Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Kryptoměny jako investice?

marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
11. 6. 2018 13:27:28
Napsal marvin2644;1468498
Diverzifikaci do vice men (ja jich mam pres 100), nebo proste investici do men, ktery maji realny use case, coz je treba ted aktualne jen XRP a hrstka dalsich. Brad Garlinghouse (ceo of Ripple) verejne prohlasil, ze Q4 2018 zacnou banky pouzivat XRP menu pro xRapid transakce, takze cena pujde 100% rapidne nahoru. Jakmile dosahneme 27-30c za par dni, tak zacnou zas silene nakupy.
XRP je porad ale nyni nejbezpecnejsi investici v crypto spacu.
JAk jsem si všiml, tak žvásty jsou hlavní komodita v kryptoměnách. Jakýkoliv žvást, který má šanci zvednout cenu a vydělat tvůrcům další peníze je dobrej a hlavně musí být zasazený daleko do budoucnosti. Takže já tomu žvástu věřím. A určitě bude zase o nějaký ten kvartál posunutý.. :D
11. 6. 2018 13:27:28
https://webtrh.cz/diskuse/kryptomeny-jako-investice/strana/2/#reply1351336
AvatarWT
verified
rating uzivatele
11. 6. 2018 13:28:45
Napsal marvin2644;1468521
Ja nemam zadnou potrebu nikoho presvedcovat. Me jen jednoduse sere, kdyz tu lidi omivaji stale stejne nesmysly, ikdyz jsou jim JASNE vyvraceny fakty. Prestante tu psat LZI a ja nebudu mit potrebu je vyvracet. Tot vse.
Mě by tedy jen zajímalo, proč cena skokově nevzrostla (jako reakce na zprávu), když je už fakticky jasné, že XRP bude No.1?
A proč čekat na cenovou hladinu kolem 30 c, když už ve 4Q mohu mít ROI ve stovkách procent? Tady přece už je jediná rozumná strategie buy & hold...
11. 6. 2018 13:28:45
https://webtrh.cz/diskuse/kryptomeny-jako-investice/strana/2/#reply1351335
Napsal marat;1468523
JAk jsem si všiml, tak žvásty jsou hlavní komodita v kryptoměnách. Jakýkoliv žvást, který má šanci zvednout cenu a vydělat tvůrcům další peníze je dobrej a hlavně musí být zasazený daleko do budoucnosti. Takže já tomu žvástu věřím. A určitě bude zase o nějaký ten kvartál posunutý.. :D
Mas pravdu. XRP ale preci neni kryptomena. Ripple jsou jedini, kteri dealaji real progress takovych rozmeru, o kterym se jinym muze jen zdat.
11. 6. 2018 13:37:47
https://webtrh.cz/diskuse/kryptomeny-jako-investice/strana/2/#reply1351334
Fipa
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
11. 6. 2018 13:38:50
Napsal marvin2644;1468511
Ano, nabizeji JINA, MENE EFEKTIVNI reseni nez xRapid. Cetl jsi co jsem ted napsal? CEO rekl jasne, ze banky budou pouzivat XRP, NE RIPPLE technologii, tak proc bys proboha investoval do akcii Ripplu?
S produktem jako xCurrent mohou banky usetrit kolem 30% nakladu, ale ten neeliminuje potrebu stale mit "pre-funded accounts"/vostro-nostro ucty, protoze neposkytuje likviditu, kdezto xRapid platforma pouziva XRP menu jako prvek likvidity a poskytuje naprosto KOMPLETNI RESENI pro veskere banky ci financni instituce pro kompletni cross-border payment settlement (vyrovnani mezu bankami na back-endu), usetri jim 60-70% nakladu, a to bez potreby drzet jakekoliv trilliony dollaru na pre-funded uctech po celem svete. (Ted nakych 27 trillionu USD v prepoctu).
Takze proc by to proboha nepouzivali, kdyz uz sam CEO oznamil, ze to pouzivat budou? By si nemohl dovolit verejne rict, kdyz by to nemeli podepsane. Vzdycky dodrzeli vse, co rekli.
Porad si lidi hledaji nejaky FUD a nesmyslna negativa, proc do XRP neinvestovat, pritom vetsina do ni stejne investuje (ankety a perfomance XRP v minulem roce mluvi za vse), ale ted uz je konec. Je jasne, ze banky XRP pouzivat budou, bylo to jasne oznameno, tak prosim konec s timhle. Jsou to nesmysly. Uz to nejsou spekulace. Ted jsou to fakta.
Existuje takové vyjádření i od nějaký banky?
11. 6. 2018 13:38:50
https://webtrh.cz/diskuse/kryptomeny-jako-investice/strana/2/#reply1351333
Napsal AvatarWT;1468525
Mě by tedy jen zajímalo, proč cena skokově nevzrostla (jako reakce na zprávu), když je už fakticky jasné, že XRP bude No.1?
A proč čekat na cenovou hladinu kolem 30 c, když už ve 4Q mohu mít ROI ve stovkách procent? Tady přece už je jediná rozumná strategie buy & hold...
Jsem to tady psal uz asi petkrat. Protoze spekulace uz cenu neovlivni. Velci investori maji nakoupeno a cekaji na realny use case, ktery pozene cenu nahoru. Jsou ochotni prikoupit jen na extremne nizcich cenach, proto to tam dojde :-) ja tam mam take dalsi buy limity ale jinak drive nekoupim, protoze uz toho mam spousty.
11. 6. 2018 13:40:23
https://webtrh.cz/diskuse/kryptomeny-jako-investice/strana/2/#reply1351332
cargopro
verified
rating uzivatele
11. 6. 2018 13:41:19
krypto je podle mně čistě technologická záležitost (fundament, nefundament), když Samsung nebo jiný gigant ohlásí že tu technologii integruje do další miliardy přístrojů je vymalováno a ta hodnota vyletí skokově z minuty na minutu, tak jako se to stalo např u akcií firmy vyvíjející WI-FI, nebo bluetooth.
11. 6. 2018 13:41:19
https://webtrh.cz/diskuse/kryptomeny-jako-investice/strana/2/#reply1351331
Napsal Fipa;1468529
Existuje takové vyjádření i od nějaký banky?
Ne. Existuje ale desitky vyjadreni bank a FI, ktere rikaji, ze maji za sebou xRapid testy a shledavaji tuto technologii za “game-changer” na poli financi a prevodu penez s tim, ze ji budou implementovat. Nemluve o SBI, coz je obrovska bankovni skupina, ktera je partnerem ripplu od zacatku a spustila uz i krypto burzu s exkluzivne s XRP.
Je treba si uvedomit, ze Ripple neni banda nerdu v pokoji, ale seriozni spolecnost, ktera vi velmi dobre, co se vsemi podepsanymi NDA muze a nemuze rict.
---------- Příspěvek doplněn 11.06.2018 v 13:47 ----------
Napsal cargopro;1468531
krypto je podle mně čistě technologická záležitost (fundament, nefundament), když Samsung nebo jiný gigant ohlásí že tu technologii integruje do další miliardy přístrojů je vymalováno a ta hodnota vyletí skokově z minuty na minutu, tak jako se to stalo např u akcií firmy vyvíjející WI-FI, nebo bluetooth.
Spekulacni vlnu mame za sebou. Zadne takoveto firmy neintegruji samotne akcie firem jako assety pro prevod trillionu dollaru. V tom se xrp lisi. Bude aktivne pouzivano bankami pro prevod obrovskych toku penez.
11. 6. 2018 13:44:14
https://webtrh.cz/diskuse/kryptomeny-jako-investice/strana/2/#reply1351330
cargopro
verified
rating uzivatele
11. 6. 2018 13:47:47
Napsal marvin2644;1468533
Ne. Existuje ale desitky vyjadreni bank a FI, ktere rikaji, ze maji za sebou xRapid testy a shledavaji tuto technologii za “game-changer” na poli financi a prevodu penez s tim, ze ji budou implementovat. Nemluve o SBI, coz je obrovska bankovni skupina, ktera je partnerem ripplu od zacatku a spustila uz i krypto burzu s exkluzivne s XRP.
Je treba si uvedomit, ze Ripple neni banda nerdu v pokoji, ale seriozni spolecnost, ktera vi velmi dobre, co se vsemi podepsanymi NDA muze a nemuze rict.
co která banka testuje má asi takovou váhu jako že se v ČR zavedou zálohy na PET láhve.
11. 6. 2018 13:47:47
https://webtrh.cz/diskuse/kryptomeny-jako-investice/strana/2/#reply1351329
Napsal cargopro;1468535
co která banka testuje má asi takovou váhu jako že se v ČR zavedou zálohy na PET láhve.
Banky uz to taky netestuji, uz maji jasno. Ono totiz neni moc o cem premyslet.
11. 6. 2018 13:55:15
https://webtrh.cz/diskuse/kryptomeny-jako-investice/strana/2/#reply1351328
cargopro
verified
rating uzivatele
11. 6. 2018 13:59:54
Napsal marvin2644;1468538
Banky uz to taky netestuji, uz maji jasno. Ono totiz neni moc o cem premyslet.
v době kdy mají hlavu z defraudací a už neví jak by ochránili klientův účet, tak přeskočí na krypto, které ani testovat nepotřebují..:)
11. 6. 2018 13:59:54
https://webtrh.cz/diskuse/kryptomeny-jako-investice/strana/2/#reply1351327
Napsal cargopro;1468539
v době kdy mají hlavu z defraudací a už neví jak by ochránili klientův účet, tak přeskočí na krypto, které ani testovat nepotřebují..:)
Pokud jim to krypto nabidne 1000x rychlejsi sluzby/platby/vyrovnani, uvolni jim to trillionovy kapital a usetri 70% nakladu kazdy rok, tak si pis, ze preskoci. Jen uplny debil by nepreskocil.
11. 6. 2018 14:03:55
https://webtrh.cz/diskuse/kryptomeny-jako-investice/strana/2/#reply1351326
Fipa
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
11. 6. 2018 14:11:03
Napsal marvin2644;1468533
Ne. Existuje ale desitky vyjadreni bank a FI, ktere rikaji, ze maji za sebou xRapid testy a shledavaji tuto technologii za “game-changer” na poli financi a prevodu penez s tim, ze ji budou implementovat. Nemluve o SBI, coz je obrovska bankovni skupina, ktera je partnerem ripplu od zacatku a spustila uz i krypto burzu s exkluzivne s XRP.
Já vim, že pro tebe jsou to třeba detaily, ale jsou to takový drobný manipulace, který kazí celkový sdělení.
Například SBI není obrovská bankovní skupina, ale investiční skupina, která vlastní i (pokud vím, tak malou) banku nebo 28 % v Alibaba.com. A ta jejich banka xRapid ani snad netestuje. Jenom si ta investiční skupina plánuje už od minulýho roku otevřít krypto burzu, kde by se měl ze začátku prodávat jenom XRP. Ale pořád to ještě neběží, nebo snad v nějakym testovacim provozu, ani se mi tu směnárnu VCtrade nepodařilo najít.
11. 6. 2018 14:11:03
https://webtrh.cz/diskuse/kryptomeny-jako-investice/strana/2/#reply1351325
cargopro
verified
rating uzivatele
11. 6. 2018 14:16:22
Napsal marvin2644;1468541
Pokud jim to krypto nabidne 1000x rychlejsi sluzby/platby/vyrovnani, uvolni jim to trillionovy kapital a usetri 70% nakladu kazdy rok, tak si pis, ze preskoci. Jen uplny debil by nepreskocil.
jsi přesvědčen že rychlost clearingu je to co je aktuálně nejvíc trápí? Já bych řekl, že je to zabezpečení transakcí.
11. 6. 2018 14:16:22
https://webtrh.cz/diskuse/kryptomeny-jako-investice/strana/2/#reply1351324
AvatarWT
verified
rating uzivatele
11. 6. 2018 14:19:16
Napsal marvin2644;1468530
Jsem to tady psal uz asi petkrat. Protoze spekulace uz cenu neovlivni. Velci investori maji nakoupeno a cekaji na realny use case, ktery pozene cenu nahoru. Jsou ochotni prikoupit jen na extremne nizcich cenach, proto to tam dojde :-) ja tam mam take dalsi buy limity ale jinak drive nekoupim, protoze uz toho mam spousty.
A to je právě to. Ve skutečnosti ať už jde o spekulanty s XRP, težaře BTC všichni mají svoji cenovou hladinu pod kterou nejdou a teď čekají jestli do toho zase začne veřejnost sypat peníze. Zda se, že koncem roku 2017 část pochopila, že to s budoucnosti krypta nebude tak horké a došlo ke korekci. Býčí trh, byl celou dobu hnan marketingem a sliby o spolupráci s finančními institucemi. Za tu dobu žádná banka nepotvrdila, že začne XRP používat a ve skutečnosti tuším, že ho ani pro implementaci technologií společnosti Ripple nepotřebuji. Proto jsem psal, že kdyby to bylo možné investují do akcií, neboť tím držím reálná aktiva společnosti. Nikoliv jen bezcenné tokeny. A proto držitelé XRP neprikupuji, protože vědí že se stále jedna o spekulaci a tak maximálně čekají, jestli nezačnou vyklizet pozice...
11. 6. 2018 14:19:16
https://webtrh.cz/diskuse/kryptomeny-jako-investice/strana/2/#reply1351323
Napsal Fipa;1468542
Já vim, že pro tebe jsou to třeba detaily, ale jsou to takový drobný manipulace, který kazí celkový sdělení.
Například SBI není obrovská bankovní skupina, ale investiční skupina, která vlastní i (pokud vím, tak malou) banku nebo 28 % v Alibaba.com. A ta jejich banka xRapid ani snad netestuje. Jenom si ta investiční skupina plánuje už od minulýho roku otevřít krypto burzu, kde by se měl ze začátku prodávat jenom XRP. Ale pořád to ještě neběží, nebo snad v nějakym testovacim provozu, ani se mi tu směnárnu VCtrade nepodařilo najít.
"snad", "mozna", "pokud vim" a me rikej neco o manipulacich :)
Ano, SBI GROUP je investicni skupina, ktera se ale predevsim koncetruje na financni/bankovni sektor. Sorry, tady je 5 rano, tak jsem napsal bankovni, misto investicni. Ve vysledku to neni markantni rozdil.
To co by melo lidi zajimat je, ze prave tahle investicni skupina SBI GROUP ma podily ve vsem moznem po celem svete a vlastni kde co. Treba i tu Alibabu, ale to je jen jedna firma ze stovek. Je to 296. nejvetsi zamestnavatel na svete, meni maji v miliardach USD.
A ted to dulezitejsi - VCtrade bezi pro predregistrovane uzivatele (20K) uz cca tyden, full provoz se spousti za cca mesic (18. cervence). A ano, skutecne tam je POUZE exklusivne XRP.
---------- Příspěvek doplněn 11.06.2018 v 14:27 ----------
Napsal cargopro;1468543
jsi přesvědčen že rychlost clearingu je to co je aktuálně nejvíc trápí? Já bych řekl, že je to zabezpečení transakcí.
Tobe neprijde trapne prevadet penize 2-5 dni v dnesni dobe? Mne tedy jo a silne. To se musi zmenit. Byla to jen otazka casu. Kazdopadne pro banku jsou priorita PENIZE a pokud jim Ripple technologie spolu s XRP umozni nabizet 1000x lepsi sluzby za mensi penize, tzn. vydelat az o 70% vice na usetrenych nakladech, tak to po okamzite pujdou. To jsou miliardy denne.
---------- Příspěvek doplněn 11.06.2018 v 14:30 ----------
Napsal AvatarWT;1468544
A to je právě to. Ve skutečnosti ať už jde o spekulanty s XRP, težaře BTC všichni mají svoji cenovou hladinu pod kterou nejdou a teď čekají jestli do toho zase začne veřejnost sypat peníze. Zda se, že koncem roku 2017 část pochopila, že to s budoucnosti krypta nebude tak horké a došlo ke korekci. Býčí trh, byl celou dobu hnan marketingem a sliby o spolupráci s finančními institucemi. Za tu dobu žádná banka nepotvrdila, že začne XRP používat a ve skutečnosti tuším, že ho ani pro implementaci technologií společnosti Ripple nepotřebuji. Proto jsem psal, že kdyby to bylo možné investují do akcií, neboť tím držím reálná aktiva společnosti. Nikoliv jen bezcenné tokeny. A proto držitelé XRP neprikupuji, protože vědí že se stále jedna o spekulaci a tak maximálně čekají, jestli nezačnou vyklizet pozice...
Pro vyuziti plneho potencialu Ripple technologie a dalsi veci, ktere jsem uz ted pred chvili psal, XRP potrebuji a pouzivat jej chteji, jen cekaji na vyjadreni regulatoru. Pokud nechapes zakladni premisu toho, ze XRP neni bezcenny token, kdyz pres nej bude proudit trilliony dollaru, tak nema smysl dale diskutovat, protoze nemas absolutne tuseni, jak xRapid funguje.
11. 6. 2018 14:23:54
https://webtrh.cz/diskuse/kryptomeny-jako-investice/strana/2/#reply1351322
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit