Zadejte hledaný výraz...

Konečně náhrada za Angel-Hosting ?

gostrider
verified
rating uzivatele
(60 hodnocení)
15. 4. 2013 15:39:47
Dnes odpoledne spustila firma Netio to, o čemu uživatelé už dlouho volají a kvůli čemu dodnes i přes nekonečné výpadky stále zůstávají u Angel hosting.
Jednoduchá a přehledná administrace, ale hlavně možnost si v reálném čase upravovat nastavení parametrů VPS.
Pro mne osobně je to úžasná věc, protože si sem tam zaplatím reklamní kampaň, a přijde mi na web několik tisíc uživatelů. Díky této nové funkci už nemusím platit celé měsíce předražené VPS.
Jednoduše si přidám RAM, CPU, a až odezní návštěvnost, opět tyto hodnoty vrátím zpět. Osobně díky takovéto funkci ušetřím několik stovek měsíčně.
Stejně tak ušetřím na možnosti si nastavit velikost svého HDD, protože mám nyní 10 GB dat, ale musím si neustále platit VPS, kde je 45 GB místa.
Plánujete vyzkoušet také tuto "novou" službu?
P.S. Jsem u Netia na VPS cca 2 měsíce, a jsem se vším spokojen na 100%. Mám rád podporu která když jim napíšu, ihned jedná.
Ne jako podpora u toho "NEJ" hostingu, která donekonečna posílá odkazy na jejich znalostní báze.
15. 4. 2013 15:39:47
https://webtrh.cz/diskuse/konecne-nahrada-za-angel-hosting/#reply891121
To je super, tesime sa s vami a drzime vam palce nech u Netio budete spokojny co najdlhsie :)
Prajeme vam vela uspesnych nastaveni, vracani, usetrenych penazi zmenami nastaveni a vela vela hodin prekecanych s podporou kedykolvek si o to poziadate.
S pozdravom,
vas "NEJ" hosting...
15. 4. 2013 16:12:15
https://webtrh.cz/diskuse/konecne-nahrada-za-angel-hosting/#reply891120
gostrider
verified
rating uzivatele
(60 hodnocení)
15. 4. 2013 16:29:06
Vy jste od "NEJ" hostingu (wedos) ? Já jsem se ptal na to jestli to má někdo v plánu vyzkoušet, nepsal jsem to sem aby jste tady psal takový "ptákoviny" !
15. 4. 2013 16:29:06
https://webtrh.cz/diskuse/konecne-nahrada-za-angel-hosting/#reply891119
Aha, tak nie ja neplanujem/neplanujeme vyskusat takuto "novu" sluzbu. Je to drahsie ako nam podobnu sluzbu poskytuje terajsi poskytovatel, Netio nepoznam a pokial je to ako Angel hosting ani spoznat nechcem.
Dakujem za opytanie.
15. 4. 2013 16:36:14
https://webtrh.cz/diskuse/konecne-nahrada-za-angel-hosting/#reply891118
Už má Netio root přístupy na VPS ? Pokud ne tak != náhrada za AH a už se to tu myslím několikrát řešilo :)
15. 4. 2013 17:05:21
https://webtrh.cz/diskuse/konecne-nahrada-za-angel-hosting/#reply891117
NETIO Solutions s.r.o.
verified
rating uzivatele
15. 4. 2013 17:44:14
Hezký den Wladass,
root přístup je u nás základem od samotného počátku naší existence. Nabízíme jak VPS, tak VMS a to na technologiích KVM a OpenVZ.
Pavel, NETIO.CZ
15. 4. 2013 17:44:14
https://webtrh.cz/diskuse/konecne-nahrada-za-angel-hosting/#reply891116
Opravdu od začátku ? Tak to jsem si spletl asi s spolehlive-servery.cz tenkrát jsme dostali dost nabídek kvůli AH. V tom případě se omlouvám a GFY :)
15. 4. 2013 17:45:42
https://webtrh.cz/diskuse/konecne-nahrada-za-angel-hosting/#reply891115
tomve
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
15. 4. 2013 18:21:01
Napsal gostrider;937494
P.S. Jsem u Netia na VPS cca 2 měsíce, a jsem se vším spokojen na 100%. Mám rád podporu která když jim napíšu, ihned jedná.
Ne jako podpora u toho "NEJ" hostingu, která donekonečna posílá odkazy na jejich znalostní báze.
Ono to je vše o cenách. Pokud platím u netio cca 300 a u wedosu 100 za skoro stejný vps, tak je jasný, že se někde rozdíl 200kč projeví. (Osobně dám 3x víc a napíšu na podporu občas, ale dočkám se kvalitní odpovědi, než 3x míň a dočkám se odpovědi ve formě odkazu)
15. 4. 2013 18:21:01
https://webtrh.cz/diskuse/konecne-nahrada-za-angel-hosting/#reply891114
Napsal Tomve;937571
Ono to je vše o cenách. Pokud platím u netio cca 300 a u wedosu 100 za skoro stejný vps, tak je jasný, že se někde rozdíl 200kč projeví. (Osobně dám 3x víc a napíšu na podporu občas, ale dočkám se kvalitní odpovědi, než 3x míň a dočkám se odpovědi ve formě odkazu)
Samozřejmě, že každému vyhovuje něco jiného. U nás máme několik stovek návodů. Návody jsou detailní a aktualizované. Děláme je kvůli tomu, abychom mohli přesně poslat odkaz a klient si mohl v klidu vše najít a nastavit. Pokud neví, tak mu s tím rádi pomůžeme.
Díky naším návodům je to tak, že celá firma odpovídá ve stejné situaci zcela identicky. Není to tak, že co člověk, tak to jiný postup a jiná odpověď.
15. 4. 2013 18:46:13
https://webtrh.cz/diskuse/konecne-nahrada-za-angel-hosting/#reply891113
pa-rek
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
15. 4. 2013 18:53:37
(Osobně dám 3x víc a napíšu na podporu občas, ale dočkám se kvalitní odpovědi, než 3x míň a dočkám se odpovědi ve formě odkazu)
Pak už ti ale nejde o webhosting, ale o to, že si chceš povídat :- ))
musím potvrdit, že návody jsou u Wedosu fakt vždy precizní, to znamená, nevidím důvod proč by se s tím měl online technik vypisovat znova... a taky si neumím představit, že u jiné společnosti to takto odborně a sofistikovaně zodpoví každý a v několika řádcích textu. Pokud ale potřebuješ něco vysvětlit tak na Wedosu tu trpělivost mají vždy :- ) a hodnotím to vše z pozice zákazníka :- ) takže tak
15. 4. 2013 18:53:37
https://webtrh.cz/diskuse/konecne-nahrada-za-angel-hosting/#reply891112
tomve
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
15. 4. 2013 18:58:47
Napsal pa-rek;937589
Pak už ti ale nejde o webhosting, ale o to, že si chceš povídat :- ))
to fakt ne :), měl jsem dotaz od zákazníka, zda u netio může být warez, napsal jsem jim nějak po 3. ránní a odpověď do cca 5ti minut ... jinak jsem jim psal cca 3x od listopadu ... radši si dělám svý než řešit vpsko, nastavit si ho nastavím apd., kdyby byla nouze, ale...
15. 4. 2013 18:58:47
https://webtrh.cz/diskuse/konecne-nahrada-za-angel-hosting/#reply891111
saja
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
15. 4. 2013 19:13:24
Napsal pa-rek;937589
Pak už ti ale nejde o webhosting, ale o to, že si chceš povídat :- ))
Jenže co když mám dotaz, který v jejich super znalostní bázi není? Vzhledem k tomu, že jsem si také prošla "zodpovídáním" dotazů, vždy se snažím si hledat odpověď sama a pokud vážně nemůžu najít, tak se zeptám. Jejich odpověď byla ve formě odkazu, který jsem si samozřejmě už prošla a odpověď nenašla. Když jsem si to tedy znovu prošla a OPĚT nenašla, tak jsem je o tom informovala "to tam určitě je" (jako by tedy bylo těžké mi odpovědět přímo). Na výzvu, aby mi to tedy našli, odověděli, že to tam fakt není a že to tedy nejde. Místo toho, aby mi hned po první otázce odpověděli - ne, nejde to, strávila jsem 30 min zbytečnostmi.
15. 4. 2013 19:13:24
https://webtrh.cz/diskuse/konecne-nahrada-za-angel-hosting/#reply891110
Místo toho, aby mi hned po první otázce odpověděli - ne, nejde to, strávila jsem 30 min zbytečnostmi.
Tak funguje WEDOS podpora. Pokial chete okamzitu odpoved hned a osobne treba zalozit vlakno na webtrhu na rozdiel od ich podpory tu vysvetluju okamzite, radi a vela. Vacsinou dostanete odpovede aj na to co ste sa nepytali a ani ste si nemyslela, ze ste sa chceli pytat.
Doslova sa idu pretrhnut a ochota je cistit na dialku :)
Kazdy problem s WEDOSOM je najprv treba napisat ako vlakno na webtrhu vychadza to vysoko aj v organickom vyhladavani preto je pristup uplne iny ako na oficialnej podpore.
15. 4. 2013 19:24:22
https://webtrh.cz/diskuse/konecne-nahrada-za-angel-hosting/#reply891109
Vyzkouším :))
15. 4. 2013 19:32:58
https://webtrh.cz/diskuse/konecne-nahrada-za-angel-hosting/#reply891108
Napsal saja;937600
Jenže co když mám dotaz, který v jejich super znalostní bázi není? Vzhledem k tomu, že jsem si také prošla "zodpovídáním" dotazů, vždy se snažím si hledat odpověď sama a pokud vážně nemůžu najít, tak se zeptám. Jejich odpověď byla ve formě odkazu, který jsem si samozřejmě už prošla a odpověď nenašla. Když jsem si to tedy znovu prošla a OPĚT nenašla, tak jsem je o tom informovala "to tam určitě je" (jako by tedy bylo těžké mi odpovědět přímo). Na výzvu, aby mi to tedy našli, odověděli, že to tam fakt není a že to tedy nejde. Místo toho, aby mi hned po první otázce odpověděli - ne, nejde to, strávila jsem 30 min zbytečnostmi.
Možné to je. Někdy je problém v komunikaci. Tím neříkáme, že to byl Vaš případ, ale někdy je třeba problém od zákazníka zjistit přesnou definici problému. Někdo píše, že má problém s e-mailem a nakonec zjistíte, že má problém s e-mailem na seznamu, protože mu tam nepřišla od nás faktura. Je to složité, ale trpělivě pracujeme, vysvětlujeme a jsme k zastižení kdykoliv.
Napsal Patrik Štefko;937607
Tak funguje WEDOS podpora. Pokial chete okamzitu odpoved hned a osobne treba zalozit vlakno na webtrhu na rozdiel od ich podpory tu vysvetluju okamzite, radi a vela. Vacsinou dostanete odpovede aj na to co ste sa nepytali a ani ste si nemyslela, ze ste sa chceli pytat.
Doslova sa idu pretrhnut a ochota je cistit na dialku :)
Kazdy problem s WEDOSOM je najprv treba napisat ako vlakno na webtrhu vychadza to vysoko aj v organickom vyhladavani preto je pristup uplne iny ako na oficialnej podpore.
Ne, my reagujeme obratem. Na chatu jsme online a to nonstop. Na e-maily odpovídáme (v naprosté většině) v řádu minut a každý problém řešíme. Každou situací se zabýváme a každou situace prověřujeme.
Zákazníkům radíme (ano často odkazem na naše návody), ale také pomáháme s nastavením. Děláme hodně věcí, které jsou nad rámec zákaznické podpory.
Zde na webtrhu vysvětlujeme, reagujeme a komunikujeme. Na tom není nic špatného. Když uděláme chybu, tak ji přiznáme. Když se cítíme poškozeni, tak se odpovídajícím způsobem bráníme. Jsou situace, kdy je skutečně chyba u nás, tak se omluvíme, přiznáme a domluvíme kompenzaci. Pokud chyba u nás není, tak nevidíme nic špatného na tom, že se bráníme.
Neslibujeme nic víc, než skutečně děláme a nenabízíme nic víc, než skutečně dokážeme poskytnout.
15. 4. 2013 19:37:32
https://webtrh.cz/diskuse/konecne-nahrada-za-angel-hosting/#reply891107
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit