Zadejte hledaný výraz...

Konverzní poměr prodeje u dražšího zboží.

init.22
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
2. 6. 2012 21:48:40
Konverze v této oblasti těžko překročí 1,5% . U šperků a dražších hodinek bývá jen okolo procenta. Hodně záleží na kanálu, přes který návštěvník přijde - nadprůměr u vracejících se návštěvníků a agregátorů zboží, průměr z vyhledávačů a podprůměr z PPC reklam apod. Navíc trh v ČR nemusí být až tak velký, jak by si člověk myslel - např. Hodinky.cz od Vivantisu mají v průměru 27 obj. denně (bez Vánoc) a to jsou jedni z těch větších, ne-li největší.
2. 6. 2012 21:48:40
https://webtrh.cz/diskuse/konverzni-pomer-prodeje-u-drazsiho-zbozi/strana/2#reply770485
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit