Zadejte hledaný výraz...

Jaký SW využíváte na obchodní akvizici?

Dobrý den všem,
před nějakou dobou jsem zakoupil CRM na obchodní akvizici ale po nějakém čase zjišťuji, že je zde mnoho chyb a hledám nové řešení.
Využívá zde někdo nějaké existující CRM / SW na akvizici (obchod), které by umělo aspoň z části níže uvedené věci?
Je nutné:
(1) Základní evidence hovorů (příchozích, odchozích) - telefon (sim)
(2) Přístup do evidence hovorů zákazníkem - pomocí přihlašovacích údajů
(3) Možnost nahrání databázi firem např. z .xls souboru, případně jiných používaných souborů pro data z databází.
(4) Možnost zapsání poznámky v reálném čase po ukončeném hovoru + stavu v jakém je daná firma např. zavolat později, vyřešeno, v řešení aj.
(5) Přehledný systém pro filtrování určitých firem - zaměření (stavebniny, stavebnictví, průmysl, výroba aj.) - včetně krajů, měst.
(6) Reminder - pokud zákazník řekne, že máme zavolat za týden, tak ať lze nastavit stav - zavolat později -> poté na main page SW bude seznam firem / lidí, kterým je nutné zavolat dle poznámky.
Není nutné:
(7) Grafické znázornění / analýza produktivity hovorů - bude sledovat počet / mezi denní narůst - jednoduchý graf, který se bude exportovat jednou měsíčně zákazníkovi.
(8) Možnost přihlášení na tablet / mobil na aplikaci, kde bude moci vidět, jak se daný den vedlo, může si projít úspěšné hovory. Jednoduše stačí graf a zobrazení poznámek u firem do kterých bylo daný den voláno.
Děkuji Vám za tipy a rady.
RM
5. 7. 2020 22:15:27
https://webtrh.cz/diskuse/jaky-sw-vyuzivate-na-obchodni-akvizici/#reply1456737
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit