Zadejte hledaný výraz...

Josef Grill – prosím nemá někdo kontakt?

Hm, psal jsem na Wedosáckou podporu mnohokrát, a vždy mi vyšli víceméně vstříc. Když jsem chtěl zrušit VPS = dostal jsem zpět peníze + čas na stažení záloh. Když jsem potřeboval znovuaktivovat expirované VPS, protože jsem něco zapomněl = dostal jsem ho na 5 dní znovu aktivované.
16. 2. 2017 12:21:37
https://webtrh.cz/diskuse/josef-grill-prosim-nema-nekdo-kontakt/strana/2#reply1260167
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
16. 2. 2017 12:23:09
Nicméně došla mi omluva a vysvětlení ze strany zaměstnance, tím pádem je vše pro mě smazáno. Ale nas...lo mě to solidně...to zas bylo probuzení... :-)
16. 2. 2017 12:23:09
https://webtrh.cz/diskuse/josef-grill-prosim-nema-nekdo-kontakt/strana/2#reply1260166
smrtka
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
16. 2. 2017 12:59:45
Mame na wedosu nejaky pokusny projekty - na to je super a v tom vidim velke plus (prave kvuli cene). Pouzivat jej na produkci vetsich veci je dost sebevrazda...
S podporou mame taky jen dobre zkusenosti.
16. 2. 2017 12:59:45
https://webtrh.cz/diskuse/josef-grill-prosim-nema-nekdo-kontakt/strana/2#reply1260165
kojot6
verified
rating uzivatele
16. 2. 2017 19:40:30
Napsal drago;1364053
kojot6: já byl téměř na všech akcích a vždy to bylo s obědem, doprovodným programem atd. Rozhodně žádné "dostal jsi tam tak párek v rohlíku a program na píču"
Nevím jestli jsi byl na prvních akcích, kde ještě upisovali akcie, ale to bylo úplně něco jiného, fakt tam bylo pár lidí, atmosféra totálně jiná, teď už jsou to masové akce. Nechci tu rozebírat jídlo zdarma, protože mám dost prachů na to, abych si jídlo zaplatil sám, jen prostě ten rozdíl.
Je to vidět i na podpoře. Někteří tu píšou, že je v poho, a já na základní věci asi i souhlasím, ale jakmile očekává člověk něco víc, je to problém a je tu dnes mnohem větší izolace podpory u 1st level - 2nd level nebo systémáky, ten 1st level filtruje mnohem více než kdysi a je téměř nemožné dostat se v případě problémů k někomu chytřejšímu a zkušenějšímu.
Nechci tu tvrdit, že tu Wedosu něco vyčítám, je to případ skoro každé firmy, viz. AirBank, která šla do kytek snad ještě rychleji. Jedinou firmu, co kvalitu časem i s přibývajícími zákazníky spíše zlepšuje bych označil mBank.
Vůbec mBank je pro mě takový vzor firmy, pokud se nezmění, asi od nich nikdy neodejdu, navíc nastali i situace, kdy mě doslova pomohli v nejhorším a dostali ze sraček. To o Wedosu bohužel říci nemohu.
16. 2. 2017 19:40:30
https://webtrh.cz/diskuse/josef-grill-prosim-nema-nekdo-kontakt/strana/2#reply1260164
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit