Zadejte hledaný výraz...

jednostranné odstoupení/reklamace/vrácení

pfdc
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
6. 4. 2009 12:55:56
zákazník vrací zboží (vadné?neověřeno) a žádá vrácení kupní ceny vč. veškerých nákladů na dopravu, moje otázky jsou:
- může jednostranně odstoupit takto od koupě, pokud uvedl že "reklamuje zboží" a požaduje vrácení peněz? neuvedl že odstupuje od koupě ze zákonem stanovené lhůty 14 dní
- jak je to s náhradou dopravného v případech, že zboží vrací v zákonné lhůtě (v tuto chvíli dle obch.podmínek které schválila při kontrole i ČOI vracíme pouze za zboží), že zboží reklamuje a my mu vracíme opravené/nové (jsme něčím zavázáni platit i náklady na dopravu reklamovaného zboží k nám? - pokud ano co nás k tomu zavazuje)?
snad jsem to popsal srozumitelně, za těch pár let e-shopování jsem toto nemusel řešit jelikož jsem se s každým dohodnul
6. 4. 2009 12:55:56
https://webtrh.cz/diskuse/jednostranne-odstoupeni-reklamace-vraceni/#reply278533
Jan Menšík
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
6. 4. 2009 13:55:14
Pri vraceni zbozi koupeneho na dalku v ramci 14 dnu se musi vratit pouze cena zbozi, postovne ne.
U reklamace, se nahrazuji i vynalozene naklady, tedy nejen puvodni postovne a balne, ale i postovne a balne pripadne jine naklady vynalozene na strane zakaznika na dopraveni zbozi zpet prodejci!
Jeslti je mozne pri reklamaci odstoupit od smlouvy zalezi na poctu predchozich reklamaci, zavaznosti vady a moznosti uzivani i vadneho zbozi.
Je take velmi dulezite, jestli zbozi bylo vadne jiz v dobe prodeje, nebo az v ramci zarucni doby.
6. 4. 2009 13:55:14
https://webtrh.cz/diskuse/jednostranne-odstoupeni-reklamace-vraceni/#reply278532
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit