Zadejte hledaný výraz...

Kolik máte storen v Zoot.cz affilu, neni přes 50% trošku moc?

nocontrol
verified
rating uzivatele
10. 2. 2015 19:27:57
Zrovna jsem aktualizoval statistiky v CJ.com a a nestihl jsem se divit co mi tam nakočilo. Od prodejce Zoot mi naskočilo correction amount asi €100, což je více než 50% z lednový provize od Zootu, kdy sem udělal obrat přes €2000. To mi připadá až nadprůměrně vysoký a napadá mě, že to může být způsobený několika věcma:
1) Při vyzvednutí zboží na pobočce se nezapočítá/neschválí provize/prodej
2) Při požadavku na výměnu zboží se v affilu objednávka stornuje
4) Někdo mi dělá fake objednávky (jenže jsou různý časy i OS)
3) Maj to rozbitý
Každej, kdo kdy měl nějakej eshop, tak ví, že storna/vratky jsou většinou do 10%, tak jak může mít Zoot přes 50%? Co je to za blbost?
Zrovna jsem měl v plánu pro ně začít developit nějaký weby, ale s takovejdlema výsledkama jsem si to hodně rychle rozmyslel.
Jaký máte procento storen v Zoot affilu vy?
10. 2. 2015 19:27:57
https://webtrh.cz/diskuse/kolik-mate-storen-v-zoot-cz-affilu-neni-pres-50-trosku-moc/#reply1090129
Mike
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
10. 2. 2015 20:15:53
Zoot se odlišuje od ostatních eshopů min. 2 věcmi:
1.) Pokud objednáš poštou, máš 90 dní na vrácení čehokoliv, poštovné jde na vrub prodejce.
2.) Pokud objednáš osobní odběr, rovnou se na místě můžeš rozhodnout, co z toho si vezmeš a co ne.
Tj. snaží se minimalizovat u zákazníků strach z nákupu. Dnes jsem si na Zootu koupil boty, naházel jsem online do košíku zboží asi za 7,5K a pak si z výdejny odnesl jen jedny za 2K - a to jsou ty případy, které v CJ dělají největší % korekcí.
(Osobně mám CA na Zootu něco pod 20 % a to mám myslím dobrej traffic)
10. 2. 2015 20:15:53
https://webtrh.cz/diskuse/kolik-mate-storen-v-zoot-cz-affilu-neni-pres-50-trosku-moc/#reply1090128
kobl
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
10. 2. 2015 21:04:29
Zrovna u oblečení a zrovna prosinec+leden jsou ty nejhorší měsíce na vratky. Zákazníky máme stejné se zootem a jejich chování je podobné, ale naštěstí ne tak vysoký procento za tyhle 2 měsíce.
10. 2. 2015 21:04:29
https://webtrh.cz/diskuse/kolik-mate-storen-v-zoot-cz-affilu-neni-pres-50-trosku-moc/#reply1090127
John-s
verified
rating uzivatele
10. 2. 2015 21:52:34
Tak se musím připojit. Jsem z toho taky celkem hodně překvapenej. Běžně mám na Zootu vratky okolo 20 % - také dobrý traffic a i za prosinec to tuto hranici nepřesáhlo, což mě udivuje (nechtěné dárky). Ale co se stalo s provizemi za leden mě přímo šokovalo. Já mám odpočet asi 55 % což dělá cca. 10,5k. Vážně nevím, ale když v tom nejsem sám, tak to pravděpodobně bude buď chybou v systému nebo změnou způsobu počítání provizí.
10. 2. 2015 21:52:34
https://webtrh.cz/diskuse/kolik-mate-storen-v-zoot-cz-affilu-neni-pres-50-trosku-moc/#reply1090126
Taky mám tento měsíc trošku víc než vždy, ale už jsem se naučil počítat s tím, že vratky budou u Zootu dělat 25-35% (toto číslo mám průměr v posledním roce).
Jinak je to fakt tím přístupem "objednej čtyři, kup jednu".
Co se s tím dá dělat ze strany publishera nevím, asi nic :(
10. 2. 2015 22:03:48
https://webtrh.cz/diskuse/kolik-mate-storen-v-zoot-cz-affilu-neni-pres-50-trosku-moc/#reply1090125
John-s
verified
rating uzivatele
10. 2. 2015 22:10:21
No podle mě by bylo celkem férový dát provizi třeba jen za to zboží, které si zákazník nechá. Přístup buď všechno nebo nic (častější) mě nepřijde úplně v pořádku, ale s tím asi nic neuděláme.
10. 2. 2015 22:10:21
https://webtrh.cz/diskuse/kolik-mate-storen-v-zoot-cz-affilu-neni-pres-50-trosku-moc/#reply1090124
lamps08
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
10. 2. 2015 22:47:08
Napsal John-s;1166943
No podle mě by bylo celkem férový dát provizi třeba jen za to zboží, které si zákazník nechá. Přístup buď všechno nebo nic (častější) mě nepřijde úplně v pořádku, ale s tím asi nic neuděláme.
Však za to zboží, které si zákazník nechá ti provize zůstane. Co se týče Zootu, tak je to podle mě zcela v pořádku, oni mají takovou strategii, kdy pobízí zákazníky, ať si vezmou více zboží. Tady jde jen o to "zklamání", že se vám odečetly peníze, se kterými jste počítali, ale kdyby si ten zákazník vzal jen tu jednu věc, tak vám to tak ani nepřijde.
10. 2. 2015 22:47:08
https://webtrh.cz/diskuse/kolik-mate-storen-v-zoot-cz-affilu-neni-pres-50-trosku-moc/#reply1090123
John-s
verified
rating uzivatele
11. 2. 2015 09:11:59
Napsal lamps08;1166954
Však za to zboží, které si zákazník nechá ti provize zůstane. Co se týče Zootu, tak je to podle mě zcela v pořádku, oni mají takovou strategii, kdy pobízí zákazníky, ať si vezmou více zboží. Tady jde jen o to "zklamání", že se vám odečetly peníze, se kterými jste počítali, ale kdyby si ten zákazník vzal jen tu jednu věc, tak vám to tak ani nepřijde.
Tak to není zase pravda. Mám poměrně velký objem (za leden to bylo cca 160 objednávek) a affil Zootu už nějakou chvilku propaguji. Ještě se mi nikdy nestalo, že by byla stržena jen část objednávky, vždy to byla celá suma. Samozřejmě z pohledu zákazníka to je v pořádku, sám občas na Zootu nakoupím a jakožto zákazník jsem s obchodem opravdu spokojený...
11. 2. 2015 09:11:59
https://webtrh.cz/diskuse/kolik-mate-storen-v-zoot-cz-affilu-neni-pres-50-trosku-moc/#reply1090122
lamps08
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
11. 2. 2015 10:08:03
Napsal John-s;1167085
Tak to není zase pravda. Mám poměrně velký objem (za leden to bylo cca 160 objednávek) a affil Zootu už nějakou chvilku propaguji. Ještě se mi nikdy nestalo, že by byla stržena jen část objednávky, vždy to byla celá suma. Samozřejmě z pohledu zákazníka to je v pořádku, sám občas na Zootu nakoupím a jakožto zákazník jsem s obchodem opravdu spokojený...
Tak to opravdu netuším, ale cca před rokem se tohle řešilo, jelikož to samozřejmě všem vadilo a od té doby tedy Zoot zavedl, že co si prostě zákazník zakoupí, tak za to affilák dostane provizi. Jelikož sám také objednávám a někdy také vracím, tak vidím, že za to co si nechám, tak mi peníze zůstanou.
11. 2. 2015 10:08:03
https://webtrh.cz/diskuse/kolik-mate-storen-v-zoot-cz-affilu-neni-pres-50-trosku-moc/#reply1090121
Affilate Man
verified
rating uzivatele
11. 2. 2015 11:12:45
Troska cisel z meho soudku:
- prijde mi, ze nevidim zadne castecne korekce, ale jen uplne :-/
- korekce 39% z hodnoty objednavek
- korekce 33% z poctu objednavek
Vzorek: stovky konverzí
Navstevnost: pouze SEO (zadne kuponove weby ani nic zalozeneho na slevach)
Bohuzel asi prestali delat castecne korekce, takze kdo si nevezme vse, tak provize pada. Stornovost predpokladam ze vyroste do dvou let na uroven Zapposu, takze 50-70%.
11. 2. 2015 11:12:45
https://webtrh.cz/diskuse/kolik-mate-storen-v-zoot-cz-affilu-neni-pres-50-trosku-moc/#reply1090120
lamps08
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
11. 2. 2015 11:23:26
Já mám také storna úplné, ale taky to mám jen z 1 koupeného předmětu, takže tam to je jasné. Pokud mátě v objednávkách i více produktů, tak je to opravdu zvláštní. Proč by najednou dělat částečné korekce, když to fungovalo dobře?
11. 2. 2015 11:23:26
https://webtrh.cz/diskuse/kolik-mate-storen-v-zoot-cz-affilu-neni-pres-50-trosku-moc/#reply1090119
VIVnetworks.com
verified
rating uzivatele
12. 2. 2015 12:51:06
Zdravíme webtržníky,
děkujeme za váš zájem o propagaci programu Zoot.cz, pokusím se nyní osvětlit fakta a uvést některá níže zmíněná tvrzení na pravou míru.
Zoot provádí částečné korekce již od prosince 2013. Vzhledem k jejich business modelu (objednej - vyzkoušej - nech si jen, co ti sedí) se nám tato varianta jevila jako spravedlivější pro vás, affilaite partnery. Zhruba od stejného data děláme pro Zoot i tvz. rozšířenou správu. Domlouváme spolupráci s novými partnery, hledáme další možnosti rozvoje atd...a mimo jiné provádíme i storna dle podkladů zasílaných inzerentem.
Za leden 2015 se storna v celém programu týkají celkem 30,44% objednávek co do počtu (díky částečným korekcím je však u řady z nich stornována jen část nákupu, tedy jen část provize).
Naopak v prosinci byla storna významně nižší a nedosáhla ani 20%. Tj. níže uvedené nevhodné dárky zákazníci díky dlouhé době na vrácení jednoduše vracejí až v lednu.
Celý e-shop má dlouhodobě míru storen přesahující 40% přičemž leden je měsícem kdy se jedná až o polovinu všech objednávek. Kdo nevěří nebo pochybuje, doporučuji, zajít se osobně podívat na jakoukoli Výdejnu, kde si člověk může zboží i vyzkoušet - zákazník, který by si odnesl celou objednávku je zde skutečně výjimkou.
Co zde ještě není zmíněno - že zákazníci Zootu mají 90 dní na vrácení objednávky, přesto pro vás držíme dobu schvalování provizí na standardní úrovni 30 dní, abyste na své provize nemuseli čekat.
Prosím každého, kdo má pochybnosti o míře storen, ať se obrátí na email magdalena.vojtova@vivnetworks.com a uvede svůj CID/PID.
Transakce rádi prověříme, je to v našem zájmu.
Za tým VIV NETworks
Magdaléna Vojtová
12. 2. 2015 12:51:06
https://webtrh.cz/diskuse/kolik-mate-storen-v-zoot-cz-affilu-neni-pres-50-trosku-moc/#reply1090118
Honx
verified
rating uzivatele
20. 2. 2015 16:00:40
Tak zatím mam taky všechny storna od Zootu úplná, ale třeba je to jenom náhoda.
20. 2. 2015 16:00:40
https://webtrh.cz/diskuse/kolik-mate-storen-v-zoot-cz-affilu-neni-pres-50-trosku-moc/#reply1090117
nocontrol
verified
rating uzivatele
10. 7. 2015 12:10:04
Ty jo, to je zase průvan dneska, korekce za 6 tis :D Mi připadá, že mam ty storna pořád přes 50%, zajímavej přístup Zootu. Náhodou jsem se párkrát potkal s módním affilem v zahraničí a tam jsem viděl storna pod 10%, spíš 5% a vlastně do 5% mam storna i ostatních cz módních obchodů. No, snad to bude tou kamennou výdejnou. Ale přiznám, že ne všechny storna jsou úplný, některý jsou jen částečný - stačí rozklinout id konverze. Mimochodem, poradí někdo, jak si v CJ vytáhnout provize třeba za květen a k tomu korekce těch květnovejch provizí? Chvilku jsem klikal, ale nepodařilo se mi to z toho dostat, návod jsem nehledal.
Každopádně jsem se na Zootu snažil už několikrát nakoupit a ani jednou jsem nepochodil. Ačkoliv všude čtu, jaká jsou jednička v ČR, tak mě jejich nabídka absolutně neuspokojuje. Je teda pravda, že vyhledávám spíše street/skate módu, kterou maj všude, ale na Zootu od daný značky najdu třeba jen 5 zapomenutejch produktů. Víte kolik toho má na skladě třeba Spartoo, či další počeštěný zahraniční módní shopy, vždyť to je absolutně nesrovnatelný. Jako nemám problém dát za kraťasy či košili 1500 Kč i když je pro mě daná značka neznámá, když se mi líběj tak neni co řešit. Ale zde nejen, že polovina těch značek mi nic neřiká, ale střihy jsou absolutně hrozný a navíc za tak vysokou cenu, že bych si za ty peníze koupil kapsáče snad i od Armaniho. Takže buď žeru tenhle rádobi lovebrand, nakoupim zde draze to co se mi nelíbí a pak to vrátim, nebo za stejnou cenu nakoupim jinde to co se mi libí, anebo potřebuju levný oblečení, tak ho koupim v Tescu či katalogu Quelle. Holt jsem asi už stará generace. A to poštovný a vrácení zdarma je přesně pro ty specialisty, co dělaj ty korekce. Pořád nechápu, jak Zoot může bejt tak nej, když tam "skoro" nic nemaj a když už mě něco zaujme, tak je to o 50 až 100 Kč dražší než jinde.
No, vim, že tu nepříjemně hejtuju takhle po ránu. Jen nevim, jestli mě víc štve to množství korekcí, nebo to, že si v tom obchodě nedokážu nic vybrat/koupit. Nezbejvá než doufat, že se Zoot trošku rozjede, zečtyřnásobí nabídku a stane se opravovym top módním obchodem v ČR - momentálně je pro mě top jen z PR, pro zboží musim vždycky jinam...
10. 7. 2015 12:10:04
https://webtrh.cz/diskuse/kolik-mate-storen-v-zoot-cz-affilu-neni-pres-50-trosku-moc/#reply1090116
VIVnetworks.com
verified
rating uzivatele
13. 7. 2015 09:24:55
Dobrý den,
jakým způsobem Zoot provádí storna a proč je jejich procento tak vysoké, jsme již vysvětlovali dříve (12.2.2015) - v reakci na Váš předchozí komentář na toto téma.
Za květen byla storna 34% a za červen 37% tedy v rámci Zootu zcela standardní čísla. Samozřejmě někdo může mít čísla vyšší někdo nižší.
Pokud chcete zjistit, jaké objednávky byly stornovány, jděte ve svém CJ účtu na záložku Report - Transaction. Zde si v Event Date vyberte správné časové rozpětí a na řádku Corrected Amount vyberte Corrected. Nebo mi neanonymně napište na mail: magdalena.vojtova@vivnetworks.com a ráda Vám pošlu screeny.
Logicky ne každý si v jejich e-shopu vybere. Jsou zaměřeni spíše na méně známé značky takže evidentně nejste jejich cílovka. Je fajn, že máte jiné své oblíbené e-shopy - nemůžeme se přece všichni oblékat v Zootu :)
Příjemný den všem
Magdaléna Vojtová
VIVnetworks.com
13. 7. 2015 09:24:55
https://webtrh.cz/diskuse/kolik-mate-storen-v-zoot-cz-affilu-neni-pres-50-trosku-moc/#reply1090115
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit