Zadejte hledaný výraz...

Kritika hračkářského eshopu

Ja take nejsem neomylny, takze si rad poslechnu jiny nazor. V cem mu ma pomoci grid system je myslim jasne (tady jsem se uplne nechytnul s tvym: grid system s mrizkou - jedna se o tu samou vec grid system = mrizka, mozna jsem nepochopil, jak jsi to myslel). Ma mu pomoci, aby cely design "sedel", nic vic, nic min...
Moje tvrzeni o zaplneni uvodky produkty byla moznost lepsiho reseni navrhu - proc tam nabizet kategorie, jedna se o obycejny hrackarsky e-shop. Evidentne neexistuje poradne zadani, o wireframe nemluve. Proste je to navrh z nuly, takze takto jsem i reagoval. Moznosti jak to resit je samozrejme tolik, kolik je grafiku.
Posledne zminene slepe kopirovani jsem takto nenavrhnul :) Fido by se mel podivat jak vypada poradny e-shop (jakykoliv obor) a co ma na uvodce a porovnat to se svym navrhem. Opet, nic vic, nic min. V jeho navrhu je ta plocha naprosto zabita vypisem 6 kategorii - jiny eshop tam staci zpropagovat 12 konkretnich produktu, 1 banner a jeste newsletter. To, jaky je smysl jim navrhovaneho designu pro tento eshopu me vlastne nezajima - poukazuji na to, co ma evidentne spatne navrhnute (jak z designoveho hlediska, tak z hlediska "akce" - vidis produkt, kup ho - neztracej cas prohlizenim kategorii).
28. 3. 2013 22:29:08
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-hrackarskeho-eshopu/strana/2/#reply883622
Petr Široký
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
28. 3. 2013 23:25:38
Napsal SGD;929744
(jak z designoveho hlediska, tak z hlediska "akce" - vidis produkt, kup ho - neztracej cas prohlizenim kategorii).
Nemůžeš ale čekat že takhle jedná většina zákazníků. Lidi obvykle jdou za něčím konkrétním, pokud vyloženě neví a proto prochází akční zboží. Design musí odrážet chování lidí, k tomu je navržen, aby tak sloužil. A já si nemyslím že lidi zrovna tady jsou ve většině případů jako neřízené střely. Proto bych produkty maximálně kombinoval s kategoriemi.
28. 3. 2013 23:25:38
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-hrackarskeho-eshopu/strana/2/#reply883621
To samozrejme necekam. Klidne at to kombinuje s kategoriemi :) Ja nejsem odpurce kategorii, pouze toho, jak je to nakresleno.
Tady je pouze konkretni navrh e-shopu, o kterem ovsem nevime zhola nic. Jde "zatim" o vyplod designera a prave proto je lepsi, aby v ramci designu navrhl neco, co se bude podobat reseni Alzy, Mallu atp, nez aby to zaflakal 6 boxikama s kategoriemi.
Tohle neni debata o tom, jestli to ma uzivatelsky spravne, protoze uzivatele nezname a asi je ani nema. Tohle je o tom, jak navrh udelat atraktivnejsi, nez je (coz je vlastne cokoliv co tam bude misto tech boxu). A pokud to bude neco jako maji vyse zmineni, tim lepe.
Vzhledem k navrhu, se jedna o radovy e-shop s hrackami - mas snad pocit, ze budou resit neco o svych zakaznicich (pro navrh obsahu HP)? Tohle delaji shopy, ktere vi, jake maji zakazniky a jake muzou mit a co jim nabidnout. X procent e-shopu to nevi a ani se tim zabyvat nechteji = klasika - akcni zbozi (3 - 4 produkty), nejprodavanejsi (3 -4 produkty) + akcni banner. Vyreseno.
28. 3. 2013 23:49:43
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-hrackarskeho-eshopu/strana/2/#reply883620
strycekFido
verified
rating uzivatele
29. 3. 2013 23:22:46
Díky Petře za obsáhlý rozbor, upravil jsem hlavní stranu podle vašich připomínek. Na začátku v příloze je aktuální verze
29. 3. 2013 23:22:46
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-hrackarskeho-eshopu/strana/2/#reply883619
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit