Zadejte hledaný výraz...

Kritika – MALL

ghostik
verified
rating uzivatele
(21 hodnocení)
29. 4. 2014 14:26:33
Mall.cz právě spustil nový design.
Co na to říkáte?
29. 4. 2014 14:26:33
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-mall/#reply1019295
pepepe
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
29. 4. 2014 14:30:10
To je lepší se zeptat jejich uživatelů, než-li "eshopařů"...-)) Už vidím tu kritiku zde...
Jinak abych jen neotravoval, mě se to líbí. I když bych si například detail produktu představoval i jinak..
Ale chápu, že vše je podřízeno lidem, tak aby nakupovali jako diví.... A o tom to je.. Není to designová stránka nějakého Art Museum.. No, ne?
29. 4. 2014 14:30:10
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-mall/#reply1019294
Marek Stebel
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
29. 4. 2014 14:30:53
Přijde mi to o dost čistší a přehlednější. Na druhou stranu, na hlavní stránce se mi zdají ty fotografie produktů dosti malé. Kolem je tak dost prázdného místa.
29. 4. 2014 14:30:53
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-mall/#reply1019293
Tomaš Nikl
verified
rating uzivatele
29. 4. 2014 14:52:53
budu se opakovat, pac jsem to psal uz na FB, ale proc ne:
libi se mi to, ale to menu?! to fakt chce vylepsit http://bjk5.com/post/44698559168/breaking-down-amazons-mega-dropdown... a jeste jedna vec: pokud jsem klikl na tlacitko Porovnat v detailu produktu, tak jsem si nevsiml co se stalo.. proc? jelikoz mam velky monitor a zrovna jsem byl na strance v teto pozici: http://awesomescreenshot.com/0172q6hd63 (vidim ve spodni casti monitoru sedy pruh se zalozkama) a po kliku na Porovnat se stalo toto: http://awesomescreenshot.com/0312q6ho52 (ve spodni casti monitoru opet vidim sedy pruh -> nevenuju mu pozornost) vubec jsem si nevsiml, ze pruh v dolni casti monitoru se protahl do cele sirky a zmenil se v pruh s porovnanim produktu
29. 4. 2014 14:52:53
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-mall/#reply1019292
intehos
verified
rating uzivatele
(35 hodnocení)
29. 4. 2014 15:01:54
Spíše, než design mě zaráží, že sami sobě odhánějí zákazníky.
Například pokud si dám nějaké produkty, například fotoaparáty a najedu na jednotlivé produkty, tak mi zmizí popis a vyleze na mě tlačítko "Koupit teď", což dnes již většina lidí ví, že to neuvěřitelným způsobem snižuje konverzní poměr. Další věcí je, jak si otevřu detail? Když najedu na obrázek, tak na mě skáče tlačítko "Koupit teď", ale já to ještě nechci koupit, chci si to nejdřív prohlídnout, přečíst a pak se teprve rozhodnout... Prostě UX je přinejmenším na prd...
29. 4. 2014 15:01:54
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-mall/#reply1019291
Napsal intehos;1083189
Spíše, než design mě zaráží, že sami sobě odhánějí zákazníky.
Například pokud si dám nějaké produkty, například fotoaparáty a najedu na jednotlivé produkty, tak mi zmizí popis a vyleze na mě tlačítko "Koupit teď", což dnes již většina lidí ví, že to neuvěřitelným způsobem snižuje konverzní poměr. Další věcí je, jak si otevřu detail? Když najedu na obrázek, tak na mě skáče tlačítko "Koupit teď", ale já to ještě nechci koupit, chci si to nejdřív prohlídnout, přečíst a pak se teprve rozhodnout... Prostě UX je přinejmenším na prd...
nebo je naopak spickove, jelikoz zcela jiste provedli spoustu testu
29. 4. 2014 15:04:06
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-mall/#reply1019290
intehos
verified
rating uzivatele
(35 hodnocení)
29. 4. 2014 15:08:32
Napsal Radek O.;1083191
nebo je naopak spickove, jelikoz zcela jiste provedli spoustu testu
No, nemyslím si to... Stejně, jako když si prohlédnu produkty (jsem tedy na konci obsahové části) a musím vyjet zpět nahoru, abych si překlikl na další stránku, kde produkty pokračují. Pokud ti i tohle přijde jako špičkové UX, jsme asi každý z jiného světa :)
29. 4. 2014 15:08:32
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-mall/#reply1019289
interhos: ja si netroufam hodnotit tyto veci, protoze uz jsem se nekolikrat setkal s tim, ze to co jsem povazoval za uzasne lide nebrali a opacne. Samozrejme toto jsou veci ktere i ja nechapu, ale proste nemyslim si, ze to jen tak placli na web.
29. 4. 2014 15:10:08
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-mall/#reply1019288
intehos
verified
rating uzivatele
(35 hodnocení)
29. 4. 2014 15:17:10
Radek O:
Bohužel to tak ale vypadá, že je to práce několika amatérů, je tam takových nedostatků, které bych u firmy, jako je právě mall.cz neočekával. A za tím, že tlačítko "koupit" má daleko nižší konverzní poměr, než tlačítko "do košíku" si stát budu, není to tak dlouho, co jsme to testovali a výsledky hovořili jasně. A že by to bylo na každém eshopu jinak, tomu se mi moc věřit nechce.
29. 4. 2014 15:17:10
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-mall/#reply1019287
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
29. 4. 2014 15:23:50
No taky mi zůstal rozum stát nad určitými věcmi...... ale zrovna MALL patří mezi ty co si vše testují pokud vím.
29. 4. 2014 15:23:50
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-mall/#reply1019286
igor
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
29. 4. 2014 15:36:32
Ten dizajn ma mnoho prvkov, ktore aj nam vychadzaju ako najvhodnejsie (po testovani). BFU su proste nevyspytatelni...
29. 4. 2014 15:36:32
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-mall/#reply1019285
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
29. 4. 2014 17:20:57
Mě to připadá takové roztahané. Obrovský menu button s malým popisem. Mám 27" LCD s rozlišením 2500xXXX a pořád musím někam rolovat.
29. 4. 2014 17:20:57
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-mall/#reply1019284
Lukáš Jágr
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
29. 4. 2014 17:37:29
Mě třeba naprosto odrazuje to že než se dostanu k popisu produktu musim zkousnout 4 řady produktů co mi mall doporučuje zakoupit ...
29. 4. 2014 17:37:29
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-mall/#reply1019283
Tomas Skocdopole
verified
rating uzivatele
29. 4. 2014 19:08:18
Napsal intehos;1083197
No, nemyslím si to... Stejně, jako když si prohlédnu produkty (jsem tedy na konci obsahové části) a musím vyjet zpět nahoru, abych si překlikl na další stránku, kde produkty pokračují. Pokud ti i tohle přijde jako špičkové UX, jsme asi každý z jiného světa :)
Přesně tak, ale stránkování dospod seznamu produktů již přidali :) Dnes ráno jsem opravdu čuměl, jak si může takový gigant dovolit pustit do světa tak nedodělaný produkt, bohužel to není jen UX (rozbalovací menu, kde se na "nižším" displeji na spodní kategorie a tím pádem k části obsahu webu bez kolečka myši prostě nedostanete :) a odfláknutý obsah typu chybějících ikon (https://www.mall.cz/vse-nakupu/), skoro-responzivní layout, ale i zásadní chyby, jako nefunkční impementace history API - po rozkliknutí kategorie produktů a následně detailu produktu nefunguje history back button, apod.
29. 4. 2014 19:08:18
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-mall/#reply1019282
Petr Široký
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
30. 4. 2014 14:19:50
Objektivně bych řekl, že mají klasické porodní bolesti, které postupně dají dohromady. Celek mi ale přijde nedomyšlený, menu kategorií je hrozné (obrovské anonymní seznamy), když ho srovnám s tím co má alza, tak obrázky a práce s obsahem udělají u vysouvací nabídky hodně. A ten gigantický banner na hlavní straně ukazuje, že nevěděli co si počít s prostorem, tak ho prostě roztáhli. Takže je to slibný, ale na mnoha místěch nedotažený začátek.
Ještě k tomu UX - některé věci se nedají bez reálného testování hodnotit jen tak od pohledu, protože na určení, zda něco funguje nebo ne, pokud se jedná o tak komplexní web, často je nutné vycházet z relevantních výsledků a podle nich dělat závěry.
Některé věci můžeme napadnout na základě něčeho, co funguje u srovnatelných webů (např. alza), například navigaci, ale i tam jsou zásadní rozdíly v tom, že mall nabízí mnohem víc produktů a tím pádem jsou v trochu jiné situaci. Ale celkově něco odsoudit, že to stojí za prd, je pouze hádání na základě osobního dojmu, který nenahradí reálné výsledky. To není jako hodnotit grafické zpracování.
30. 4. 2014 14:19:50
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-mall/#reply1019281
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit