Zadejte hledaný výraz...

Když zákazník poví: "Oblečení nevypadá jako na fotce"

marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
14. 10. 2016 06:00:33
Já bych míry S,M,L úplně zrušil. Čínská produkce je naprosto degradovala, vůbec nic neznamenají a jenom ženským způsobují trauma. Čínskou velikost S sotva oblíkne naše malá dcera, natož dospělá ženská. Pak si chudák čistokrevná Slovanka myslí, že je kdovíjak tlustá, když jí padne jenom čínská velikost XXL. Ale tu zase nikde nemají.
14. 10. 2016 06:00:33
https://webtrh.cz/diskuse/kdyz-zakaznik-povi-obleceni-nevypada-jako-na-fotce/strana/3#reply1230079
Mirbo
verified
rating uzivatele
14. 10. 2016 07:30:54
oblečení přes net kupují hlavně ženský a ty jak víme jsou od přírody "řešitelky" a mají velmi bůjnou fantazii, dokáží si o zboží vybájit takové věci, že jsou pak velmi lehce hned zklamané z toho co jim nakonec přijde
když jsem kdysi začínal, tak jsem prodával levnou bižu na aukru, nejdražší byla do 150,- Kč, ale nejhorší zákazníci byli u té, která stála 50,- Kč, nejvíce dotazů a hlavně dost hloupých, například se každá pátá zákaznice ptala jestli je to stříbro, což bylo naprosto k smíchu, protože to byly masivní náramky a stříbrné by museli být minimálně za 800,- Kč a více
a ještě jedna "příhoda z natáčení" když dnes dám například do slevy zboží za 600,- Kč, které normálně stojí 2000,-, zboží je bez vady, ale je například starší model a chci to otočit, abych neměl ležáky, tak zákazníci často hledají na zboží chyby, píší, že za takovou sumu (600,- Kč) si představují kvalitu takovou a takovou, ale jakmile automaticky nabídnu vrácení peněz a vůbec nepolemizuji, najednou to vrátit nechtějí - toto se stává velmi často
přesný důvod tohoto chování neznám, ale myslím si, že asi ještě chtějí slevu
jen pro doplnění, pokud to zboží stojí 2000,- Kč tak řeším tak jednoho zákazníka ze sta, pokud to stejné zboží dám do slevy, tak je to tak 45 %
to již myslím o něčem vypovídá
a ještě se musím pochlubit jednou příhodou, asi v roce 2009 jedna zákaznice na aukru zakoupila bižu a platba od ní nepřicházela, tak jsem jí psal, co se stalo a ona mi na to řekla, že o zboží nemá zájem, že si ho objednat nechtěla, a že zrovna když si prohlížela naše zboží, že jí přiletěla na klávesnici andulka a skočila na "enter" a potvrdila objednávku
na to, že nákup měl několik kroků a bylo potřeba potvrdit několikrát, tak musím říct, že to byla asi nejchytřejší andulka na světě, že přesně věděla, kdy má skočit na "enter" a ještě přitom popojet myší :-D
nejvíce výmluv proč zrušit objednávku pak bylo, že zákaznice byla znenadání hospitalizovaná v nemocnici a transakci tak nemohla dokončit a protože to byl dárek, tak už o to nemá zájem - tato výmluva patřila mezi nejčastější
jak už se psalo výše, čím levnější zboží, tím horší zákazníci a vůbec nezáleží na kvalitě zboží ani služeb, vždy si něco najdou, buď chtějí slevu a nebo vůbec nevědí co chtějí...
14. 10. 2016 07:30:54
https://webtrh.cz/diskuse/kdyz-zakaznik-povi-obleceni-nevypada-jako-na-fotce/strana/3#reply1230078
krnac
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
14. 10. 2016 07:48:04
tak s tím papouchem si to rosekal - :-)
14. 10. 2016 07:48:04
https://webtrh.cz/diskuse/kdyz-zakaznik-povi-obleceni-nevypada-jako-na-fotce/strana/3#reply1230077
Mirek
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
14. 10. 2016 08:58:08
V oblečení jsou a budou vyšší vratky vždy, jednak je to hodně o subjektivním dojmu jak se v něm zákazník cítí a jak mu sedí, a jednak takto "edukují" své zákazníky obchody typu ZOOT že je naprosto normální si toho objednat více a nechat si jen to co se líbí a ostatní bez problémů vrátit.
14. 10. 2016 08:58:08
https://webtrh.cz/diskuse/kdyz-zakaznik-povi-obleceni-nevypada-jako-na-fotce/strana/3#reply1230076
iLuke
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
14. 10. 2016 10:20:43
Napsal Aleš Jiříček;1331714
dekuju, ze me nazyvas lemplem, nevim jak ostatni, ale ja proste nenosim obleceni ktere mi na 100% nesedne - neni zas tak levne, abych vyhazoval penize za neco co mi nesedi - obleceni pres internet muzu objednavat podle tabulek a cisel jak chci, ale nikdy nebudu vedet, jak bude vypadat zrovna na moji postave ci zda zrovna tenhle styl mi sedi, casto si navic rad kupuji obleceni, ktere jsem do te doby nenosil a u toho je vyzkouseni uplne stezejni.
Z tohoto pohledu se mi líbí přístup Le Premier, kde se jednou příjdeš změřit a následně už můžeš objednávat přes internet. Bylo by fajn kdyby to takhle šlo i u řekněme levnějšího oblečení.
14. 10. 2016 10:20:43
https://webtrh.cz/diskuse/kdyz-zakaznik-povi-obleceni-nevypada-jako-na-fotce/strana/3#reply1230075
igor
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
14. 10. 2016 10:53:15
Napsal Mirek Novotny;1331750
V oblečení jsou a budou vyšší vratky vždy, jednak je to hodně o subjektivním dojmu jak se v něm zákazník cítí a jak mu sedí, a jednak takto "edukují" své zákazníky obchody typu ZOOT že je naprosto normální si toho objednat více a nechat si jen to co se líbí a ostatní bez problémů vrátit.
Svojho casu presne takto "edukovalo" zakaznikov QUELLE a ako skoncilo. Ked sa pozriem na hospodarske vysledky ZOOT, tak mi to bohuzial pripada podobne... :(
14. 10. 2016 10:53:15
https://webtrh.cz/diskuse/kdyz-zakaznik-povi-obleceni-nevypada-jako-na-fotce/strana/3#reply1230074
axelka
verified
rating uzivatele
14. 10. 2016 11:15:15
Andulka skočila na enter? :D :D :D
Tak už mi ta paní, které se nezdály trička podle fotek, napsala, že to je v pohodě, že už odpovídají. Asi se přes noc stal zázrak.
14. 10. 2016 11:15:15
https://webtrh.cz/diskuse/kdyz-zakaznik-povi-obleceni-nevypada-jako-na-fotce/strana/3#reply1230073
LM
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
14. 10. 2016 13:47:24
Proto já u všech typů zákazníků držím nervy na úzdě, protože mi je jasné, že většinou jen zkoušejí. A někteří nepříjemní nakupují opakovaně.
14. 10. 2016 13:47:24
https://webtrh.cz/diskuse/kdyz-zakaznik-povi-obleceni-nevypada-jako-na-fotce/strana/3#reply1230072
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
14. 10. 2016 14:00:54
Napsal igor;1331779
Svojho casu presne takto "edukovalo" zakaznikov QUELLE a ako skoncilo. Ked sa pozriem na hospodarske vysledky ZOOT, tak mi to bohuzial pripada podobne... :(
Jsem taky zvědavý jak dlouho to ještě zoot potáhne.....
14. 10. 2016 14:00:54
https://webtrh.cz/diskuse/kdyz-zakaznik-povi-obleceni-nevypada-jako-na-fotce/strana/3#reply1230071
cargopro
verified
rating uzivatele
14. 10. 2016 15:35:09
super nápad jak ušetřím za praní hader, objednám si hadry přes e-shop, týden v nich povegetím a pak je vrátím bez udání důvodu. Samozřejmě, že si budu objednávat jen značkové věci..takže díky za inspiraci.
14. 10. 2016 15:35:09
https://webtrh.cz/diskuse/kdyz-zakaznik-povi-obleceni-nevypada-jako-na-fotce/strana/3#reply1230070
axelka
verified
rating uzivatele
14. 10. 2016 15:43:39
No v Amazonu mi říkal jeden známý, že chodí do reklamaček zboží od Němců plné spermatu, a oni jim peníze samozřejmě nevrátí, ale dost na tom, že to musí rozbalovat... A je to prý dost časté, nejčastěji v dámském oblečení, lodičkách atd. že to bývá
14. 10. 2016 15:43:39
https://webtrh.cz/diskuse/kdyz-zakaznik-povi-obleceni-nevypada-jako-na-fotce/strana/3#reply1230069
Mirek
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
14. 10. 2016 16:02:01
Napsal dkoudela;1331808
Jsem taky zvědavý jak dlouho to ještě zoot potáhne.....
Já věřím že to ZOOT potáhne ještě dlouho, kord jestli plánuje letos černá čísla. Ale o to nejde, jednou je to ZOOT podruhé to bude někdo jiný kdo takto "evangelizuje". Spíše jde o to aby ten pro-zákaznický servis a to co budou zákazníci vyžadovat nenabyl nesmyslných rozměrů. Příklad jsem před pár lety už zde popsal.
14. 10. 2016 16:02:01
https://webtrh.cz/diskuse/kdyz-zakaznik-povi-obleceni-nevypada-jako-na-fotce/strana/3#reply1230068
cargopro
verified
rating uzivatele
14. 10. 2016 16:07:40
Napsal axelka;1331835
No v Amazonu mi říkal jeden známý, že chodí do reklamaček zboží od Němců plné spermatu, a oni jim peníze samozřejmě nevrátí, ale dost na tom, že to musí rozbalovat... A je to prý dost časté, nejčastěji v dámském oblečení, lodičkách atd. že to bývá
v lodičkách by se mi špatně chodilo po dvoře poklízet králíkům, ale v posledním modelu NIKE to bude pohodička..a soused bude čučet!
14. 10. 2016 16:07:40
https://webtrh.cz/diskuse/kdyz-zakaznik-povi-obleceni-nevypada-jako-na-fotce/strana/3#reply1230067
Metaxa
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
14. 10. 2016 16:19:30
Napsal dkoudela;1331708
Buď nečteš co píšu a nebo to píšu nesrozumitelně.....
Takže ještě jednou...... Mám své triko co mi je OK.... má velikost L třeba. Ale právě proto, že vím, že každý výrobce má jiné míry, tak to triko položím na zem, vezmu metr a změřím obvod hrudníku z přední strany... dostanu třeba 50 cm..... tak vím tu ideální míru....
jdu na eshop... a nevyberu si bezhlavě to Lko co mám doma, ale velikost, která v tabulce s mírami má těch 50cm v reálu. Takže to může být klidně Mko ale i XXL.
Už se chápeme? A tahle prostě není možné vybrat špatně třeba u trika, mikiny i kalhot..... pak jsou samozřejmě věci složitější.... ale obecně to platí.
ale čtu, děláme taky v hadrech a tak vím, že někteří výrobci napíšou jednu tabulku a tu maj na všechno a pak to dle toho i vypadá. Ale je to jedno, platí to, že zboží prostě musí přijmou ať chce nebo nechce a vrátit prachy a nebo vyměnit. Taková je věc okolo hadrů.
14. 10. 2016 16:19:30
https://webtrh.cz/diskuse/kdyz-zakaznik-povi-obleceni-nevypada-jako-na-fotce/strana/3#reply1230066
_Nightmare_
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
14. 10. 2016 22:07:29
Ja sam jsem jednou obleceni presne z tohoto duvodu vracel, protoze pro me byla klicova barva a ten odstin proste v realu byl jiny. Asi bych to risknul i kdyby tam bylo nejake upozorneni typu "muze vypadat jinak", protoze muze, ale taky nemusi. To byla ale vyjimka, protoze nakupovat tyhle veci na Internetu vazne nepokladam za nejlepsi napad a delam to jen minimalne (radeji si zajdu do obchodu a zkousim).
14. 10. 2016 22:07:29
https://webtrh.cz/diskuse/kdyz-zakaznik-povi-obleceni-nevypada-jako-na-fotce/strana/3#reply1230065
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit