Zadejte hledaný výraz...

Konstruktivní kritika

Tigerfish
verified
rating uzivatele
8. 5. 2013 11:14:05
Zdravím,
Chtěl bych poprosit o kritiku, připomínky, návrhy na změny k eshopu: web
Celý koncept, kterým chceme vzbudit důvěru u nakupujících je opřen o slovo "najisto". Nabízíme tedy značkovou módu a zmiňované jistoty jsou tyto:
- sami jsme přímí dovozci oblečení z Itálie
- originály, veškeré zboží sami nejprve nakupujeme (žádný drop shipping)
- vše skladem v ČR a rychle k dodání
- foceno na vlastních figurantech a pro správný výběr velikosti uvádíme míry figurantů (tohle jsem ještě na jinem eshopu s oblečením neviděl)
- Osobní odběr i vrácení zdarma
Zajímá mě, jak eshop působí na nestranné pozorovatele, zda se povedlo zmiňované výhody vystihnout a jednoduše je návštěvníkům podat. Co by podle vás pomohlo k větší konverzi?
Eshop je spuštěn od 19.4. a k dnešnímu dni jej navštívilo 838 unikátů a prodaly se 4 kusy oblečení - přijde mi to velmi slabé. Inzerujeme na zbozi.cz, heureka.cz. Je připraven adwords na 9000 Kč měsíčně, ale před spuštěním se chceme inspirovat nápady. Rozumnou nabídku na spolupráci, či jednorázovou pomoc, rád využiju.
Předem díky
8. 5. 2013 11:14:05
https://webtrh.cz/diskuse/konstruktivni-kritika-2/#reply899093
David Flídr
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
8. 5. 2013 11:32:54
Dle mého názoru je tam zbytečně až příliš veliký slider. Filtr velikostí tam v menu nějak postrádá smysl, spíš bych ho uvítal když si rozkliknu nějaký druh zboží (např. nějakou značku), tak tam v tom filtru dohromady. Ty záložky u tabů se mi zdají až příliš veliké.
8. 5. 2013 11:32:54
https://webtrh.cz/diskuse/konstruktivni-kritika-2/#reply899092
Možná by v tomhle segmentu mohl fungovat lépe Sklik. Minimálně bych teda pustila obojí, dokáže to snížit náklady na konverzi a jen lehce zvýšit náklady na správu. A v AdWords zkusit Product Listing Ads, to by mělo být také konverznější.
8. 5. 2013 11:37:13
https://webtrh.cz/diskuse/konstruktivni-kritika-2/#reply899091
MicBlack
verified
rating uzivatele
8. 5. 2013 11:43:55
Já teda nevím, ale největší probém vidím asi v tom, že náhledy na zboží jsou strašně malý, za to popisek je tam na x řádků? Proč? Zvětšit fotky, o hodně a klidně skrýt a nebo zkrátit popisky u náhledů zboží. Módu přece hlavně nakupuju očima, až pak mě zajímá z čeho je atd.
Jinak tlačítko doporučujeme je tam z důvodu toho, že je to ve slevě a nebo proto, že je to kvalitní kousek, který můžete doporučit vy osobně? Asi bych ho klidně vynechal.
8. 5. 2013 11:43:55
https://webtrh.cz/diskuse/konstruktivni-kritika-2/#reply899090
Luděk Novák
verified
rating uzivatele
8. 5. 2013 11:45:16
První mě praštilo přes oči to levé menu. Nepříjemně sytá barva v takové ploše, navíc umístěné zbytečně doprostřed tam, kde očekávám spíš obsah (mám monitor 1920*1200 a využívám většinu šířky, narozdíl od shopu). Nevyužíváte loga/ikony tam, kde by byly namístě (pánská/dámská, jednotlivé značky), naopak u platebních metod nadbytečně a nestandardně. Konkrétně tam je i ten text mimo mísu (vážení zákazníci, připravili jsme pro vás přehled platebních metod) a nejspíš to ani není mezi prvními třemi věcmi, které bych v prvních třech vteřinách mohl potřebovat. Vůbec, nadpisy nelákají k dalšímu procházení - menu Nabízíme - Značky - Články ukazuje, jak jste obchod stavěli, ne co já jako zákazník chci asi vědět.
8. 5. 2013 11:45:16
https://webtrh.cz/diskuse/konstruktivni-kritika-2/#reply899089
To vypadá, jak design od Patrika Štefka.
Nicméně já v tom nevidím eshop, přijde mi to na první pohled spíš jak magazín. Nelíbí se mi tam, oblečení přes internet nekupuju, takže konstruktivitu si asi nechám na jindy.
8. 5. 2013 12:40:44
https://webtrh.cz/diskuse/konstruktivni-kritika-2/#reply899088
Marek
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
8. 5. 2013 12:59:44
Napsal vodička;946777
To vypadá, jak design od Patrika Štefka.
Nicméně já v tom nevidím eshop, přijde mi to na první pohled spíš jak magazín. Nelíbí se mi tam, oblečení přes internet nekupuju, takže konstruktivitu si asi nechím jindy.
Myslím, že Patrik by se k něčemu takovému nesnížil a tohle absolutně neodpovídá jeho stylu.
8. 5. 2013 12:59:44
https://webtrh.cz/diskuse/konstruktivni-kritika-2/#reply899087
To vypadá, jak design od Patrika Štefka.
To by ma zaujimalo ako si na toto prisiel ? :)
Designy ktore som robil ja si mozes pozret na devarte http://pa3ick.deviantart.com/gallery/.
Okrem toho ja sa webdesignu venujem uz len okrajovo (skor ako relax) nakolko sa primarne venujem internetovemu marketingu, najma PPC, a vykonostemu marketingu na zaklade analyz navstevnosti.
A nasi klienti sa nepotrebuju na WT pytat co dalej s e-shopom ;)
8. 5. 2013 13:08:51
https://webtrh.cz/diskuse/konstruktivni-kritika-2/#reply899086
Mně se vybavily světlý designy pro houpi, dobra prace apod., který jsou velmi podobný. Hlavně to vrchní menu, linky a specifický stíny.
8. 5. 2013 13:20:12
https://webtrh.cz/diskuse/konstruktivni-kritika-2/#reply899085
sam bych si tady nic nekoupil, to je tak smazat a zacit znovu pokud to ma byt vydelecne.
- leve menu mi nejde cist
- obrazky jsou male
- proc si mam na vasem eshopu neco koupit? chybi mi tam ty duvody co pisete tady
- Značkové oblečení výhodně a najisto! :D
- v detailu produktu to zavru, protoze nevim jak se dostat na dalsi produkt
- k cemu tam je mezikrok kdyz je na nic? nic se v nem nenabizi
- z hlediska designu spatne, nedivim se tomu ze mate tak malo prodeju. Otazka je spise odkud tech 800 uip je, jestli jenom ze zbozi a heureky tak je to hodne spatne : o) - pokud to je z fora jako webtrh tak tam nic cekat nemuzete.
8. 5. 2013 13:32:05
https://webtrh.cz/diskuse/konstruktivni-kritika-2/#reply899084
Ja340
verified
rating uzivatele
8. 5. 2013 13:48:30
mě to strašně připomíná jeden obchod s pracovními oděvy. hlavně kdyžmi tam skočila ta obrovská modrá košile
8. 5. 2013 13:48:30
https://webtrh.cz/diskuse/konstruktivni-kritika-2/#reply899083
Napsal vodička;946792
Mně se vybavily světlý designy pro houpi, dobra prace apod., který jsou velmi podobný. Hlavně to vrchní menu, linky a specifický stíny.
Fakt na nerozoznanie od www.houpi.cz, alebo www.dobraprace.cz. Len tak na okraj redesign UI dobraprace.cz na zaklade analyz a podkladov zadavatela zvysil portalu konverzie o 38%, takze co si o tom mysli nejaky vodicka z WT je uplne nepodstatne to asi uznas nie :).
ale to uz sme hodne OT tak sa zakladatelovi ospravedlnujem...
8. 5. 2013 13:49:18
https://webtrh.cz/diskuse/konstruktivni-kritika-2/#reply899082
Tigerfish
verified
rating uzivatele
8. 5. 2013 15:20:52
Díky za připomínky,
Veškeré vaše poznatky: rozměry a barva levého menu, rozměry náhledových obrázků, filtrování podle velikosti atd... Ani jedno nedokážu ovlivnit, jelikož je to součásti šablony Fastcentriku. Asi z toho důvodu to některým z vás připomína jiné eshopy. Zvážím zda se vyplatí zadat si u Fastcentriku grafku na míru, nebo to raději celé udělat na Prestashopu.
8. 5. 2013 15:20:52
https://webtrh.cz/diskuse/konstruktivni-kritika-2/#reply899081
Luděk Novák
verified
rating uzivatele
8. 5. 2013 15:22:13
Raději celé a znova na čemkoliv, včetně textů.
8. 5. 2013 15:22:13
https://webtrh.cz/diskuse/konstruktivni-kritika-2/#reply899080
Roni
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
8. 5. 2013 18:06:57
Podle mne by jste měli spíše dotáhnout svůj koncept. Jestli jsem dobře pochopila, tak nakupujete po jednom kuse, je to tak ? Takže máte značkový originál v jednom kuse a jen v jedné velikosti ? Proč tomu tedy nedát punc totální exkluzivity + e-shopu luxusnější vzhled + hlavně mnohem lepší a větší fotky !!! Fotky větší náhledy a lépe zpracované, takto mi to prostě přijde jako obyčejné zboží. A ono přitom jedinečný kousek...
Osobně bych ve Vašem případě vyzdvihovala všude tu jedinečnost, exkluzivitu, originalitu + přidala k popiskům, když už si s nimi dáváte tolik práce, také přesné rozměry daného kusu. Nechce se mi u každého kousku pracně na stránkách hledat, co je to S (někde máte S, M, nebo L, někde zase 42 atd.), kolik že je to na výšku, délka rukávů... Proč to již nemáte v popisku a nutíte zákazníky odbíhat z detailu produktu pryč ? To je můj laický názor. Přeji hodně úspěchů ! :-)
8. 5. 2013 18:06:57
https://webtrh.cz/diskuse/konstruktivni-kritika-2/#reply899079
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit