Zadejte hledaný výraz...

Kritika NEdesignu ubytovacího katalogu

Stačí na sklonku roku 2012 tento vzhled pro katalog ubytování?
Díky za rady co zlepšit, případně jak to pojmout lépe :)
www.chopok.cz
Díky T.
16. 9. 2012 02:01:43
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-nedesignu-ubytovaciho-katalogu/#reply808514
Jakub Novak
verified
rating uzivatele
(39 hodnocení)
16. 9. 2012 02:13:06
chybí link..
16. 9. 2012 02:13:06
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-nedesignu-ubytovaciho-katalogu/#reply808513
asi únava www.chopok.cz díky :)
16. 9. 2012 02:31:06
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-nedesignu-ubytovaciho-katalogu/#reply808512
Petr Zachrdla
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
16. 9. 2012 03:33:14
Marně přemýšlím, co na tom webu mám dělat. Nejsou tam kontakty na hotely, nejsou tam fotky z hotelu, nejsou tam informace z okolí hotelu. Občas je tam cena a občas je tam formulář typu vy.iž si.
Přiznám se, že mě spíš zajímá jak se budu cítit v hotelu, než jak hotel vypadá z 300metrové vzdálenosti.
Má ten web nějaký účel? Skoro mi to přijde, že jde o zpětný odkaz na tomto webu a profit z reklamy pro vás, než nějaký užitek pro zákazníky.
---------- Příspěvek doplněn 16.09.2012 v 03:37 ----------
Á už jsem narazil na zábavu. Nic tam není. Asi raději zajdu u nás do hospody.
16. 9. 2012 03:33:14
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-nedesignu-ubytovaciho-katalogu/#reply808511
Jutro
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
16. 9. 2012 05:38:08
Hlavně že tam je 950x250 banner..
Zlepšil bych vzhled menu banners.
Asi celkově vyměnit fotky, za ostřejší a barevnější..
16. 9. 2012 05:38:08
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-nedesignu-ubytovaciho-katalogu/#reply808510
TomPro
Co mám jako běžný uživatel, který se případně rozhodne nabídku ubytování v hotelu Liptov (http://chopok.cz/hotely/hotel-liptov-chopok-jasna) přijmout, udělat?
16. 9. 2012 08:50:47
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-nedesignu-ubytovaciho-katalogu/#reply808509
Martin
verified
rating uzivatele
(62 hodnocení)
16. 9. 2012 11:18:23
Přijde mi to jen jako propracovanější MFAčko. Alespoň tam doplň kontakní informace na subjekty, ať to má nějaký smysl.
16. 9. 2012 11:18:23
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-nedesignu-ubytovaciho-katalogu/#reply808508
Předně šlo tady o vzhled proto diskuze v sekci design s názvem Kritika NEdesignu - jediný kdo to postřehnul byl Jutro.
Možná moje chyba že jsem to postnul v neděli ve 3:00 a čekal jsem střízlivé odpovědi. :)
Co je dobré uvést na pravou míru, každý můj projekt je v začátku MFA, než vykrystalizuje to pro co by se opravdu hodil. V tomto případě to bylo jasné, na Chopok sám jezdím lyžovat a je to nejlepší lyžování na Slovensku - tedy pokusit se o katalog, kupní síla tam 100% je. Chci web po několikaměsíčním spánku oživit, spuštěn byl před 10 měsíci.
Konkrétně z http://chopok.cz/hotely/hotel-liptov-chopok-jasna jsem již odstranil formulář směřující přímo na recepci (snad jako jediný), což do konce září provedu u všech prezentací, vím že to teď snižuje použitelnost webu pro návštěvníky, ale musím zatlačit na proradné hoteliéry. :)
Proto jsem tam přidal tu asistentku, která udělá vše za zájemce o ubytko stejně tak za hoteliéry, kterým to přijde všechno pod nos jako loni. Stačí maličkost poslat dvacku, poté bude směřovat opět odzkoušený formulář a navíc rozesílání poptávek s individuálními požadavky od asistentky.
K věčným remcancům na adresu MFA, neznám nic lepšího než mít postaráno o zajímavou doménu nějakou prezentací spojenou s reklamou. Sand nemusímnikomu připomínat výhody tohoto počínání, má snad někdo dojem, že je lepší rozjíždět seriózní projekty od nuly nebo třeba s ranky 2/2, 2/3 a 3/3 atp. Mě se to vyplácí tento způsob, samozřejmě kdo se rád trápí ať rozjíždí od nuly.
Takže jdu trošku poupravit ty prezentace ať to nějak vypadá...Kejli to právě pro mě nebude mít smysl s těmi kontakty, raději jim budu sám posílat e-maily s poptávkami jako třeba teď 14 lidí na 10 dní - bez kontaktních informací, to už si snad rozmyslí jestli není lepší investovat dvacku za plnohodnotnou prezentaci a moci na tyto poptávky reagovat.
Loni chtělo platit minimum uybtovacích objektů, letos jsem na prvních místech ve vyhledávání, teď už to jen těm neznalým vysvětlit jaké to nese výhody, navíc loni dostal každý x poptávek zadara.
16. 9. 2012 12:35:51
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-nedesignu-ubytovaciho-katalogu/#reply808507
Joom
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
16. 9. 2012 12:46:11
K designu..
Žádný tam v podstatě není. Jsou to poskládané obrázky narychlo upravené - s těmi nápisy v těch obrázcích (hotel, ubytování...) a jednotlivými boxy by si šlo pohrát trochu líp... Josu tam rozdílné barvy písma.. vypadá to jako rekl. bannery.. Chybí tomu ucelený grafický styl.
Jako návštěvník na první pohled nevím co web nabízí jestli jsou to jen informace o Chopoku nebo nabízí nějaké služby, výhody.. . Možná místo banneru 468 x 60 px bych tento prostor využil raději k nějakému sloganu, ze kterého bude ihned zřejmé co web nabízí..
16. 9. 2012 12:46:11
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-nedesignu-ubytovaciho-katalogu/#reply808506
Joom díky, header je opravdu takový nijaký a chtělo by to nějaký slogan, s tím ostatním taky souhlasím. Zadám to nějakému odborníkovi ať to nějak vypadá.
16. 9. 2012 13:13:31
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-nedesignu-ubytovaciho-katalogu/#reply808505
Martin
verified
rating uzivatele
16. 9. 2012 14:37:40
Už jsem to tu psal, plánoval jsem taky ubytovací katalog, ale nalezl jsem několik problémů, především s tím být lepší jak konkurence... V čem jsi lepší?
16. 9. 2012 14:37:40
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-nedesignu-ubytovaciho-katalogu/#reply808504
Věnuju se pouze úzké oblasti Chopok a okolí, dělám to v podstatě jen pro české turisty a lyžaře, nezajímají mě Vysoké Tatry, Fatry atp.
Jako přímou konkurenci vnímám dávno zaběhnutý portál jasna.sk, kterou jsem ve vyhledávání ladně přeskočil. Jasna.sk vlastní Tatry Mountain Resort provozující na Chopku ty nejluxusnější hotely a další opičárny. Výhodu mám díky top české snadno zapamatovatelné doméně, obliba Chopku mezi českými turisty a lyžaři je dostatečná. Také po rozpadu Československa (před 20 lety) už znalost slovenštiny u dorůstající generace není tak vysoká, jak by se nám starším mohlo zdát, pro ně bude příznivější český web. I když teď tam jsou leckde slovenské převzaté texty ubytovacích zařízení.
Jako velkou výhodu pro inzerenty vidím to, že jsem nezávislý subjekt neprovozující jim konkurující ubytovací zařízení (x hotelů a apartmánů). U mě se nemusí bát střetu zájmů, zaplať a máš stejné podmínky jako ***** hotel.
Vím, že mám před sebou dlouhou cestu vylepšování hlavně designu a funkcí, abych získal stabilní návštěvnost. Ta je však na webu trvale již od roku 2008 kdy šlo o informativní minisite/MFA.
Pro zajímavost
Hledání na Seznam.cz - 1. strana
“chopok” – 1. pozice
“chopok ubytování” – 1. pozice
“chopok hotel” – 1. pozice
“chopok hotely” – 1. pozice
“chopok lyzovani” – 1. pozice
“chopok restaurace” – 1. pozice
"chopok penziony" - 2. pozice
"chopok apartmany" - 3. pozice
Hledání na Google.cz (tady se projevil dvoudenní výpadek a změna hostingu před cca týdnem, bylo to skoro jako na seznamu)
“chopok” – 2. pozice >> 4. Pozice
“chopok ubytování” – 2. pozice >> 3. pozice
“chopok hotel” – 5. pozice - momentálně není první strana
“chopok hotely” – 5. pozice - momentálně není první strana
“chopok lyzovani” – 3. pozice - propad na 5. misto
“chopok restaurace” – 1. Pozice >> 7. pozice atp.
Vlastní blbostí jsem se připravil o dobré google pozice, ale to za těch 4-5 let bylo x-krát a vždy jsem brzy na 1-2 pozicích.
Když to shrnu určitě nejsem zatím lepší než jasna.sk, ale to je zcela jiný příběh a pozadí, těžko to tady rozepisovat celé.
Jaký jsi plánoval katalog, nebyl moc všeobecný?
Ještě k té mojí konkurenci...
http://byznys.ihned.cz/c1-55822550-j-t-investuje-v-tatrach-miliardu-areal-na-chopku-ma-konkurovat-alpskym-strediskum
16. 9. 2012 15:23:40
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-nedesignu-ubytovaciho-katalogu/#reply808503
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit