k úspěchu. Bezhlavé vyměňování odkazů dělá dneska tolik lidí... Co si třeba spočítat, kolik byste za vynaložené peníze mohli mít kvalitních reklamních ploch, cílených přístupů z PPC kampaní anebo kvalitní grafiky. :-)
Máte obdobné zkušenosti a případy? Myslíte si, že takto se může prezentovat a slavit úspěchy kvalitní web?
11. 7. 2011 15:36:15
https://webtrh.cz/diskuse/kudy-cesta-k-uspechu-opravdu-nevede/#reply654253
Roman.T
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
11. 7. 2011 15:47:04
Nesouhlasím s Vámi pane Kostko :-)
Jedná se o to, že zpětné odkazy, které jsou relevantní opravdu pořád ještě napomáhají vyšším pozicím ve vyhledávačích. Nehledě na to, že kvalitní zpětný odkaz má vysokou hodnotu, pokud je umístěn dobře.
Zpětné odkazy vyhledavače moc nepodporují, upřímně, když se někdo SEO optimalizací a zpětnými odkazy dokáže dostat nahoru, tak to vyhledavačům vadí, protože si klient neplatí jejich službu :-) Kolikrát se stalo, že je stáhli a posunuli pryč :-) Mám s tím zkušenosti.
PPC reklamou ne vždy je garantován úspěch.
11. 7. 2011 15:47:04
https://webtrh.cz/diskuse/kudy-cesta-k-uspechu-opravdu-nevede/#reply654252
1. vite jiste, ze to nemuze vest k uspechu?
2. vymana takovych odkazu je zdarma ne? Tudiz za tyto penize by si nekoupil dle meho zadnou kvalitni reklamni plochu.
3. je to v sekci partneri, tam to necemu vadi? Dle meho tam 99,9% uzivatelu nikdy nezavita, tudiz cemu tovadi?
4. web vypada jak vypada, nicmene i vzhledove hrozny web muze vydelavat velke penize. Kvalitni web sice muze vec usnadnit, ale nic nezarucuje.
11. 7. 2011 15:48:23
https://webtrh.cz/diskuse/kudy-cesta-k-uspechu-opravdu-nevede/#reply654251
Cube
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
11. 7. 2011 16:21:12
No to byl spíš podnět do diskuze :-)
K té sekce partneři. Proč je tedy umístěna v hlavním menu? :-)
Teda jsem trochu překvapen, asi jsem žil na jiné planetě. Osobně mě přijde, že dnes toto dělá každý. Opravdu to má nějaký efekt?
11. 7. 2011 16:21:12
https://webtrh.cz/diskuse/kudy-cesta-k-uspechu-opravdu-nevede/#reply654250
Roman.T
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
11. 7. 2011 16:27:30
Napsal Cube;675538
No to byl spíš podnět do diskuze :-)
K té sekce partneři. Proč je tedy umístěna v hlavním menu? :-)
Teda jsem trochu překvapen, asi jsem žil na jiné planetě. Osobně mě přijde, že dnes toto dělá každý. Opravdu to má nějaký efekt?
Kdyby to nemělo efekt, tak by to optimalizátoři a weby nedělali.
11. 7. 2011 16:27:30
https://webtrh.cz/diskuse/kudy-cesta-k-uspechu-opravdu-nevede/#reply654249
stejne jako kadzy optimalizuje a ma to efekt. Nicmene nejlepsi efekt, tzn. byt na 1. pozici to ma jen pro jeden subjekt.
11. 7. 2011 16:29:09
https://webtrh.cz/diskuse/kudy-cesta-k-uspechu-opravdu-nevede/#reply654248
Cube
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
11. 7. 2011 16:38:40
Wow :-)
překvapili jste mne.
Nevím teda kolik za to platí a jestli vůbec, takže těžko soudit, pokud je to zadarmo, tak to beru.
Obdivuji weby, které tohle nedělají a přesto se jim daří.
Proč něco podobného teda nenajdu na alza.cz nebo mall.cz nebo parfums.cz?
Nevím pořád mi to nejde do hlavy.
11. 7. 2011 16:38:40
https://webtrh.cz/diskuse/kudy-cesta-k-uspechu-opravdu-nevede/#reply654247
nevim proc to nedelaji, treba to delaji jinak, treba SEO neresi tak jako jini apod. duvodu muze byt hodne.
11. 7. 2011 16:42:26
https://webtrh.cz/diskuse/kudy-cesta-k-uspechu-opravdu-nevede/#reply654246
Jiří Kubala
verified
rating uzivatele
(24 hodnocení)
11. 7. 2011 16:44:36
Jsou to největší obchody ve své kategorii, mají reklamy i v televizi, myslíš si, že potřebují mít nějaké partnery (několikrát menší obchody)? :D Jsou značka a každý je zná.
11. 7. 2011 16:44:36
https://webtrh.cz/diskuse/kudy-cesta-k-uspechu-opravdu-nevede/#reply654245
inteLLect
verified
rating uzivatele
(131 hodnocení)
11. 7. 2011 16:44:51
Ono jde hodne i o ty sustivy svine :) Takova Alza.cz nebo Parfums.cz si ty odkazy kupuji a nemaji zapotrebi je menit. Ale i velke firmy meni jak o zivot, napr. Parfemy.cz a cele jejich porfolio. Vymena odkazu, ba i mezi miliony dalsich webu do partneru, ma efekt. Ja osobne nejdu cestou kvantity, ale s radou webu take menim odkazy a nevidim na tom nic spatneho. Dokud to budou vyhledavace hltat, tak proc ne :))))
11. 7. 2011 16:44:51
https://webtrh.cz/diskuse/kudy-cesta-k-uspechu-opravdu-nevede/#reply654244
Cube
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
11. 7. 2011 16:50:35
Jenom mi pak vysvětlete asi poslední věc. Když tohle dělají všichni. Jak to pak může mít nějaký vliv? :-))) To je jako když si někdo udělá stránky :-) Chápu kvalita a kvantita. Ale tohle? :-)
Dejme tomu ještě na stránce partneři, ale co ten box v pravém sloupci? Dyť to musí odvádět uživatele pryč?
11. 7. 2011 16:50:35
https://webtrh.cz/diskuse/kudy-cesta-k-uspechu-opravdu-nevede/#reply654243
Tak je pravda, ze koupeny ZO z tematickeho webu a tematickeho clanku mirici primo na frazi a tam kde je potreba bude mti vetsi efekt, nez odkaz ze sekce nejakeho XY eshopu partneri do sekce partneri. na druhou stranu podobne stranky maji i vetsi eshopy, ci lidri ve svych oborech (napr. http://www.astratex.cz/partneri/infobox/). Jinak Vivantis to bude mit postavene asi trochu jinak jiz pro jejich affiliate, ze ktereho maji spousty ZO.
---------- Příspěvek doplněn 11.07.2011 v 16:56 ----------
Napsal Cube;675554
Jenom mi pak vysvětlete asi poslední věc. Když tohle dělají všichni. Jak to pak může mít nějaký vliv? :-))) To je jako když si někdo udělá stránky :-) Chápu kvalita a kvantita. Ale tohle? :-)
Dejme tomu ještě na stránce partneři, ale co ten box v pravém sloupci? Dyť to musí odvádět uživatele pryč?
ono jde o to, ze to vliv ma v teoreticke rovine, tzn. pokud by to udelal jeden, tak ho to posune nahoru. Kdyz to udela kazdy, tak to proste kazdeho nahoru nepovede, spise diky tomu nebude ztracet. Jinak od techto veci se docela upousti, google a ani seznam prestavaji mit radi tyto stranky odkazu, boxy okazu, paticky apod. a par penalizaci uz za to bylo.
11. 7. 2011 16:55:06
https://webtrh.cz/diskuse/kudy-cesta-k-uspechu-opravdu-nevede/#reply654242
meisz
verified
rating uzivatele
11. 7. 2011 18:02:10
H1.cz - asi se shodneme, že patří mezi špičku na českém trhu
sami měli zájem o výměnu odkazů v partnerské sekci a divili se, že taková sekce na webu není
+ SEO metody by neměli být kritizovány a srovnávány s PPC někým, koho tvorba PPC kampaní živí, just sayin'...
11. 7. 2011 18:02:10
https://webtrh.cz/diskuse/kudy-cesta-k-uspechu-opravdu-nevede/#reply654241
Lidé to dělají, protože to je velmi jednoduchý a mechanický koncept. Pro většinu z nich je výměnu odkazů náboženství: Věří, že funguje.
Alternativa:
- Najít svůj konzistentní a zajímavý hlas
- Měřit efektivitu kampaní
je něco, co je buď vůbec nenapadne, nebo se jim do toho nechce, protože to je moc práce, museli by se učit něco nového, museli by za to někomu dobře zaplatit (a tisíc dalších důvodů).
11. 7. 2011 19:40:31
https://webtrh.cz/diskuse/kudy-cesta-k-uspechu-opravdu-nevede/#reply654240
Karel DUda
verified
rating uzivatele
12. 7. 2011 00:12:35
Taky si myslím, že se tím výtváří balast. Podobně jako s články, které nikdo nečte.
Když si všichni vyměníme odkazy tak to bude fifty fifty všichni budeme na tom podobně = k ničemu.
Asi to nějaký význam má, ovšem jak velký? Asi nikdo na webtrhu neví a nedokáže. A ten kdo ví si to nechá pro sebe.
Jak už bylo řešeno, více by se měla vyplatit investice do zlepšení prezentace, zlepšení služeb zákazníkům
a tady je hodně prostoru pro každého. Zde vidím možnost získat konkurenční náskok.
Samozřejmě vybudovat e-shop s 15 výdejními místy, už se asi někomu jen tak nepodaří.
12. 7. 2011 00:12:35
https://webtrh.cz/diskuse/kudy-cesta-k-uspechu-opravdu-nevede/#reply654239
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit