Zadejte hledaný výraz...

Kolik stojí a co obnáší provoz call centra?

Roni
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
5. 6. 2013 19:10:56
Vůbec nechápu, že to může vydělat těm zaměstnancům na výplaty a firmě na náklady, to je ten telemarketing opravdu tak lukrativní ? Docela bych se z tolika zaměstnanců hned ze začátku odkopávala. Ono, i když máš třeba nyní nějaký příslib od někoho, že by Ti je vytížil, tak ten samozřejmě kdykoliv může přejít jinam a co potom ? Přijde mi, že konkurence tu je velká...
Jinak mě tedy ty telefony rozhodně vadí mnohem více, než nějaký spam v e-mailu, který si přečtu kdy chci já a kdykoliv vymažu... V telefonu je vždy odmítnu slušně s tím, že mám malé děti a nemám čas ani zájem (děti mi zdatně svým řevem sekundují jako skvělá kulisa), nejsem neslušná, abych je posílala někam, ale obtěžuje mne to.
5. 6. 2013 19:10:56
https://webtrh.cz/diskuse/kolik-stoji-a-co-obnasi-provoz-call-centra/strana/2#reply909416
Tana: tak je to zajimavy byznys, ono jde o to, ze hodne velkych firem - banky, pojistovny apod. tyto sluzby nakupuji, nemaji vlastni call centra, jelikoz je to levnejsi a neresite veci jako je nabor lidi apod. a kdyz mate obdobi, kdy potrebujete vice lidi, tka si proste priobjednate kapacitu a opacne. Ma to radu vyhod a malou nevyhodu v tom, ze to vyjde o neco draz. Ale zase vest call centrum, ktere ma 20-50-100 lidi to uz neni jen tak a mit na to kvalitni supervisory neni nic jednoducheho.
Aktivni telemarketing je navic docela dobre placeny, vyuziva se docela casto u veci s velkou marzi, kde je na to prostor dat za telefonat treba 10-20-30 korun apod.
5. 6. 2013 20:04:19
https://webtrh.cz/diskuse/kolik-stoji-a-co-obnasi-provoz-call-centra/strana/2#reply909415
rpet
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
6. 6. 2013 11:13:29
Napsal swath;958271
takže když to shrnu, pro začínající cc je lepší tedy provozovat na gsm braně nebo na voip?
pokud pocitas s narustem provozu, pak urcite jen VOIP. ale obavam se, ze az zjistis, kolik stoji CISCO reseni, tak tenhle napad posles k vode.
6. 6. 2013 11:13:29
https://webtrh.cz/diskuse/kolik-stoji-a-co-obnasi-provoz-call-centra/strana/2#reply909414
nulanu
verified
rating uzivatele
(16 hodnocení)
6. 6. 2013 17:05:48
Doporucuji kontaktovat Sipcon s.r.o. www.sipcon.cz
6. 6. 2013 17:05:48
https://webtrh.cz/diskuse/kolik-stoji-a-co-obnasi-provoz-call-centra/strana/2#reply909413
skranc
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
6. 6. 2013 20:25:29
U stavby call centra zalezi na cele rade faktoru. Rekl bych, ze o tom neco vim, protoze jsem 3 v minulosti vlastnil nebo spoluvlastnil. Co se tyce techniky to je druhorada zalezitost. Nejvetsi prusvih jsou lidi a jejich mzdy. Dnes bych se nepustil do call centra, pokud bych nemel 150% jeho nakladu pokrytych pausaly pasivniho telemarketingu. Predstava, ze pojedu call centrum na brigadnicich je scestna a nebude kvuli velmi vysoke fluktuaci fungovat. Je treba tak z 50 - 70% mit stabilni team a tento doplnovat pripadne brigadniky. Tito stabilni operatori budou stat priblizne 30 000Kc / mesic / kus.
Ve Tvem pripade se tedy dostavam k pribliznemu nakladu na mzdy 250 000Kc za operatory. A to nepocitam obchodniky, management, back-office, ucetnictvi, najmy, telefony, technologie, software, telefonni poplatky atd....
Kdyz odhadnu vse jsem nekde na 500 000Kc / mesic nakladu. Dle mych zkusenosti je treba mit na 3 mesicni provoz pripraveny cash-flow. Takze pokud nemas zajisteny kseft za 750 000Kc / mesic a 1 500 000Kc v kapse vykaslal bych se na to. Nezapomen, ze dluhy z podnikani nelze resit osobnim bankrotem. A na dluhy vznikle z mezd jsou statni organy obzvlaste alergicke a jedna se v zasade o trestny cin!
Pokud vsak mas nejakou zajimavou myslenku a chces se poradit klidne me muzes kontaktovat. Mam jeste spoustu kontaktu z dob, kdy jsem do toho delal, ktere se mohou hodit.
6. 6. 2013 20:25:29
https://webtrh.cz/diskuse/kolik-stoji-a-co-obnasi-provoz-call-centra/strana/2#reply909412
Coudy
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
11. 6. 2013 02:09:56
Pekne pocteni napr. zde:
http://www.daktela.com/produkty/daktela-pbx-callcenter-edition
11. 6. 2013 02:09:56
https://webtrh.cz/diskuse/kolik-stoji-a-co-obnasi-provoz-call-centra/strana/2#reply909411
Stefanik
verified
rating uzivatele
2. 6. 2016 10:02:03
Zřízení účtu operátora call centra vč. VoIP ústředny, statistik, nahrávání hovorů, volacích front vyjde na 350 Kč/měs. viz https://www.ipex.cz/sluzby/kontaktni-centrum/
2. 6. 2016 10:02:03
https://webtrh.cz/diskuse/kolik-stoji-a-co-obnasi-provoz-call-centra/strana/2#reply909410
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit