Zadejte hledaný výraz...

Klasický případ klienta, co má rád čísla

kotovy
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
11. 5. 2010 18:10:57
Ahoj,
měl bych jeden skromný dotaz. Jeden můj klient, který je dosti aktivní a rád vše řídí, by rád najal SEO firmu, která jej dostane "nahoru" v SERPu. A teď dotaz: Klient má požadavek, že mu firma musí vytvořit cca 10000 zpětných odkazů, respektive v YahooSiteExploreru chce vidět číslo 10000.
Poradíte mi, jak se v této situaci zachovat? Vím, že nezáleží pouze na počtu odkazů, že příliš mnoho neorganických odkazů může google odhalit a hodit BAN. Má smysl nakopoupit site-wide odkazy na pár webech s mnoha stránkami? Další věcí je, jestli yahoo resp google budou tyto odkazy brát jako každý samostatně, nebo ne.
Děkuji za radu,
Honza
11. 5. 2010 18:10:57
https://webtrh.cz/diskuse/klasicky-pripad-klienta-co-ma-rad-cisla/#reply503644
RayComputers
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
11. 5. 2010 19:04:20
Upřímně řečeno takovéhle klienty je potřeba prostě nejlepší přesvědčit, že to co chce je nesmysl...pokud neuvěří, aťsi jde jinam, za někým, kdo mu naslibuje hory doly a pak všechno odflákne...jistě, 10 000 stránek se zpětným odkazem, to se dá eventuelně zakoupit, ale aby tohle číslo měl ještě v YahooSiteExploreru? To přece nemůže chtít garantovat po nikom...přenechal bych zákazníku někomu jinému - ať nemusíš řešit, až jeho stránku dá Google do Sandboxu :D
11. 5. 2010 19:04:20
https://webtrh.cz/diskuse/klasicky-pripad-klienta-co-ma-rad-cisla/#reply503643
Martin Kohout
verified
rating uzivatele
(19 hodnocení)
11. 5. 2010 19:54:00
Dost složitý úkol....
11. 5. 2010 19:54:00
https://webtrh.cz/diskuse/klasicky-pripad-klienta-co-ma-rad-cisla/#reply503642
kotovy
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
11. 5. 2010 20:13:07
Děkuji za radu. Mám na to stejný názor jako ty. :-)
11. 5. 2010 20:13:07
https://webtrh.cz/diskuse/klasicky-pripad-klienta-co-ma-rad-cisla/#reply503641
Jakub Hamala
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
11. 5. 2010 22:43:15
Poučit a rozumně vysvětlit nelogičnost jeho požadavku.
11. 5. 2010 22:43:15
https://webtrh.cz/diskuse/klasicky-pripad-klienta-co-ma-rad-cisla/#reply503640
dd9
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
12. 5. 2010 09:23:04
Souhlasím, je to nesmysl :) Je potřeba mu to vysvětlil a říct co je důležitý pro SEO, aby se dostal "nahoru".
12. 5. 2010 09:23:04
https://webtrh.cz/diskuse/klasicky-pripad-klienta-co-ma-rad-cisla/#reply503639
Lenin04
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
12. 5. 2010 10:19:42
Nemám zkušenosti tak nebudu psát jakej smysl to má. Ale pokud to někdo bude řešit není nic jednoduššího než dát odkaz na nějaké větší warez fórum. Není problém tak získat odkaz na 400000 stránkách :) ale ted je otázka jakej to má smysl :)
12. 5. 2010 10:19:42
https://webtrh.cz/diskuse/klasicky-pripad-klienta-co-ma-rad-cisla/#reply503638
Workswell
verified
rating uzivatele
12. 5. 2010 16:14:06
Prilis slozite to neni, ale smysluplne take ne. Pokud zakaznik neustoupi ani po vysvetleni problematiky, pustil bych se do plneni jeho prani.
Co se tyce BANu za odkazy vedouci NA stranky, tak jsem se s nim nesetkal a jsem presvedcen, ze neexistuje.
12. 5. 2010 16:14:06
https://webtrh.cz/diskuse/klasicky-pripad-klienta-co-ma-rad-cisla/#reply503637
Jan Nedvěd
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
12. 5. 2010 16:40:14
Pokud selžou všechny metody, kterými se budete argumenty snažit zákazníka přesvědčit o správnosti Vámi navrhovaného řešení a neefektivním účinkem jeho požadavku, zkuste mu vysvětlit, že mu samozřejmě rádi vyjdete vsříc, protože to pro Vás není složitá ani kreativní práce, rádi nakoupíte backlinks a s profitem mu to prodáte jako know-how. Na toto lidé slyší. Přesvěčte je, že Vás nechávají vydělat za neefektivní investici a hned o věci budou přemýšet trochu jinak.
12. 5. 2010 16:40:14
https://webtrh.cz/diskuse/klasicky-pripad-klienta-co-ma-rad-cisla/#reply503636
Aleš
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
12. 5. 2010 17:37:32
Někteří jsou ale tak chytří, že neustoupí. Bral bych to stylem "Náš zákazník - Náš pán". Dej mu to, vysvětli mu alternativní posup a pak dělej, co se ti řekne. Někdy je to těžký.
12. 5. 2010 17:37:32
https://webtrh.cz/diskuse/klasicky-pripad-klienta-co-ma-rad-cisla/#reply503635
A já bych ho naopak poslal ke konkurenci pokud se nenechá přesvědčit. :-)
Pokud ho za to google penalizuje, koho bude vinit? Sebe? Ne. Tebe...
14. 5. 2010 11:41:06
https://webtrh.cz/diskuse/klasicky-pripad-klienta-co-ma-rad-cisla/#reply503634
manasekp
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
14. 5. 2010 11:52:06
nepresvedcovat, poslat do *
spoluprace s lidma kteri maji silene pozadavky je o nervy, vetsinou to nestoji zato
14. 5. 2010 11:52:06
https://webtrh.cz/diskuse/klasicky-pripad-klienta-co-ma-rad-cisla/#reply503633
malamala
verified
rating uzivatele
(24 hodnocení)
14. 5. 2010 18:08:09
Zpětné odkazy, aneb jak to asi nemá vypadat :-)
http://www.jisacz.eu/odkazy/
14. 5. 2010 18:08:09
https://webtrh.cz/diskuse/klasicky-pripad-klienta-co-ma-rad-cisla/#reply503632
Aleš
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
15. 5. 2010 05:06:31
No důležité je taky to, jak moc je pro něj ta zakázka lukrativní. Takže to už potom záleží jen na něm, jestli to vezme, nebo ne. Pokud je ten zákazník přesvědčený, že jeho postup je správně, tak mu to udělá někdo jiný.
Kotovy se přece ptá, jak mu vysvětlit, že se v něčem plete. Takže to dilema má stejně
15. 5. 2010 05:06:31
https://webtrh.cz/diskuse/klasicky-pripad-klienta-co-ma-rad-cisla/#reply503631
MartiN
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
15. 5. 2010 12:07:19
Řekl bych mu, že počet odkazů na dotaz link o ničem nerozhoduje, že rozhoduje kvalita odkazů a odkazový profil. Vysvětlil bych mu, že by vyhledávače musely být blbé, aby to žraly. Ukázal bych mu nějaký příklad z praxe. Pár jich mám, ale raději je nebudu zveřejňovat. A kdyby i potom chtěl odkazy řešit na počet, tak bych se rozhodoval, jestli to s ním má cenu. Pokud ne, tak bych mu doporučil hned konkurenční firmu. Pokud by měl klient takové názory pouze v otázce zpětných odkazů, tak bych mu sehnal těch 10tis odkazů z jednoho serveru a dokázal mu, že je to rychlé jednoduché a téměř bez efektu. Pak by buď pochopil, nebo bych ho poslal ke konkurenci, ať si to zkouší jinde. Nejsem tu od toho, abych klienty pořád o něčem přesvědčoval. Buď si věříme a oba na tom vyděláme, nebo si nevěříme a pak to nemá cenu:-)
Znám spoustu lidí, kteří někde něco načetli o SEO a pak se jen v praxi musí přesvědčit, že to tak není. (Nejoblíbenější požadavek je asi: "Chci mít 100 bodů v SEO-servis.cz, abych měl nejlepší SEO.") Ty, kteří jsou ale i po praktickém vyvrácení jejich teorie stále zaseklí, nemá cenu řešit. Nejspíš si neváží vlastních peněz, že je chtějí vyhazovat z okna a nenechají si poradit. A člověk, který na jednu stranu peníze vydělá a na druhou je vyhází úplně zbytečně z okna, nikdy nebude špička v tak dynamickém oboru jako je online podnikání.
15. 5. 2010 12:07:19
https://webtrh.cz/diskuse/klasicky-pripad-klienta-co-ma-rad-cisla/#reply503630
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit