Zadejte hledaný výraz...

Jak vyřešit smlouva o dílo, když eshop zákazníka běží na mém hostingu?

Jan Grill
verified
rating uzivatele
5. 2. 2018 10:36:45
Dobry den,
zakaznik po me pozaduje smlouvu (ma ode me eshop, ktery bezi na mem hostingu, na kterem mam vsechny weby u BlueBoard.cz) kdyby me nahodou prejelo auto nebo neco aby mel jistotu ze mu pobezi eshop dal.
Jak tohle resite?
Diky
5. 2. 2018 10:36:45
https://webtrh.cz/diskuse/jak-vyresit-smlouva-o-dilo-kdyz-eshop-zakaznika-bezi-na-mem-hostingu/#reply1327878
Napsal Jan Grill;1442044
Dobry den,
zakaznik po me pozaduje smlouvu (ma ode me eshop, ktery bezi na mem hostingu, na kterem mam vsechny weby u BlueBoard.cz) kdyby me nahodou prejelo auto nebo neco aby mel jistotu ze mu pobezi eshop dal.
Jak tohle resite?
Diky
Přesunout eshop na samostatný hostingový účet, který by v případě potřeby snadno přešel na majitele eshopu. Tedy proč ho nepřevést rovnou hned. Kluci u BB by to měli bez potíží vyřídit, ne? :-)
5. 2. 2018 10:39:00
https://webtrh.cz/diskuse/jak-vyresit-smlouva-o-dilo-kdyz-eshop-zakaznika-bezi-na-mem-hostingu/#reply1327877
Jan Grill
verified
rating uzivatele
5. 2. 2018 10:40:35
Technicky ano, ale smluvne? :)
5. 2. 2018 10:40:35
https://webtrh.cz/diskuse/jak-vyresit-smlouva-o-dilo-kdyz-eshop-zakaznika-bezi-na-mem-hostingu/#reply1327876
Napsal Jan Grill;1442047
Technicky ano, ale smluvne? :)
V tomhle případě by přece smlouva žádná být nemusela. Klient by měl svůj separovaný účet, na něm eshop. V případě, že vám se něco stane, tak eshop poběží dál, protože bude účet klienta.
Pokud to chcete smluvně za každou cenu, tak mě napadá snad jen notář nebo nějaká advokátní úschovna, kde by se v případě úmrtí nebo zmizení uchovávaly přístupové údaje a ty by se pak předaly majiteli eshopu. To ale stejně souvisí s tím, že by se papírově musel hosting eshopu převést na majitele eshopu. Nevím jak by k tomu přistoupil Blueboard.
Trochu mi vrtá hlavou, proč vlastně jede klientův eshop na vašem hostingu. Je to nepraktické do budoucna.
5. 2. 2018 10:46:36
https://webtrh.cz/diskuse/jak-vyresit-smlouva-o-dilo-kdyz-eshop-zakaznika-bezi-na-mem-hostingu/#reply1327875
dusivk
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
5. 2. 2018 11:29:07
Každému zákazníkovi vytvořím jeho hostingový účet, hosting i doména jsou jeho, mohu mu je spravovat (za poplatek), může si ho dát spravovat i někomu jinému. Vytvářím weby pro klienty, nepronajímám jim je.
5. 2. 2018 11:29:07
https://webtrh.cz/diskuse/jak-vyresit-smlouva-o-dilo-kdyz-eshop-zakaznika-bezi-na-mem-hostingu/#reply1327874
Roman
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
5. 2. 2018 14:13:29
Napsal Tomáš Maňhal;1442049
Trochu mi vrtá hlavou, proč vlastně jede klientův eshop na vašem hostingu. Je to nepraktické do budoucna.
Mám to taky tak. Klientské projekty hostuji na vlastních serverech (za což si počítám roční poplatky) a ne na cizích hostingových službách. Ušetřím si tím čas a problémy s nutnými zásahy do nastavení, a jsem schopen tak weby lépe vyladit k vyšším výkonům. Není totiž nic horšího, než optimalizovat weby, které jedou na mizerných hostingových službách.
5. 2. 2018 14:13:29
https://webtrh.cz/diskuse/jak-vyresit-smlouva-o-dilo-kdyz-eshop-zakaznika-bezi-na-mem-hostingu/#reply1327873
HonzaD
verified
rating uzivatele
6. 2. 2018 08:11:11
Jen malá technická. Pozor na GDPR, v rámci kterého se provozovatel hostingu stává vůči klientovi zpracovatelem osobních údajů. To by mělo být ošetřeno smlouvou a GDPR stanovuje jaké má mít náležitosti. Taky mám pár takto pár webíků na mým serveru a budu to rušit a převádět na normální hosting.
6. 2. 2018 08:11:11
https://webtrh.cz/diskuse/jak-vyresit-smlouva-o-dilo-kdyz-eshop-zakaznika-bezi-na-mem-hostingu/#reply1327872
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit