Zadejte hledaný výraz...

Konverzní poměr prodeje u dražšího zboží.

Krisss
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
31. 5. 2012 22:08:04
Dobrý večer webtrřníci,
Prosím někoho kdo má e-shop s trochu dražším zbožím ideálně hodinky nebo něco podobného, aby nasal jaký je jeho konverzní poměr z navštěvníci/obědnávky. Případně i odkud převážně navštěvníci chodí. Budu vdščný za každé info dělám si takový průzkum. Jestli nechcete zveřejnovat pište do PM díky.
31. 5. 2012 22:08:04
https://webtrh.cz/diskuse/konverzni-pomer-prodeje-u-drazsiho-zbozi/#reply770500
taková informace ti ale k ničemu nebude, roli hrají i další faktory:
  • ceny
  • použitelnost a přehlednost e-shopu
  • důvěryhodnost a pověst e-shopu
  • doba dodání atd.
Faktorů je tam tolik, že ze samotného konverzního poměru se nedozvíš vůbec nic.
31. 5. 2012 22:17:16
https://webtrh.cz/diskuse/konverzni-pomer-prodeje-u-drazsiho-zbozi/#reply770499
Krisss
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
1. 6. 2012 00:02:54
abych posoudil právě tyto faktory potřebuji znát konverzi ostatních. Potřebuji jen odhad ne přesnost. Ceny a dodání jsou téměř identické u většiny konkurenčích obchodů.
---------- Příspěvek doplněn 01.06.2012 v 00:06 ----------
Určitě se více dá posoudit z konverzních poměrů, než z měření důvěryhodnosti pověsti a přehlednosti to se nedá vyčíslit :)
1. 6. 2012 00:02:54
https://webtrh.cz/diskuse/konverzni-pomer-prodeje-u-drazsiho-zbozi/#reply770498
Prikladam konverzne pomery vybranych e-shopov ktore mame v sprave
0.01
0.89
12.3
2.86
1.92
Dufam, ze ti to pomoze :)
Ako bolo spravne poznamenane konverzny pomer je len cislo nic viac nic menej, nic sa z toho neda zistit ani analyzovat. Potrebujes poznat minimalne zakladnu metriku a tou su navstevy. Nehovorim o tom ze dolezita je aj hodnota objednavky. Pre priklad pri konverznom pomere kde som uviedol 0.01 je priemerna hodnota jednej objednavky 2.76 mil
1. 6. 2012 08:17:12
https://webtrh.cz/diskuse/konverzni-pomer-prodeje-u-drazsiho-zbozi/#reply770497
jak říkal Martin, samotný konverzní poměr ti nic neřekne, je to jen číslo... pokud neznáš další informace, je ti prakticky k ničemu :-)
1. 6. 2012 09:09:26
https://webtrh.cz/diskuse/konverzni-pomer-prodeje-u-drazsiho-zbozi/#reply770496
Napsal Krisss;802516
abych posoudil právě tyto faktory potřebuji znát konverzi ostatních. Potřebuji jen odhad ne přesnost. Ceny a dodání jsou téměř identické u většiny konkurenčích obchodů.
---------- Příspěvek doplněn 01.06.2012 v 00:06 ----------
Určitě se více dá posoudit z konverzních poměrů, než z měření důvěryhodnosti pověsti a přehlednosti to se nedá vyčíslit :)
tak jinak - informace, které potřebuješ, abys mohl něco byť jen vzdáleně odhadnout ti žádný provozovatel shopu nedá.
1. 6. 2012 10:24:52
https://webtrh.cz/diskuse/konverzni-pomer-prodeje-u-drazsiho-zbozi/#reply770495
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
1. 6. 2012 10:32:01
Napsal Martin Kolčaba;802578
tak jinak - informace, které potřebuješ, abys mohl něco byť jen vzdáleně odhadnout ti žádný provozovatel shopu nedá.
Copak o to, informace ti klidně dá. Ale jiná věc je nakolik budou pravdivé :D
1. 6. 2012 10:32:01
https://webtrh.cz/diskuse/konverzni-pomer-prodeje-u-drazsiho-zbozi/#reply770494
Krisss
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
1. 6. 2012 15:49:17
můj je totiž 0.10 přijde mi to celkem málo. Jen mě to zajímalo před 2 týdny jsem spustil svůj první e-shop. takže tak statistika je z 14 dnů :D
1. 6. 2012 15:49:17
https://webtrh.cz/diskuse/konverzni-pomer-prodeje-u-drazsiho-zbozi/#reply770493
statistika ze 14dnů je hodně málo... konverzní poměr 0.10 nemusí být vůbec málo, záleží co prodáváš.. pokud prodáváš zaoceánské lodě a z tisíce lidí ti jeden nakoupí, není to vůbec zlé :-) proto ti konverzní poměry neřeknou vůbec nic, bez dalších informací :-)
1. 6. 2012 15:52:17
https://webtrh.cz/diskuse/konverzni-pomer-prodeje-u-drazsiho-zbozi/#reply770492
Rozdiel je 0.1% z tisisc navstev a rozdiel je 0.1 z 1mil navstev. Uz chapes preco je konverzny pomer nic nehovoriace cislo ?
Za 14 dni urcite nema vyznam analyzovat konverzny pomer konkretneho ciela a uz vobec nie brat ho ako nominalnu hodnotu. Analyzuj trendy a rozhodne za vacsie casovce obdobie inac sa pristihnes ako sledujes kazdy klik a nie skutocne data kvalitativneho charakteru. Datam musis doverovat a nie si ich prisposobovat svojim pocitom.
Bez podrobnosti ti aj tak nikto nejaku fundovanu radu neda...
1. 6. 2012 15:55:12
https://webtrh.cz/diskuse/konverzni-pomer-prodeje-u-drazsiho-zbozi/#reply770491
Krisss
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
1. 6. 2012 15:56:20
Já vím no... prodávám hodinky proto mě zajímalo dražší zboží ideálně hodinky....
---------- Příspěvek doplněn 01.06.2012 v 15:59 ----------
Chápu že by bylo lepší mít dlohodobější data, ale ty bohužel nemám. Prostě mě zajímalo jestli je potřeba e-shop dále upravovat, nebo vší silou jít do marketingu... ideální bude nejspíše oboji částečně...
1. 6. 2012 15:56:20
https://webtrh.cz/diskuse/konverzni-pomer-prodeje-u-drazsiho-zbozi/#reply770490
Radek Čumpl
verified
rating uzivatele
(21 hodnocení)
1. 6. 2012 16:01:27
s prodejem luxusního hodinek po internetu je trochu problém - většina zákazníků si je chce prohlédnout :) pokud dám 50k za hodinky chci je vidět, v reálu vypadají úplně jinak než na fotce, proto je tam ten poměr nižší
1. 6. 2012 16:01:27
https://webtrh.cz/diskuse/konverzni-pomer-prodeje-u-drazsiho-zbozi/#reply770489
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
1. 6. 2012 16:01:28
Napsal Krisss;802736
můj je totiž 0.10 přijde mi to celkem málo. Jen mě to zajímalo před 2 týdny jsem spustil svůj první e-shop. takže tak statistika je z 14 dnů :D
Za 14 dní je cokoliv jiného než 0 slušný začátek.
1. 6. 2012 16:01:28
https://webtrh.cz/diskuse/konverzni-pomer-prodeje-u-drazsiho-zbozi/#reply770488
No ono v diskusii ti asi nikto moc neporadi a uz vobec nie niekto kto hodinky predava tiez :)
Skus nejakeho konzultanta na webovu analytiku a vykonostny marketing, nestoji to, az tak vela a za hodinku dve sa dozvies vsetko potrebne co mas sledovat a ako.
Pripadne ti pomoze definovat ciele a klucove ukazatele vykonnosti na ktore sa trba pri analyze zamerat.
Niekedy len staci pochopit spravne data a co jednotlive metriky skutocne znamenaju :)
1. 6. 2012 16:01:54
https://webtrh.cz/diskuse/konverzni-pomer-prodeje-u-drazsiho-zbozi/#reply770487
Krisss
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
1. 6. 2012 16:24:23
Napsal Šaman;802747
s prodejem luxusního hodinek po internetu je trochu problém - většina zákazníků si je chce prohlédnout :) pokud dám 50k za hodinky chci je vidět, v reálu vypadají úplně jinak než na fotce, proto je tam ten poměr nižší
Nejde o uplně luxusní hodinky jen značkové. luxusní tam sou také. to určitě ano každý je chce určite předem videt a vyzkoušet. Na druhou stranu jsou ceny na e-shopech o proti kameným prodejnám o dost levnější. Tudíž chování zákazníka může být následující:Prohledne si je v kamené prodejně a koupí online, nebo využije 14 dení lhůtu na vrácení zboží...
---------- Příspěvek doplněn 01.06.2012 v 16:28 ----------
Napsal pa3ick;802749
No ono v diskusii ti asi nikto moc neporadi a uz vobec nie niekto kto hodinky predava tiez :)
Skus nejakeho konzultanta na webovu analytiku a vykonostny marketing, nestoji to, az tak vela a za hodinku dve sa dozvies vsetko potrebne co mas sledovat a ako.
Pripadne ti pomoze definovat ciele a klucove ukazatele vykonnosti na ktore sa trba pri analyze zamerat.
Niekedy len staci pochopit spravne data a co jednotlive metriky skutocne znamenaju :)
To asi až časem zatím nemám moc kapitálu... Ale určitě si o tomto budu muset nájit dostatek informací..
1. 6. 2012 16:24:23
https://webtrh.cz/diskuse/konverzni-pomer-prodeje-u-drazsiho-zbozi/#reply770486
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit