Zadejte hledaný výraz...

Jsme na prvním místě a přesto jen 15 % prokliků?

Jan Kovanda
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
8. 10. 2014 18:18:17
Dobrý večer,
podle Google Webmaster Tools jsme na Googlu na klíčová slova digitální potisk triček, digitální potisk textilu a digitální potisk vždy na prvním místě. Přesto máme na tato slova jen okolo 15 % prokliků.
Je to běžné? Je jasné, že ne všichni klikají na první odkaz a také že někdo hledá vlastně úplně něco jiného, než mu vyhledávač našel. Ale i tak bych čekal, že to bude alespoň 40 %.
Máte podobné zkušenosti nebo máme něco špatně?
Díky
8. 10. 2014 18:18:17
https://webtrh.cz/diskuse/jsme-na-prvnim-miste-a-presto-jen-15-prokliku/#reply1060156
Tuttinho
verified
rating uzivatele
(53 hodnocení)
8. 10. 2014 18:23:20
To je docela malo, asi zalezi obor, od oboru. Co jsem mrknul na jeden web je to od 20 do 60% na asi 10 kw.
8. 10. 2014 18:23:20
https://webtrh.cz/diskuse/jsme-na-prvnim-miste-a-presto-jen-15-prokliku/#reply1060155
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
8. 10. 2014 18:23:50
No nejsem sice první ale proceno prokliků mám taky relativně malé.... oproti zobrazení
8. 10. 2014 18:23:50
https://webtrh.cz/diskuse/jsme-na-prvnim-miste-a-presto-jen-15-prokliku/#reply1060154
nahoru
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
8. 10. 2014 18:24:48
Koukám do Webmasters Tools a u webu, kterej si drží na spousty kw první místa mam cca 50% (zobrazení vs. prokliky). Ale jedná se o slova, na který nejsou v Googlu reklamy. Ty tvoje trika jsou sice první, ale před nima jsou 3 pozice reklam, tak jestli to neni kvuli tomu...
8. 10. 2014 18:24:48
https://webtrh.cz/diskuse/jsme-na-prvnim-miste-a-presto-jen-15-prokliku/#reply1060153
drago
verified
rating uzivatele
(73 hodnocení)
8. 10. 2014 18:34:04
Tak na 4té místo to není zas tak špatné. Je třeba vzít v potaz i reklamu, které je opravdu hodně.
12968
8. 10. 2014 18:34:04
https://webtrh.cz/diskuse/jsme-na-prvnim-miste-a-presto-jen-15-prokliku/#reply1060152
Jan Kovanda
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
8. 10. 2014 19:18:31
Je možné, že je to reklamou. Ovšem pak třeba na slovo potisk triček jsme průměrně na 7. pozici a míra prokliků je 10 %. Z toho jsem tak nějak došel k závěru, že lidé možná záměrně přeskakují první místo.
8. 10. 2014 19:18:31
https://webtrh.cz/diskuse/jsme-na-prvnim-miste-a-presto-jen-15-prokliku/#reply1060151
domain
verified
rating uzivatele
(96 hodnocení)
8. 10. 2014 19:21:11
asi chce vetsina lidi "analogovy potisk"
nikdy jsem neresil jestli digitalni
potisk tricek mi stacil
8. 10. 2014 19:21:11
https://webtrh.cz/diskuse/jsme-na-prvnim-miste-a-presto-jen-15-prokliku/#reply1060150
stephan
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
8. 10. 2014 19:24:10
Je to málo. U klíčových slov týkajících se triček se na dostávám na 30-50% pokud jsem na 1. - 3. místě (respektive 4.-6. pokud je reklama).
8. 10. 2014 19:24:10
https://webtrh.cz/diskuse/jsme-na-prvnim-miste-a-presto-jen-15-prokliku/#reply1060149
Gabonator
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
8. 10. 2014 19:44:46
Normálny zákazník vyhľadáva "potisk tričiek" a určite nehľadá digitálny potisk. Seo-vať na digitálny je východisko z núdze.
8. 10. 2014 19:44:46
https://webtrh.cz/diskuse/jsme-na-prvnim-miste-a-presto-jen-15-prokliku/#reply1060148
domain
verified
rating uzivatele
(96 hodnocení)
8. 10. 2014 20:11:42
byt prvni na "digitální potisk triček" je jednoduche
a taky zbytecne
ani ty reklamy ten vyraz cely vetsinou nemaji
jdu si dat analogovou veceri
8. 10. 2014 20:11:42
https://webtrh.cz/diskuse/jsme-na-prvnim-miste-a-presto-jen-15-prokliku/#reply1060147
Roman Plencner
verified
rating uzivatele
8. 10. 2014 20:43:09
Comanch:
"nebo máme něco špatně?"
= prečo máte description v takom encyklopedickom štýle? Vyzerá to v SERPe ako druhá wikipedia :) a nie ako web firmy ponúkajúcej digitální potisk triček. Prečo by tam mali potenciálni zákazníci vlastne kliknúť? Kde je výzva k akcii? Info o produkte?
8. 10. 2014 20:43:09
https://webtrh.cz/diskuse/jsme-na-prvnim-miste-a-presto-jen-15-prokliku/#reply1060146
Jan Kovanda
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
8. 10. 2014 20:44:39
Cílíme na lidi (především agentury, firmy a e-shopy), kteří tuto technologii tisku znají a vyhledávají. Obyčejný koncový zákazník, který hledá "potisk triček" nepochopí, proč by měl dávat 300 Kč za digitální potisk, když může mít za 150 Kč potisk folií. Ovšem prodejci triček vědí o čem je řeč, a znají silné stránky této technologie, která je v mnoha případech nenahraditelná (tj. určité zakázky nelze udělat jinak než přímým digitálním potiskem).
8. 10. 2014 20:44:39
https://webtrh.cz/diskuse/jsme-na-prvnim-miste-a-presto-jen-15-prokliku/#reply1060145
domain
verified
rating uzivatele
(96 hodnocení)
8. 10. 2014 20:54:50
krome toho co pise roman p.
sis odpovedel sam "Obyčejný koncový zákazník, který hledá "potisk triček" nepochopí, proč by měl dávat 300 Kč za..."
on je v te statistice
ten vas b2b zakaznik asi hleda jinak
8. 10. 2014 20:54:50
https://webtrh.cz/diskuse/jsme-na-prvnim-miste-a-presto-jen-15-prokliku/#reply1060144
Jan Kovanda
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
8. 10. 2014 21:01:26
Napsal domain;1130413
krome toho co pise roman p.
sis odpovedel sam "Obyčejný koncový zákazník, který hledá "potisk triček" nepochopí, proč by měl dávat 300 Kč za..."
on je v te statistice
ten vas b2b zakaznik asi hleda jinak
Mluvíte o webu a potisku triček obecně. Ale pokud někdo (ať už koncák nebo firma) zadá "digitální potisk triček", tak asi hledá digitální potisk triček.
8. 10. 2014 21:01:26
https://webtrh.cz/diskuse/jsme-na-prvnim-miste-a-presto-jen-15-prokliku/#reply1060143
Roman Plencner
verified
rating uzivatele
8. 10. 2014 21:07:38
Myslel som to tak :) že text v SERPe:
"Přímý digitální potisk textilu je nejmodernější technologie potisk třiček, která se začala ve světe vyvíjet zhruba před sedmi lety. Výhodou této metody je...",
vôbec nič neprezrádza o tom, že Vy tú digitálnu potlač tričiek ponúkate.
"Cílíme na lidi (především agentury, firmy a e-shopy), kteří tuto technologii tisku znají a vyhledávají. "
= keby som bol potenciálny zákazník, agentúra, firma alebo e-shop, neklikol by som na Váš web v SERPe pretože ten textový popisok štýlovo zodpovedá nejakej encyklopédii, nie firemném webu. Prečo tam nie je aspoň "Nabízíme přímý digitální potisk textilu..." alebo niečo podobné :) čo by signalizovalo že ide o firemný web?
Description má podobný význam ako texty v reklamách AdWords, teda zvýšiť mieru prekliku. Je to vlastne Vaša REKLAMA zdarma. Je škoda nevyžiť túto možnosť naplno. Skutočne DOBRÝ text v SERPe by vám možno mieru prekliku zdvojnásobil alebo strojnásobil. Ak kliká príliš málo ľudí, treba skúsiť lepší text.
8. 10. 2014 21:07:38
https://webtrh.cz/diskuse/jsme-na-prvnim-miste-a-presto-jen-15-prokliku/#reply1060142
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit