Zadejte hledaný výraz...

Jaký systém na komunikaci se zákazníky/uživateli?

Michal Šatal
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
11. 2. 2015 10:23:57
Dobrý den,
scháním centrální systém pro správu požadavků od uživatelů online služby - především centrální napojení ne email, tzn. každý z nás má jmenovitý email jmeno.prijmeni@, potom je několik centrálních stylu podpora@ info@ atp.
Znám dvě služby:
- zendesk.com
- freshdesk.com
Zajímalo by mě Vaše doporučení a případně jestli někdo neznáte freshdesk. Potřebuji, aby služba měla možnost správy v českém jazyce. Fresdesk je levnější. :)
Hlavně bych ale potřeboval najít řešení pro cca 5-7 lidí. Jedná se o zajištění zázemí služby, které je nevýdělečná a prostě možnost připojení pro 7 lidí x 25 USD dolarů měsíčně je moc. Neřešil jste někdo obdobný problém pro komunikaci takovéhoto malého týmu s uživateli?
Soukromé emaily jsou hrozně nepříjemné na synchronizaci a zastupitelnost. Díky za všechny názory a pomoc.
11. 2. 2015 10:23:57
https://webtrh.cz/diskuse/jaky-system-na-komunikaci-se-zakazniky-uzivateli/#reply1090318
http://www.hesk.com/ - ?
11. 2. 2015 10:48:45
https://webtrh.cz/diskuse/jaky-system-na-komunikaci-se-zakazniky-uzivateli/#reply1090317
Michal Šatal
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
11. 2. 2015 11:28:51
Díky za odkaz, myslím ale, že hesk mi neumožní napojit přímo emaily všech z nás a jejich správu. Například, kdybych chtěl oslovit někoho emailem s nabídkou o spolupráci atp?
11. 2. 2015 11:28:51
https://webtrh.cz/diskuse/jaky-system-na-komunikaci-se-zakazniky-uzivateli/#reply1090316
Tak určitě potřebujete někde mít mailové schránky a vymyslet mechanismus jak budete se systémem fungovat, jak si nastavíte fronty.
V každém systému to je o tom, že si ho buď uděláte na míru podle sebe a nebo se přizpůsobíte jeho chování.
BTW - třeba SAP na účto asi moc přeprogramovávat nebudete, ale budete primárně akceptovat jeho pravidla a změníte vnitřní předpisy
---------- Příspěvek doplněn 11.02.2015 v 11:39 ----------
Definujte jasné požadavky typu
1/ vyžaduji, nutné
2/ hodilo by se, jak na to?
3/ tyto věci mne nezajímají
A zkuste hledat konkrétněji
11. 2. 2015 11:37:44
https://webtrh.cz/diskuse/jaky-system-na-komunikaci-se-zakazniky-uzivateli/#reply1090315
Michal Šatal
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
11. 2. 2015 12:55:33
Jasně, to tak uděláme.
Rád bych se ale zeptal, jestli někdo nemá reálnou zkušenost pro obdobnou velikost týmu se zendeskem, příp. freshdeskem, který je trochu levnější. Pro práci 5ti lidí.
11. 2. 2015 12:55:33
https://webtrh.cz/diskuse/jaky-system-na-komunikaci-se-zakazniky-uzivateli/#reply1090314
http://www.fengoffice.com/web/ - v OpenSource edici?
11. 2. 2015 12:58:04
https://webtrh.cz/diskuse/jaky-system-na-komunikaci-se-zakazniky-uzivateli/#reply1090313
Michal Šatal
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
11. 2. 2015 16:46:57
díky, juknu :) zatím tedy vede ten freshdesk.com, skoda proste, ze neni rozumna cenova politika i pro 5-8 lidi. Tri je malo. :) Holt takovych je asi nejvice, ale 25USD * pocet lidi (5-8) mesicne se proste pro nevydelecne projekty fakt moc nehodi. :(
11. 2. 2015 16:46:57
https://webtrh.cz/diskuse/jaky-system-na-komunikaci-se-zakazniky-uzivateli/#reply1090312
ixemin
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
11. 2. 2015 16:51:35
Napsal requo;1167282
díky, juknu :) zatím tedy vede ten freshdesk.com, skoda proste, ze neni rozumna cenova politika i pro 5-8 lidi. Tri je malo. :) Holt takovych je asi nejvice, ale 25USD * pocet lidi (5-8) mesicne se proste pro nevydelecne projekty fakt moc nehodi. :(
Tak si to hoďte na gmail, ten je zadarmo. Že nemá niektoré funkcie? Nájdite si komerčnú službu... nemôžete očakávať, že vás bude celý svet dotovať
11. 2. 2015 16:51:35
https://webtrh.cz/diskuse/jaky-system-na-komunikaci-se-zakazniky-uzivateli/#reply1090311
vpixle
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
24. 2. 2015 16:10:41
Ja jsem dlouho pouzival Zendesk, ale to proto, ze jsem ho kdysi davno 2008/09(?) prekladal do cestiny (takze pamatuju Zendesk jako partu 8mi lidi) a roky jsem ficel na developer licenci.
Jenze pak myslim probehlo IPO, nabehli tam hosi z PwC a jednoho oskliveho dne mi Zendesk prestal fungovat ;)
ZD je bomba, ale ty tarify jsou pro zbytek sveta dost mimo (podotykam ze v USA spada barak o 250ti lidech do kategorie mala firma). Bohuzel jejich pricing prevzala i konkurence, takze v rozmezi 1-5 agentu je obrovskej gap a mala firma/startup, ktera/y musi resit jestli si za tu castku poridi GSM tarif nebo vymazlenej helpdesk skounci u toho mobilu. Pokud se nechcete poustet do instalace, prekladu a nastavovani on-site reseni (osTicket) muzu myslim doporucit http://www.estreamdesk.com/ coz je takovy ZD "chudeho muze" (bez urazky a kompromisu co se tyka funkcnosti). Nebudete mit prestizni logo ve footeru stranky, ale za <20% ceny dostanete >80% funkcionality Zendesku.
Pokud se tim chcete zabyvat http://alternativeto.net/software/zendesk/?license=free
24. 2. 2015 16:10:41
https://webtrh.cz/diskuse/jaky-system-na-komunikaci-se-zakazniky-uzivateli/#reply1090310
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit