Zadejte hledaný výraz...

Kritika loga – visiomedia

Napsal vodička;568852
To ale vždycky nemůžeš brát takhle doslova, každý logo by mělo mít svůj význam, svoji explikaci, ale není pravidlo, že to, co vidí tvoje fantazie jako první musí znamenat zamšření firmy. Co třeba logo Mercedesu, NIKE, Adidas? Vidíš v něm sportovní oblečení? Výrobce aut? Asi ne. Záměrně přeháním a rozhodně to nemyslím útočně.
To jsou ale skutečná loga, stvořená fantazií tvůrce a rukou nakreslená, apoň tedy původně. Grafik tady chtěl hodnocení, tak mu ho píšu. Samozřejmě, že je to můj subjektivní názor. Já mu říkám, že co nedokáže zprasit na pc, tak to jinak neumí, řekl jsem mu svúj názor na loga. Nechej prosím autora, ať si to sám přebere. Jinak tebe Vodičko v tichosti již dlouho sleduju a můj osobní a subjektivní názor je,že jsi také zatím více teoretik než člověk z praxe. I když uznávám, že tady z toho spolku jsi jeden z nejlepších.
13. 9. 2010 22:07:11
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-loga-visiomedia/strana/2#reply557039
Napsal Premek;568855
Jinak tebe Vodičko v tichosti již dlouho sleduju a můj osobní a subjektivní názor je,že jsi také zatím více teoretik než člověk z praxe. I když uznávám, že tady z toho spolku jsi jeden z nejlepších.
Jde o to, co bereš jako fakta pro potvrzení, zda je člověk teoretik a kdy se stává "praktikem". Každopádně další komentář (pokud máš chuť mi to vysvětlit) k mé osobě směřuj prosím do PM, tady už jsme přece jen trochu mimo téma.
13. 9. 2010 22:14:10
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-loga-visiomedia/strana/2#reply557038
tom27
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
13. 9. 2010 23:17:51
Ale co panove, je to sranda :-)
13. 9. 2010 23:17:51
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-loga-visiomedia/strana/2#reply557037
Martin Mussil
verified
rating uzivatele
14. 9. 2010 06:29:15
Napsal tom27;568816
Nějak si nemůžu pomoct, ale poslední dobou žádná firma nemá logo.
Viděli jste někdy LOGO? Víte, jak vypadá logo Mercedesu, Renaultu, Toyoty, Nike...?
To jsou LOGA! Tyhle barevné obrázky bez nápadu, jo, někdy je to pěkný, barevný, ale LOGO to není. Sorry. Pokud LOGO nenakreslíte do 10 sekund tužkou na papír, není to LOGO.
Nazdar.
Definuj mě prosím tedy slovo LOGO. :)
---------- Příspěvek doplněn 14.09.2010 v 06:33 ----------
Prosím Vás všechny aby se při tomto tématu neřešili osobní spory! Děkuji
---------- Příspěvek doplněn 14.09.2010 v 06:40 ----------
Napsal Premek;568830
1. návrh je vhodný, pokud Visio media prodává sodovku, to logo je jako sklenice s bublinkama, kde je navíc ještě písmeno V
2. hnus
3. ještě větší hnus
4. to bublinkové V mi připomíná explozi, výbuch... takže pokud Visio media dělá dělostřelecké práce, tak je to super.
Buďte prosím tak hodný a uspořádejte si myšlenky. Kritika takového rázu se snad ani nedá považovat za samotnou kritiku. Jak chcete aby Vás někdo respektoval, když použijete v kritice slova "hnus" a "ještě větší hnus"? Nevím jestli jste někdy četl nějaké kritiky, ale uvědomte si že špatná, negativní kritika může být podána slušně, slušnými výrazy a s určitou dávkou respektu k samotnému tvůrci. Pokuste se prosím při dalších kritikách využívat trochu vybranější slovník, děkuji.
14. 9. 2010 06:29:15
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-loga-visiomedia/strana/2#reply557036
To písmeno "V", které je vytvořené z bublin se mi moc líbí, za to rozhodně chválím. Jinak mi to přijde jako logo, které jsem již někde viděl, ale zaboha si nemohu vzpomenout, kde :)
14. 9. 2010 06:58:52
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-loga-visiomedia/strana/2#reply557035
Martin Mussil
verified
rating uzivatele
14. 9. 2010 07:14:58
Napsal tom27;568816
Nějak si nemůžu pomoct, ale poslední dobou žádná firma nemá logo.
Viděli jste někdy LOGO? Víte, jak vypadá logo Mercedesu, Renaultu, Toyoty, Nike...?
To jsou LOGA! Tyhle barevné obrázky bez nápadu, jo, někdy je to pěkný, barevný, ale LOGO to není. Sorry. Pokud LOGO nenakreslíte do 10 sekund tužkou na papír, není to LOGO.
Nazdar.
Pokud vydáte takový výrok tak si nejdříve vemte do ruky tužku a nakreslete koncepci loga Renaultu, Mercedesu či Nike. Aby jste dosáhl 10 sekund musel by jste být trochu hlemýžď. Samozřejmě trochu přeháním, nic méně váš výrok je naprosto chybný. Pokud by jste znal specifikace dobrého loga uvědomil by jste si, že jsem se dle těchto kritérií řídil.
Předpoklady prosperujícího loga:
Zapamatovatelnost
Jedny z nejlepších log prosperujících světových firem se skládají z jednoduchých symbolů a tvarů které se dokáží vštípit do paměti potencionálního zákazníka.
Jednoduchost
Logo by mělo jednoduše a elegantně vystihovat společnost. Nemusí nutně nést konkrétní informace o činnosti společnosti. Určitou logiku by však mít mělo.
Barevnost
Logo by v základní verzi zpravidla nemělo obsahovat celou škálu barev. Obecně se doporučuje použít 2-4 barvy.
Proporcionalita
Logo by mělo být čitelné i při velkém zmenšení.
Použitelnost
Logo by mělo být bez problému použitelné na různých materiálech (razítko, světelná reklama, barevný tisk, černobílý tísk,...)
Děkuji.
---------- Příspěvek doplněn 14.09.2010 v 07:16 ----------
Napsal beenox;568932
To písmeno "V", které je vytvořené z bublin se mi moc líbí, za to rozhodně chválím. Jinak mi to přijde jako logo, které jsem již někde viděl, ale zaboha si nemohu vzpomenout, kde :)
Je možné, že na DeviantArtu :)
---------- Příspěvek doplněn 14.09.2010 v 07:26 ----------
Napsal Premek;568822
Ta s tímhle názorem souhlasím. Už jsem na tohle fórum něco i v tom smyslu psal. Ale zdejší počítačoví malíři bez fantazie mě hnali.
Měli k tomu důvod, tento názor není totiž absolutně ničím podsazený. Bohužel.
14. 9. 2010 07:14:58
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-loga-visiomedia/strana/2#reply557034
David Kácha
verified
rating uzivatele
(39 hodnocení)
14. 9. 2010 07:40:46
Návrh č. 2 je asi nejlepší, ale připadá mi to všechno dost slabé.
14. 9. 2010 07:40:46
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-loga-visiomedia/strana/2#reply557033
Martin Mussil
verified
rating uzivatele
14. 9. 2010 07:45:38
Napsal maxik;568944
Návrh č. 2 je asi nejlepší, ale připadá mi to všechno dost slabé.
Tato kritika se mě nečte dobře, nic méně děkuji za ní :)
14. 9. 2010 07:45:38
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-loga-visiomedia/strana/2#reply557032
Napsal beenox;568932
Jinak mi to přijde jako logo, které jsem již někde viděl, ale zaboha si nemohu vzpomenout, kde :)
Protože takových log složených z koleček je opravdu dost.
14. 9. 2010 09:36:37
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-loga-visiomedia/strana/2#reply557031
Jonáš K.
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
14. 9. 2010 09:51:27
Asi bych se na to "V" uplne vykaslal - vypada to spatne, nekonzistejne
14. 9. 2010 09:51:27
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-loga-visiomedia/strana/2#reply557030
Napsal okizz;568937
Jednoduchost
Určitou logiku by však mít mělo.
Když už jsi to nahodil, nechceš přidat i explikaci hodnoceného loga? (Krom toho, že je v něm znak "v".)
14. 9. 2010 09:54:39
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-loga-visiomedia/strana/2#reply557029
Martin Mussil
verified
rating uzivatele
14. 9. 2010 10:11:30
Napsal vodička;568987
Protože takových log složených z koleček je opravdu dost.
Je to druh techniky který se běžně používá. Nevidím v použití žádný problém. Čekni logo lounge. Tam mas kategorie technik.
14. 9. 2010 10:11:30
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-loga-visiomedia/strana/2#reply557028
Napsal tom27;568816
Nějak si nemůžu pomoct, ale poslední dobou žádná firma nemá logo.
Viděli jste někdy LOGO? Víte, jak vypadá logo Mercedesu, Renaultu, Toyoty, Nike...?
To jsou LOGA! Tyhle barevné obrázky bez nápadu, jo, někdy je to pěkný, barevný, ale LOGO to není. Sorry. Pokud LOGO nenakreslíte do 10 sekund tužkou na papír, není to LOGO.
Nazdar.
Takže třeba Coca-Cola nemá logo? Nebo město Melbourne? BP? Starbucks?
Já bych samozřejmě zvládl nakreslit všechny zmíněné, stejně tak i logo Visiomédia, ale umím si představit, že to někomu může dělat problém :)
V každém případě nesouhlasím s tím co jsi napsal a myslím, že třeba u některých produktových log není určitá složitost vůbec na škodu. Nejde přece o to, aby to logo uměl každý nakreslit, ale o to, aby si ho každý zapamatoval...
14. 9. 2010 10:19:37
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-loga-visiomedia/strana/2#reply557027
Předpoklady prosperujícího loga:
Zapamatovatelnost
Jedny z nejlepších log prosperujících světových firem se skládají z jednoduchých symbolů a tvarů které se dokáží vštípit do paměti potencionálního zákazníka.
Jednoduchost
Logo by mělo jednoduše a elegantně vystihovat společnost. Nemusí nutně nést konkrétní informace o činnosti společnosti. Určitou logiku by však mít mělo.
Barevnost
Logo by v základní verzi zpravidla nemělo obsahovat celou škálu barev. Obecně se doporučuje použít 2-4 barvy.
Proporcionalita
Logo by mělo být čitelné i při velkém zmenšení.
Použitelnost
Logo by mělo být bez problému použitelné na různých materiálech (razítko, světelná reklama, barevný tisk, černobílý tísk,...)
Děkuji.
Tohle je prostě blábol, největší kec jaký můžeš pustit do éteru navíc s hodnocením tvojí práce, která nesplňuje moc z tebou zmiňovaných bodů. Jen pro pořádek, tvoje definice prosperujících log je zcela nesmyslná, jelikož vezmu ihned v potaz, že když začala tato loga v 50. letech fungovat, mnohdy později, některé dříve (CocaCola), tak to byl dá se říct trend a myšlení lidí (Saul Bass apod.), kteří je tvořili, tak stejně jako dnes studio Transformer či Balsam dělá stejně úspěšná loga. Nejde o to, co kde vidíš (Logopond apod.) ale o to jestli víš co děláš, tenhle styl V není nic nového ani nic co by někoho posadilo, je to prostě klasický styl kopie kopie kopie.
14. 9. 2010 10:25:07
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-loga-visiomedia/strana/2#reply557026
Napsal okizz;569001
Je to druh techniky který se běžně používá. Nevidím v použití žádný problém. Čekni logo lounge. Tam mas kategorie technik.
Však já nic nenamétám na použitou techniku, jen jsem Ondrovi objasnil, že není divu, že má takové logo v paměti, protože jich není málo.
Každopádně bych spíš čekal odpověď na můj poslední dotaz. Díky.
14. 9. 2010 10:30:41
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-loga-visiomedia/strana/2#reply557025
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit