Zadejte hledaný výraz...

Kritika webdesign stawebnín po druhé

svorc.com
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
25. 5. 2012 10:04:43
Zdravím,
pred nedávnom som sem dával na kritiku design tohto istého eshopu, padli tu názory že bude najlepšie začať od znova.
http://www.kakobikes.sk/megastawebniny/megastawebniny_index.jpg
http://www.kakobikes.sk/megastawebniny/megastawebniny_produkt.jpg
Ďakujem,
s pozdravom Švorc
25. 5. 2012 10:04:43
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-webdesign-stawebnin-po-druhe/#reply768364
garfieldik
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
25. 5. 2012 10:38:25
Ahoj,
mě to příjde dobré :) Jen bych změnil font u hlavního menu
25. 5. 2012 10:38:25
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-webdesign-stawebnin-po-druhe/#reply768363
Neviděl jsem původní verzi, ale toto se mi moc nelíbí.
Je to tak trochu vizuálně nepřitažlivý chaos. Alespoň pod ty produkty jsi mohl dát nějaké bílé boxy, když už se ti nechce je vyřezávat.
Jediné, co se mi líbí, jsou ty 3 ikonky u každého produktu :)
(Nevím jak ve slovenštině ale v češtině se píše náš tip (tipovat))
25. 5. 2012 11:07:40
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-webdesign-stawebnin-po-druhe/#reply768362
John Doe
verified
rating uzivatele
25. 5. 2012 11:16:49
Z jakého důvody jsou všechny prvky ohryzaný?
25. 5. 2012 11:16:49
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-webdesign-stawebnin-po-druhe/#reply768361
Pavel Janků
verified
rating uzivatele
(93 hodnocení)
25. 5. 2012 11:47:48
Napsal Tom Vránek;799895
Z jakého důvody jsou všechny prvky ohryzaný?
Zřejmě jsou neostré.
Když by jsi měl pořádně ostré prvky v návrhu, tak by se mi to určitě líbilo víc. Jinak nejhorší to není ;)
25. 5. 2012 11:47:48
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-webdesign-stawebnin-po-druhe/#reply768360
Petr Široký
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
25. 5. 2012 18:25:48
Pořád je to dost překomplikované a snaha o zvýraznění všeho vedla jen k jednomu - nic není výrazné, je to jen nepříjemné na pohled. Výraznost vychází z toho, že nějaký prvek je výraznější než jeho okolí. V tomhle případě se to nepovedlo vůbec vyřešit. Výrobce bych si představoval lépe propojené s kategoriemi, vůbec bych si spíš kategorie představil jako levý sloupec a výrobce bych přibral k tomu. Pod tím by mohly být sociální sítě a e-mail, obojí není tak podstatné, aby to na člověka muselo pořád koukat, většina lidí to nevyužije a když ano, tak jednou.
A co je to za zbytečnosti v hlavičce s těmi oblíbenými a mým účtem? Je pravda že neznám rozsah obchodu, ale pokud nejde o něco velkého, tak obojí působí jako zbytečnost. Panel uživatele bych dal klasicky rovnou s nabídkou přihlásit a registrovat, pokud to není nějaký komplikovanější proces, je zbytečné člověka přesouvat do nějakého speciálního místa. Poslední věc (našlo by se toho o dost víc, jen takhle narychlo), horní menu vypadá jako reklamní odkazy. Není důvod se domnívat že patří k webu. Rozumné by bylo jím nahradit aktuální kategorie (černý pruh), které by se přesunuly do sloupce jak jsem radil.
Web má tedy stále dost zásadní problémy s použitelností, plynoucí s neznalosti a nezkušenosti. Už si nepamatuju jak to vypadalo předtím, graficky se to určitě vylepšilo, ale to je teď ten nejmenší problém.
25. 5. 2012 18:25:48
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-webdesign-stawebnin-po-druhe/#reply768359
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit