Zadejte hledaný výraz...

Konstruktivní kritika

Tigerfish
verified
rating uzivatele
8. 5. 2013 18:39:01
Napsal Táňa Svobodová;946866
Podle mne by jste měli spíše dotáhnout svůj koncept. Jestli jsem dobře pochopila, tak nakupujete po jednom kuse, je to tak ? Takže máte značkový originál v jednom kuse a jen v jedné velikosti ? Proč tomu tedy nedát punc totální exkluzivity + e-shopu luxusnější vzhled + hlavně mnohem lepší a větší fotky !!! Fotky větší náhledy a lépe zpracované, takto mi to prostě přijde jako obyčejné zboží. A ono přitom jedinečný kousek...
Osobně bych ve Vašem případě vyzdvihovala všude tu jedinečnost, exkluzivitu, originalitu + přidala k popiskům, když už si s nimi dáváte tolik práce, také přesné rozměry daného kusu. Nechce se mi u každého kousku pracně na stránkách hledat, co je to S (někde máte S, M, nebo L, někde zase 42 atd.), kolik že je to na výšku, délka rukávů... Proč to již nemáte v popisku a nutíte zákazníky odbíhat z detailu produktu pryč ? To je můj laický názor. Přeji hodně úspěchů ! :-)
Ano, zboží je skoro vždy po jednom kusu. Takový sortiment se nedá nakupovat na kila a nelze udržovat stálou skladovou zásobu jedné položky. Většinu prodáváme velkoobchodně do butiků, teď část zboží chceme distribuovat přes eshop.
- Mezi výrobci není absolutní shoda v kalibraci velikostí. Tričko M je pokaždé trošku jiné. Proto v popisku ke každému zboží je odkaz na míry figuranta, na kterém je oblečení foceno. Nápad je takový, že se kupující podívá, jak to sedí figurantovi, porovná míry figuranta se svými a měl by mít v tom jasno. Povařujeme to za velmi užitečné pro kupujícího. Pokud jste z návštěvy toho webu nezachytila onu výhodu, je evidentně málo zvýrazněná.
Zvětšovat fotky, zvýraznit upozornění atd. v této šabloně nelze. Vidím, že hlavně to odnesl design:). Zapracujeme tedy na něm a necháme webdesignera, aby vytvořil šablonu na míru.
Díky za názor
8. 5. 2013 18:39:01
https://webtrh.cz/diskuse/konstruktivni-kritika-2/strana/2#reply899078
SilvieLuisa
verified
rating uzivatele
8. 5. 2013 22:04:53
Mám dotaz... proč nejsou nikde v nabídce kalhoty? Byl by problém s tím, že ty se dle vašeho názoru nedají prodat přes internet tak, aby seděly?? (Ani bych se nedivila, mně nesedí žádné ani v kamenném obchodě. Kdybyste měli figurantku mých měr, tak u vás nakupuju doživotně).
8. 5. 2013 22:04:53
https://webtrh.cz/diskuse/konstruktivni-kritika-2/strana/2#reply899077
Eshop je spuštěn od 19.4. a k dnešnímu dni jej navštívilo 838 unikátů a prodaly se 4 kusy oblečení - přijde mi to velmi slabé. Inzerujeme na zbozi.cz, heureka.cz. Je připraven adwords na 9000 Kč měsíčně, ale před spuštěním se chceme inspirovat nápady.
V prípade dámskej módy a dámskeho oblečenia by som odporúčal Sklik. Výhodou Skliku oproti Adwords je značná prítomnosť ženského publika na Sezname a možnosť štrukturovať kampane a zostavy zamerané na longtailové frázy aj s nízkym objemom vyhľadávania, čím dosiahnete prijateľnú cenu za konverziu i pri nízkom konverznom pomere. To je u "prelitavej" dámskej cieľovky celkom dôležité, pretože nie je žiadnou raritou že k nákupu v 50% prípadoch dochádza aj na 12+ návśtevu.
Adwords je tiež možné optimalizovať, ale chce to nemalé skúsenosti, pretože pri takých objemoch vyhľadávania aké má dámska móda v prípade zle zvolených KW, hlavne stanovených max CPC pre jednotlivé zhody v zostavách vám 9tis môže zmiznúť bez jedinej konverzie.
Problémom je aj inzerovanie na konkrétne značky kôli autorským právam a tak ste odkázaný na obecnejšie frázy.
Vhodné by bolo nastaviť prepojenie s Google base a rozširenie kampaní Adwords o PLA (Product listing ads).
Facebook pri správne vedenej kampani by tak isto dokázal generovať "lacné" konverzie dokonca zo skúsenosti viem, že omnoho lacnejšie ako Sklik či Adwords, ale už nie v takých objemoch.
9. 5. 2013 00:15:51
https://webtrh.cz/diskuse/konstruktivni-kritika-2/strana/2#reply899076
Mě se na tom eshopu líbí jen postava modelky (obličej bohužel zůstává skryt) :-)
Jak už tu padlo, snažil bych se vzhled předělat a dát mu punc exkluzivního butiku.... co se marketingu týká, souhlasím víceméně s Patrikem... i když zboží a heureku bych primárně nezatracoval.... IMHO právě dámská cílovka porovnává ceny celkem dost...
9. 5. 2013 08:52:15
https://webtrh.cz/diskuse/konstruktivni-kritika-2/strana/2#reply899075
SilvieLuisa
verified
rating uzivatele
9. 5. 2013 09:55:54
Napsal inet-creative;947050
IMHO právě dámská cílovka porovnává ceny celkem dost...
To jo, ale ne v případě, že je připravena vyhodit tisícovku za triko a patnáct set za mikinu, což je případ tohoto eshopu ;-) Ale s předěláním designu souhlasím, takto to vypadá spíš jako low cost eshop: nechtěli jsme vyhazovat peníze za grafika, abychom vám nezvyšovali náklady za zboží...
9. 5. 2013 09:55:54
https://webtrh.cz/diskuse/konstruktivni-kritika-2/strana/2#reply899074
Tigerfish
verified
rating uzivatele
9. 5. 2013 10:33:53
Napsal SilvieLuisa;946950
Mám dotaz... proč nejsou nikde v nabídce kalhoty? Byl by problém s tím, že ty se dle vašeho názoru nedají prodat přes internet tak, aby seděly?? (Ani bych se nedivila, mně nesedí žádné ani v kamenném obchodě. Kdybyste měli figurantku mých měr, tak u vás nakupuju doživotně).
Je to tak, kalhoty jsou nejnáročnější na padnutí a tedy nejméně vhodné na výběr podle obrázků. V Brzké době je ale do nabídky přidáme a figuranty od pasu dolů pořádně okótujeme.
---------- Příspěvek doplněn 09.05.2013 v 10:43 ----------
Napsal Patrik Štefko;947009
V prípade dámskej módy a dámskeho oblečenia by som odporúčal Sklik. Výhodou Skliku oproti Adwords je značná prítomnosť ženského publika na Sezname a možnosť štrukturovať kampane a zostavy zamerané na longtailové frázy aj s nízkym objemom vyhľadávania, čím dosiahnete prijateľnú cenu za konverziu i pri nízkom konverznom pomere. To je u "prelitavej" dámskej cieľovky celkom dôležité, pretože nie je žiadnou raritou že k nákupu v 50% prípadoch dochádza aj na 12+ návśtevu.
Adwords je tiež možné optimalizovať, ale chce to nemalé skúsenosti, pretože pri takých objemoch vyhľadávania aké má dámska móda v prípade zle zvolených KW, hlavne stanovených max CPC pre jednotlivé zhody v zostavách vám 9tis môže zmiznúť bez jedinej konverzie.
Problémom je aj inzerovanie na konkrétne značky kôli autorským právam a tak ste odkázaný na obecnejšie frázy.
Vhodné by bolo nastaviť prepojenie s Google base a rozširenie kampaní Adwords o PLA (Product listing ads).
Facebook pri správne vedenej kampani by tak isto dokázal generovať "lacné" konverzie dokonca zo skúsenosti viem, že omnoho lacnejšie ako Sklik či Adwords, ale už nie v takých objemoch.
Rozložíme tedy reklamu mezi mezi Sklik a Adwords. Asi to bude lepší exaktně vyzkoušet, který zdroj má jaké výsledky. Je fakt, že hodně značek má chráněné názvy. Řešíme to přes keyword a nebo úpravami základního tvaru slova.
Co si myslíte o časování reklamních kampaní? Vyplatí se hned od začátku vybírat odpolední hodiny, nebo to nechat běžet nonstop a teprve pak podle měření omezit čas zobrazování?
---------- Příspěvek doplněn 09.05.2013 v 10:57 ----------
Napsal SilvieLuisa;947083
To jo, ale ne v případě, že je připravena vyhodit tisícovku za triko a patnáct set za mikinu, což je případ tohoto eshopu ;-) Ale s předěláním designu souhlasím, takto to vypadá spíš jako low cost eshop: nechtěli jsme vyhazovat peníze za grafika, abychom vám nezvyšovali náklady za zboží...
Reklamy a klíčová slova jsou nastaveny tak, aby se zobrazovaly jen lidem, kteří hledají rovnou i značku (měli by tedy počítat s vyšší cenou). Máte pravdu, v tom případě je potřeba mít i odpovídající vzhled. Stopnem reklamy, zadáme úpravu designu a pak znovu spustíme.
9. 5. 2013 10:33:53
https://webtrh.cz/diskuse/konstruktivni-kritika-2/strana/2#reply899073
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit