Zadejte hledaný výraz...

Kritika PR článku

Katka
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
5. 8. 2008 10:37:18
Zdravím,
nejsem si jistá, jestli jsem ve správném topicu, ale nevím, kam to zařadit. Už delší čas se pohybuji ve sféře internetových médií, nicméně doposud jsem psala pouze klasické lifestylové články. Nyní se pokouším i o pronikání do sféry PR textů.
Pokud máte chvilku, podívejte se na tuto mou prvotinu a tvrdě a věcně mi jí zkritizujte, abych si vylepšila svůj styl ;)
P.S. Za ten ošklivý obrázek nemůžu, soustřeďte se na text :D
5. 8. 2008 10:37:18
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-pr-clanku/#reply105043
Článek mi bohužel přijde jak těžké víno, k samostatné konzumaci se taky nehodí.
5. 8. 2008 12:44:09
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-pr-clanku/#reply105042
Bastos
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
16. 8. 2008 13:30:22
Nemyslím, že to je špatný článek, ale přání dámy je třeba respektovat. Máme být tvrdí a kritizovat, tedy pojďme na to :). Zde jsou moje poznámky:
1. Hodně důležitý je titulek. A vymyslet dobrý titulek je zatraceně těžké. Já se snažím psát je z pohledu cílové skupiny a aktivně. V tomto případě bych nepsal, že "produkt/vinotéka zajistí", ale zákazník si užije/získá nějaký benefit... Asi nejlepší je vytvořit si několik variant s použitím klíčového slova a z nich vybrat nejlepší. A pokud Tě v průběhu přemýšlení napadne nějaký opravdu originální titulek, je to skutečná výhra...
2. Není nad stručnost, zbavil bych proto text některých plevelných slov. Např. věta:
- Víno pak následně vyprchá a tím pádem ztratí svou vybranou chuť.
- Víno následně vyprchá a ztrácí svou vybranou chuť.
3. U popisu produktů je konkrétní model prolinkován na e-shop hned na začátku. Ještě před tím, než ho představíš a vychválíš. Skutečnou motivaci kliknout bude mít ale čtenář až na konci. Proto bych další prolink zakomponoval ještě na závěr představení každého modelu. Jinak se v textu musí vracet a Ty riskuješ, že jich část ztratíš.
4. Velká písmena u osobních zájmen. Používají se zejména v korespondenci jako výraz úcty. V textu na webových stránkách (PR článku) bych velké písmeno nedoporučil. V každém případě, a proto o tom vlastně píši, je ale nejdůležitější zůstat konzistentní. V článku se objevuje "v" i "V".
5. Pokud by byla možnost, citoval bych doporučení nějakého sommeliera, který by vinotéku doporučil, vysvětlil výhody jako nezávislá autorita...
6. Jinak myslím, že v PR článku by měl být přímý reklamní apel poněkud více potlačen. V tomto případě jsou konkrétní produkty zákazníkovi poměrně hodně "tlačeny". Chápu ale, že tyto věci do značné míry záleží na zadání a podkladech, které jsi dostala.
16. 8. 2008 13:30:22
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-pr-clanku/#reply105041
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit