Zadejte hledaný výraz...

Kritika byznys webu + priority

Milan Charvát
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
29. 9. 2013 19:43:31
Zdravím webtržníci,
chtěl bych poprosit o váš názor na web PodnikovyZpravodaj.cz - určitě co se celkového designu týče a také speciálně se chci zeptat na pravý sloupec - jak byste tam nastavili priority jednotlivým částem? Tedy jestli rychlé zprávy nahoře, banner pod tím, nebo zda by vám připadalo přirozenější kdyby nahoře byl názor redakce apod.
Díky moc všem.
mch
29. 9. 2013 19:43:31
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-byznys-webu-priority/#reply950440
Adam
verified
rating uzivatele
(38 hodnocení)
29. 9. 2013 20:01:34
Mě se PZ líbí a to jak po obsahové, tak designové stránce. A to tak, že moc :-) Co se týče pravého sloupce, absolutně mě nezajímá partner webu, reklamní blok a blok se slovem šéfredakrora (nic osobního, Milane :-)). Každopádně reklamu asi dolů neposuneš :-) Přeju hodně úspěchů do budoucna!
29. 9. 2013 20:01:34
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-byznys-webu-priority/#reply950439
Burak
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
29. 9. 2013 20:22:01
chápu, že je potřeba vydělávat na reklamě, ale ta obrovská blikající věc nahoře ničí celou hlavičku webu. Dle mého názoru by reklama měla být doplňkem webu a ne jeho dominantou
29. 9. 2013 20:22:01
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-byznys-webu-priority/#reply950438
Ruso
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
29. 9. 2013 20:34:32
Páči sa mi to....poradie v tom pravom stĺpci by aj bolo fajn, ale ten banner od Timesquare sa mi tam absolútne nepáči, ak na stránku už musí byť, tak nech je niekde dole....
29. 9. 2013 20:34:32
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-byznys-webu-priority/#reply950437
Martin Mussil
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
29. 9. 2013 21:09:33
Ten web je celý takový dost proporcionálně nepovedený. Při vší úctě, znám tucty takových klientů a podnikatelů, kteří žijí v domnění, že zakoupená šablona, nebo šablona udělaná za 5.000 komplet zajistí určitou hodnotu webu definující slovy "stačí to". Jenže při A/B testování by jste se dozvěděl velmi cenné údaje, které vám zvýší jak konverzi, tak funkci osobního brandingu.
Řešit pravý sloupec?... Z logického hlediska řešit nelogicky rozmístěný obsah celého webu je docela problém, při faktu, že web už běží. Je to typický příklad designéra, který nemá zcela jasno v pojmech jako webová architektura, user experience, graphic user interface apod. Obsah webu (to o čem je tam psáno) je relativně v pořádku, ale to zpracování... Vše působí naprosto stejně a prioritně neodlišně.
Řešit prioritu pouze tím, že něco dám dolů, něco zase nahorů je totální ústřel. Když už chcete mluvit o prioritách, chtělo by to především mít jako hlavní prioritu navigaci a architekturu, než afill bannery (chválím vývojáře adBlocků). Tradiční chyba která se objevuje celkem hojně na dosti webech. Tou chybou je: "vše co máme v hlavním menu, musí být rozkouskováno na homepage, protože jinak nevíme co bychom tam dali, jo a ještě tam toho musíme dát tolik aby to vypadalo, že je toho fakt hodně". Nejpoužívanější interaktivní prvek "hledání" je umístěn v patičce. (wtf)
NECHTE SI NAVRHNOUT WEBOVOU ARCHITEKTURU, pak si na to vemte grafika co už to obarví dle specifik od webového návrháře.
29. 9. 2013 21:09:33
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-byznys-webu-priority/#reply950436
Way Up!
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
30. 9. 2013 03:24:18
Je pravda, že v dnešní době začíná být trend šetřit na tom, co má vydělávat a mít přínos. Co to je? Když chci skutečně fungovat a někam se dostat, tak musím také něco obětovat a dát. Dám, dostanu. Nedám nedostanu, jednoduché rovnice. Které nejsou výmyslem, ale skutečným faktem při rozvoji obchodu, businessplanu a podobně. Takové to období, kdy za málo peněz bylo hodně muziky je už dávno pasé, nebojte se investovat... A mít za každou cenu banner, jen proto, že si to někdo zaplatí, nemusí být vždy přínos, protože na druhé straně, to může uškodit... Je třeba si rozmyslet, koho chcete oslovit a jaké úrovně dosáhnout.
30. 9. 2013 03:24:18
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-byznys-webu-priority/#reply950435
Martin Mussil
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
30. 9. 2013 19:18:31
Hádám, že téma zůstane již bez reakce autora :)
30. 9. 2013 19:18:31
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-byznys-webu-priority/#reply950434
Way Up!
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
30. 9. 2013 19:56:52
Tak autor již své dostal.... :)
30. 9. 2013 19:56:52
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-byznys-webu-priority/#reply950433
Martin Mussil
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
30. 9. 2013 23:02:22
Napsal Petr Kříž;1004459
Tak autor již své dostal.... :)
A nepoděkoval :(
30. 9. 2013 23:02:22
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-byznys-webu-priority/#reply950432
Way Up!
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
1. 10. 2013 09:12:53
Poděkujeme si sami, lépe to stejně nikdo neudělá než my... :)
1. 10. 2013 09:12:53
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-byznys-webu-priority/#reply950431
Milan Charvát
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
2. 10. 2013 17:09:38
Autor se hned poté pustil do další práce k tomuto vláknu se dostal až teď. Takže děkuji všem za zpětnou vazbu. Co se týče těch bannerů, je to takové nutné zlo a každý, kdo někdy provozoval obsahové weby s tím vnitřně bojuje neustále. Jenže aby web fungoval a měl kvalitní obsah, z něčeho se to zaplatit musí. Zrovna u těch bannerů jsem se je snažil rozmístit tak, aby rušily minimálně. Ale po tom horním leaderboardu je největší poptávka a tak nebylo zbytí. A to co píše Martin s tou webovou architekturou - vyhledávání dáme nahoru, ale ve zbytku si nemyslím, že by byly potřeba až tak velké zásahy, jak píšete.
2. 10. 2013 17:09:38
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-byznys-webu-priority/#reply950430
Martin Mussil
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
2. 10. 2013 20:59:18
Napsal milancharvat;1005349
Autor se hned poté pustil do další práce k tomuto vláknu se dostal až teď. Takže děkuji všem za zpětnou vazbu. Co se týče těch bannerů, je to takové nutné zlo a každý, kdo někdy provozoval obsahové weby s tím vnitřně bojuje neustále. Jenže aby web fungoval a měl kvalitní obsah, z něčeho se to zaplatit musí. Zrovna u těch bannerů jsem se je snažil rozmístit tak, aby rušily minimálně. Ale po tom horním leaderboardu je největší poptávka a tak nebylo zbytí. A to co píše Martin s tou webovou architekturou - vyhledávání dáme nahoru, ale ve zbytku si nemyslím, že by byly potřeba až tak velké zásahy, jak píšete.
1) Žádné zlo není nikdy nutné. I když se lidé často vymlouvají na to, že je.
2) Pokud chci provozovat něco, na co nemám peníze, nabízí se otázka "proč to dělám?" Pokud nejste schopen dát do něčeho tak lowcoastového nějaké dotace, i třeba vydělané mimo sféru IT, proč to děláte? Dlouho pracuji s filosofií otázky "Proč". Budete se divit, ale ušetří vám to spoustu peněz i času. Jediným celkem racionálním důvodem proč se používají bannery, je SEO. To ve vašem případě, ale nemá smysl hodnotit, protože vám to slouží primárně jako výdělečný systém pro udržení chodu webu.
3) To co si vy o webové architektuře myslíte, nebo nemyslíte je přeci naprosto zanedbatelné, jelikož to nemáte absolutně podložené zkušenostmi s tímto oborem. Žádal jste o radu, dal jsem vám ji. Váš postoj je ale takový, že vše ostatní (krom vyhledávání) co vy osobně neshledáváte za potřebné je vlastně dobře. Proč člověk žádá o jakoukoliv změna a pa řekne "děkuji, ale já si to tak nemyslím". Proč? Proč? Proč?
Good luck.
2. 10. 2013 20:59:18
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-byznys-webu-priority/#reply950429
Milan Charvát
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
3. 10. 2013 10:13:28
Mně šlo jenom o základní grafické ztvárnění a rozložení pravého sloupce. Ale samozřejmě Váš názor nerozporuji. Spíše mi tedy ukažte nějaký Váš projekt, kde jste se nejdříve zaměřil na webovou architekturu, zainvestoval statisíce či miliony, vynechal obchodní část, aby Vám tento projekt následně vydělal ohromné peníze. Potom si to dokážu lépe představit...Martin já myslím že nejste cílová skupina tohoto projektu ( nebo se pletu? ). Pro mě ideální odpověď poslal Adam hned nahoře - on patří do cílové skupiny, grafika se mu líbí a v pravém sloupci by změnil to a to. Kritika chybející webové architektury pro mě není v tomto případě relevantní. Tím však neříkám, že to je blbost.
3. 10. 2013 10:13:28
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-byznys-webu-priority/#reply950428
Martin Mussil
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
4. 10. 2013 09:29:48
Typický příklad tzv. postřeleného ega. "Ty mi tady budeš vyčítat co dělám špatně? Ukaž mi co jsi dělal ty frajere, pak se můžeme bavit"... Ehm, nesmyslný přístup nezakládající se na racionální úvaze. Je to snad ten nejhorší argument, který jste mohl použít. Říkáte tím totiž architektovi: "sám si barák vlastníma rukama ještě nepostavil, tak mi do toho nekecej". Příjde vám to logické?... Ten argument je přeci úplně zcestný, souvisí to s tím co jsem psal. Já se nejdříve zeptám PROČ? Protože ty peníze na investici staticíců či milionů jak vy avizujete prostě nemám (dovolím si tvrdit, že provoz tohoto webu ani zdaleka nedosahuje k těmto položkám, tak nevím proč je zminovat). Tak to přeci nebudu řešit tak, že to chci za každou cenu, tak tam namrskám nějaké bannery... I v úsudku cílové skupiny se pletete, jsem vaší cílovou skupinou. Baf. Překvapivé?
Je zcela v pořádku, že je pro vás ideálem člověk, který řekne, že se mu to líbí. Z psychologického hlediska to pochoptitelně dává smysl. Jenže chvála vám v poučení se z chyb moc nepomůže.
Taktéž termín chybějící webová architektura nedává moc smysl. Samozřejmě, že i váš web má webovou architekturu, ta tam nikdy nechybí. Jen ta vaše není zrovna tím nejštastnějším řešením. Je to jako s Rubikovou kostkou. Pokud nebudete znát správný postup jak jí poskládat, budete prostě přehazovat kostičky až do té doby, kdy jí třeba složíte přesně na půl a dokonce se vám to bude i líbit a bude spokojený. Ale je pak kostka složena správně?
4. 10. 2013 09:29:48
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-byznys-webu-priority/#reply950427
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit