Zadejte hledaný výraz...

Jak zvýšit průměrný čas návštěvy na e-shopu?

Michal S.
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
8. 9. 2024 13:25:18
Ahoj, 
na e-shopu s obrazy Amartix.cz mám dlouhodobě celkem nízký průměrný čas na stránkách z pohledu jeho návštěvníků. 
Zajímá mě nezávislý názor - je něco, co vás odradí dál procházet e-shop nebo ho rovnou opustit bez dalšího prohlížení? Přijdou vám třeba nějaké prvky e-shopu nevhodné nebo špatně umístěné?
Budu rád za každý názor a jakékoliv poznatky. :) Díky! 
8. 9. 2024 13:25:18
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zvysit-prumerny-cas-navstevy-na-e-shopu/#reply1531090
lada1979
verified
rating uzivatele
8. 9. 2024 14:25:50
tak ono je především otázkou co myslíš nízkým časem. Pak je třeba znát míra okamžitého opuštění u které musíš vyhodnotit zde je relevantní.
No a jinak, ten design mi přijde na toto zboží dost nevhodný, špatná orientace a vše zabijí ty bannery co také nic neříkají. A pokud jsem ještě neutekl, tak mě dorazí ty malé náhledové obrázky u nejprodávanějšího zboží. Rozhodně lepší by bylo začínat stránku až od  fotoobrazy z vašich fotek".
Jinak proč to řešíš, když ho prodáváš?
Nedá mi to abych si nerýpnul, pokud máš umělecké sklony jak píšeš, tobě se ten eshop líbí?
Editováno 8. 9. 2024 14:29:20 uživatelem lada1979
8. 9. 2024 14:25:50
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zvysit-prumerny-cas-navstevy-na-e-shopu/#reply1531092
Mike
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
8. 9. 2024 17:07:35
Začal bych tím, že bych se kouknul na traffic a zda je match mezi search intent a stránkami, na které to chodí.. 
8. 9. 2024 17:07:35
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zvysit-prumerny-cas-navstevy-na-e-shopu/#reply1531093
Šimanskí
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
9. 9. 2024 08:37:23
No, ty české eshopy nejsou určeny k prodáváním, ale spíše na okrasu. Zvlášť šablony z eshop-rychle.. Shoptet taky na tom není dobře a můžu to tvrdit, protože jsem tam měl eshopy a když jsem přešel k zahraničním eshopum, které to mají propracovanější, najednou šablona začala prodávat se stejnými produkty. 😁 
9. 9. 2024 08:37:23
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zvysit-prumerny-cas-navstevy-na-e-shopu/#reply1531098
Jak zvýšit průměrný čas návštěvy na e-shopu? 
Co taková zásadní věc, jako nabízet něco o co lidi mají všeobecně zájem? :D
9. 9. 2024 08:50:58
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zvysit-prumerny-cas-navstevy-na-e-shopu/#reply1531099
Michal S.
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
9. 9. 2024 15:28:05
tak ono je především otázkou co myslíš nízkým časem. Pak je třeba znát míra okamžitého opuštění u které musíš vyhodnotit zde je relevantní.
No a jinak, ten design mi přijde na toto zboží dost nevhodný, špatná orientace a vše zabijí ty bannery co také nic neříkají. A pokud jsem ještě neutekl, tak mě dorazí ty malé náhledové obrázky u nejprodávanějšího zboží. Rozhodně lepší by bylo začínat stránku až od  fotoobrazy z vašich fotek\".
Jinak proč to řešíš, když ho prodáváš?
Nedá mi to abych si nerýpnul, pokud máš umělecké sklony jak píšeš, tobě se ten eshop líbí?
Tak často to jsou návštěvy jenom v rámci pár sekund, takže právě z toho jsem tak nějak usoudil, že tam asi musí být něco, co asi lidi odradí hned v prvních sekundách v dalším prohlížení e-shopu. 
Díky za ten názor s bannery! Mě by to přišlo asi takové neúplné, kdybych ten horní spolu s těmi prodejními argumenty dal úplně pryč a hned by tam byly jen produkty. Ale kdyby to takhle vidělo víc lidí, tak bych to asi obojí nahoře dal pryč. 
A tak to že ho prodávám neznamená, že ho nakonec fakt prodám. Když nepřijde vhodná nabídka, tak to si ten e-shop radši nechám a budu s ním pokračovat dál. 
Ten e-shop je udělaný na šabloně, takže nebylo moc možností, jak ho upravit do nějaké jiné podoby. Každopádně se mi tohle designový řešení líbilo nejvíc z toho, co e-shop rychle nabízí. Ty další šablony co tam mají, vypadají vzhledově oproti téhle dost nanic. 
9. 9. 2024 15:28:05
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zvysit-prumerny-cas-navstevy-na-e-shopu/#reply1531118
Michal S.
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
9. 9. 2024 15:30:16
No, ty české eshopy nejsou určeny k prodáváním, ale spíše na okrasu. Zvlášť šablony z eshop-rychle.. Shoptet taky na tom není dobře a můžu to tvrdit, protože jsem tam měl eshopy a když jsem přešel k zahraničním eshopum, které to mají propracovanější, najednou šablona začala prodávat se stejnými produkty. 😁 
Njn, s tou šablonou toho moc nenadělám. Ale takhle to bylo v době tvorby toho e-shopu nejvhodnější řešení v poměru cena/výkon, než si nechávat celý e-shop kódovat na míru podle toho, jak bych si to celé představoval nejlíp. :) 
9. 9. 2024 15:30:16
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zvysit-prumerny-cas-navstevy-na-e-shopu/#reply1531119
Michal S.
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
9. 9. 2024 15:32:33
Jak zvýšit průměrný čas návštěvy na e-shopu? 
Co taková zásadní věc, jako nabízet něco o co lidi mají všeobecně zájem? :D
Myslíš si, že obrazy na stěnu dneska moc netáhnou? 🤔
9. 9. 2024 15:32:33
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zvysit-prumerny-cas-navstevy-na-e-shopu/#reply1531121
Jak zvýšit průměrný čas návštěvy na e-shopu? 
Co taková zásadní věc, jako nabízet něco o co lidi mají všeobecně zájem? :D
Myslíš si, že obrazy na stěnu dneska moc netáhnou? 🤔
No to musíš vědět ty :)
9. 9. 2024 16:43:00
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zvysit-prumerny-cas-navstevy-na-e-shopu/#reply1531126
lada1979
verified
rating uzivatele
10. 9. 2024 09:54:35
tak ono je především otázkou co myslíš nízkým časem. Pak je třeba znát míra okamžitého opuštění u které musíš vyhodnotit zde je relevantní.
No a jinak, ten design mi přijde na toto zboží dost nevhodný, špatná orientace a vše zabijí ty bannery co také nic neříkají. A pokud jsem ještě neutekl, tak mě dorazí ty malé náhledové obrázky u nejprodávanějšího zboží. Rozhodně lepší by bylo začínat stránku až od  fotoobrazy z vašich fotek\\\".
Jinak proč to řešíš, když ho prodáváš?
Nedá mi to abych si nerýpnul, pokud máš umělecké sklony jak píšeš, tobě se ten eshop líbí?
Tak často to jsou návštěvy jenom v rámci pár sekund, takže právě z toho jsem tak nějak usoudil, že tam asi musí být něco, co asi lidi odradí hned v prvních sekundách v dalším prohlížení e-shopu. 
Díky za ten názor s bannery! Mě by to přišlo asi takové neúplné, kdybych ten horní spolu s těmi prodejními argumenty dal úplně pryč a hned by tam byly jen produkty. Ale kdyby to takhle vidělo víc lidí, tak bych to asi obojí nahoře dal pryč. 
A tak to že ho prodávám neznamená, že ho nakonec fakt prodám. Když nepřijde vhodná nabídka, tak to si ten e-shop radši nechám a budu s ním pokračovat dál. 
Ten e-shop je udělaný na šabloně, takže nebylo moc možností, jak ho upravit do nějaké jiné podoby. Každopádně se mi tohle designový řešení líbilo nejvíc z toho, co e-shop rychle nabízí. Ty další šablony co tam mají, vypadají vzhledově oproti téhle dost nanic. 
Asi bych ty okamžité odchody moc nepřeceňoval, to tak má každý eshop, spíše bych se zajímal o konverzi. Pokud to šablona umí zkusil bych okno pro odcházející návštěvníky s nabídkou slevy. Ty okamžité odchody mají mnoho příčin, ale hlavní je, že hledal něco jiného a v jisté komunitě jako třeba zde se razí, že eshop je tak škaredý, že by tam nikdo nic nekoupil. Mám také jeden "škaredý a starý eshop", tak vím o čem mluvím, ale shop stále i tak roste.
Ty bannery bych nedával pryč, ale dal bych tam bannery co lákají k nákupu, to co tam máš aspoň mě ani nenaznačuje o čem ten shop je, natož aby mě to k něčemu lákalo.
10. 9. 2024 09:54:35
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zvysit-prumerny-cas-navstevy-na-e-shopu/#reply1531144
Jan Pokorný
verified
rating uzivatele
(36 hodnocení)
11. 9. 2024 19:28:05
Tak můžeš třeba zpomalit načítání stránek, potom budou lidi zůstávat déle. :-D
Ale jinak, když se nezmění nic na webu, tak je to o tom, co je to za lidi, kteří na web zavítají. Čím je návštěvnost relevantnější, tím déle zůstanou. Problém tedy nemusí být jen v obsahu webu (mně se třeba ty obrázky líbí), ale v PPC reklamách, kupuješ-li si nějaké.
11. 9. 2024 19:28:05
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zvysit-prumerny-cas-navstevy-na-e-shopu/#reply1531180
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit