Zadejte hledaný výraz...

Jak uchopit Youtube kanál jako nástroj marketingu?

AOTOR
verified
rating uzivatele
18. 8. 2016 14:18:13
Dobrý den, chtěl bych s Vámi prokonzultovat vhodnost youtube kanálu.
mám zde svůj youtube kanál ale nějak se mi nedaří jej správně uchopit aby mi byl přínosem a proto nevím jestli je vůbec vhodné do něj vkládat energii.
jedná se o tento kanál
AutoTechnologi - YouTube
Prosím o zhodnocení případně o radu jak jej začít využívat tak aby nám přinášel alespoň nějaké zákazníky. Pokud bude mít někdo chuť prosím i o kritiku videií.
18. 8. 2016 14:18:13
https://webtrh.cz/diskuse/jak-uchopit-youtube-kanal-jako-nastroj-marketingu/#reply1218282
Jan
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
18. 8. 2016 14:41:12
Nějak jsem z toho nepoznal, co vlastně nabízíte a pro koho to je určené? Videa fajn, hezky medvědi, ale.....v podstatě z toho nic nevim. Viděl jsem tedy jen 2 videa.
18. 8. 2016 14:41:12
https://webtrh.cz/diskuse/jak-uchopit-youtube-kanal-jako-nastroj-marketingu/#reply1218281
Malcánek Jan
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
18. 8. 2016 15:05:00
Na mě to působí jako takový nic neříkající mišmaš.
Třeba ta videa úprav mercedesu mají podle mě dobrý záměr, ale jsou z mého pohledu špatně uchopená. Hudba rozhodně není vhodně zvolená pro cílovku, ani ten střih. Nové AMG Mercedesy si kupují lidé, kteří na to mají peníze. Místo toho zběsilého zrychlení a hnusné hudby tam postavte technika, který tu úpravu představí a řekne, čeho se tím dosáhne. Není třeba komentovat do detailu díly a postup, ale prostě u toho rozebraného auta ukázat to video jak se mění výfuk a turbu a do pozadí dát hlas, že díky novému turbu a výfukovému systému bude auto mít o x koní ví, což znamená, že se zvýší akcelerace o x setin a maximálka o x km.
Když to auto pak dáte na brzdu, tak je dobré ukázat například výkonovou křivku před a po a ukázat, že se výkon opravdu zvýšil. Takhle mi tam proběhne graf, ze kterého člověk, který auta detailně nezná, není vůbec moudrý.
Toto podle mě nikomu nic neřekne a půlka lidí z toho ani nepochopí o co se jedná.
18. 8. 2016 15:05:00
https://webtrh.cz/diskuse/jak-uchopit-youtube-kanal-jako-nastroj-marketingu/#reply1218280
AOTOR
verified
rating uzivatele
18. 8. 2016 15:14:06
Děkuji toto jsou přesně věci které jsem potřeboval slyšet. Jak se v tom pohybuji tak je mi spousta věcí jasná ale neuvědomuji si, že lidem kteří se autům nevěnují to jasné být nemusí.
18. 8. 2016 15:14:06
https://webtrh.cz/diskuse/jak-uchopit-youtube-kanal-jako-nastroj-marketingu/#reply1218279
David Musil
verified
rating uzivatele
(69 hodnocení)
18. 8. 2016 15:17:20
Ja mam asi trosku otazku mimo, ale s vasim dovolenim. Uplne me trklo pri pohledu na nazev firmy "technologi".
Proc to neni "technology"?
18. 8. 2016 15:17:20
https://webtrh.cz/diskuse/jak-uchopit-youtube-kanal-jako-nastroj-marketingu/#reply1218278
AOTOR
verified
rating uzivatele
18. 8. 2016 15:21:02
Neni to z angličtiny je to zkratka technologie autotechnologi(e) :-)
18. 8. 2016 15:21:02
https://webtrh.cz/diskuse/jak-uchopit-youtube-kanal-jako-nastroj-marketingu/#reply1218277
Malcánek Jan
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
18. 8. 2016 15:25:16
Napsal AOTOR;1318066
Děkuji toto jsou přesně věci které jsem potřeboval slyšet. Jak se v tom pohybuji tak je mi spousta věcí jasná ale neuvědomuji si, že lidem kteří se autům nevěnují to jasné být nemusí.
Já si hlavně myslím, že tady ta cílovka (teda co se těch Mercedesů ve videích týče) ani moc nechce vědět o autech. Je prostě zajímá, že to auto zrychlí na kilo o 4 setiny rychleji a pojede to rychleji, případně to má super zvuk. To, že je to způsobeno výfukovým potrubím, nebo nějakým turbem je podle mě moc nezajímá. Ale možná je to jen můj pocit, jak vnímám lidi, kteří si tyto auta kupují.
18. 8. 2016 15:25:16
https://webtrh.cz/diskuse/jak-uchopit-youtube-kanal-jako-nastroj-marketingu/#reply1218276
kontres
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
18. 8. 2016 15:38:24
Tady je Youtube kanál firmy, která vás zastoupí při řešení pokut a dalších prasáren. :) >> https://www.youtube.com/channel/UCcYSJ9YDP7vMy5nf5KPFvFw/videos Jméno kanálu: Mike je pán.
Jinak autor sám řekl, pokud má mít něco sledovanost, musí video šokovat, nebo být extra zábavný.
18. 8. 2016 15:38:24
https://webtrh.cz/diskuse/jak-uchopit-youtube-kanal-jako-nastroj-marketingu/#reply1218275
AOTOR
verified
rating uzivatele
18. 8. 2016 15:40:19
Napsal kontres;1318077
Tady je Youtube kanál firmy, která vás zastoupí při řešení pokut a dalších prasáren. :) >> https://www.youtube.com/channel/UCcYSJ9YDP7vMy5nf5KPFvFw Jméno kanálu: Mike je pán.
Jinak autor sám řekl, pokud má mít něco sledovanost, musí video šokovat, nebo být extra zábavný.
To ano ale zároveň musíme působit jako seriózní firma :-)
---------- Příspěvek doplněn 18.08.2016 v 15:45 ----------
Napsal malacanek;1318072
Já si hlavně myslím, že tady ta cílovka (teda co se těch Mercedesů ve videích týče) ani moc nechce vědět o autech. Je prostě zajímá, že to auto zrychlí na kilo o 4 setiny rychleji a pojede to rychleji, případně to má super zvuk. To, že je to způsobeno výfukovým potrubím, nebo nějakým turbem je podle mě moc nezajímá. Ale možná je to jen můj pocit, jak vnímám lidi, kteří si tyto auta kupují.
Určitě je dobrej nápad přidat to mluvený slovo. Blbnout s autem a udělat "hustý" video jak se snim gumuje a jak to šíleně zrychluje se obávám bude problém jelikož to nikdo ze zákazníků nepůjčí na natáčení. proto statické zábery případně z brzdy... Mám se nad čím zamýšlet. Je pravda že bych je mohl pojmout méně technicky a udělat z toho spíše designovou věc kde se řekne s naší úpravou z toho dokážeme dostat tohle a tohle...
18. 8. 2016 15:40:19
https://webtrh.cz/diskuse/jak-uchopit-youtube-kanal-jako-nastroj-marketingu/#reply1218274
Luděk Kvapil
verified
rating uzivatele
18. 8. 2016 15:52:29
Ve vašem případě je YouTube spíše kanál pro branding... Já tam třeba šířím reklamu na BluPerformance. Má to tu výhodu, že placená reklama je tam s odkazem na web a můžu si zacílit, komu ji chci ukazovat.
Jelikož děláte servis, tak s autem neblbněte... Zaměřte se spíše na to, co si lidé na servisu nejvíce cení a na co nejvíce nadávají. Tedy nějaká videa, proč originální náhradní díly, jak se nenechat natáhnout, etc... Blbnutí s auty je na YouTube dost, ale informací zas tak moc ne.
18. 8. 2016 15:52:29
https://webtrh.cz/diskuse/jak-uchopit-youtube-kanal-jako-nastroj-marketingu/#reply1218273
AOTOR
verified
rating uzivatele
18. 8. 2016 15:57:44
Napsal siva01;1318081
Ve vašem případě je YouTube spíše kanál pro branding... Já tam třeba šířím reklamu na BluPerformance. Má to tu výhodu, že placená reklama je tam s odkazem na web a můžu si zacílit, komu ji chci ukazovat.
Jelikož děláte servis, tak s autem neblbněte... Zaměřte se spíše na to, co si lidé na servisu nejvíce cení a na co nejvíce nadávají. Tedy nějaká videa, proč originální náhradní díly, jak se nenechat natáhnout, etc... Blbnutí s auty je na YouTube dost, ale informací zas tak moc ne.
Ano jak sem psal výše to dělat nemůžeme a pochybuji že by nám to některý klient půjčil :D
jinak děkuji za podnět vymyslím video například k origo vzduch filtrům a jejich výměně. tam je nekvalitní materál znát velmi...
18. 8. 2016 15:57:44
https://webtrh.cz/diskuse/jak-uchopit-youtube-kanal-jako-nastroj-marketingu/#reply1218272
Luděk Kvapil
verified
rating uzivatele
18. 8. 2016 15:58:03
Ad šokování: vyražte do války... Najděte auto, které prošlo generálním servisem a udělejte mu diagnostiku, abyste odhalili, co vše je špatně.. Vždy tam bude něco špatně ;). Pár servisů tím naštvete a zákazníky by to mohlo zaujmout (něco alá "Peklo na talíři", ale s auty)
18. 8. 2016 15:58:03
https://webtrh.cz/diskuse/jak-uchopit-youtube-kanal-jako-nastroj-marketingu/#reply1218271
AOTOR
verified
rating uzivatele
18. 8. 2016 16:03:44
Napsal siva01;1318083
Ad šokování: vyražte do války... Najděte auto, které prošlo generálním servisem a udělejte mu diagnostiku, abyste odhalili, co vše je špatně.. Vždy tam bude něco špatně ;). Pár servisů tím naštvete a zákazníky by to mohlo zaujmout (něco alá "Peklo na talíři", ale s auty)
Máme v plánu to udělat s chiptuningem. Už sme tu měly pár klientů co zaplatily nemalé peníze za chip u konkurenční firmy přijely k nám si to změřit a ejhle žádnej nárůst...
18. 8. 2016 16:03:44
https://webtrh.cz/diskuse/jak-uchopit-youtube-kanal-jako-nastroj-marketingu/#reply1218270
Jaroslav-Kral.cz
verified
rating uzivatele
18. 8. 2016 18:07:04
Na to nikdo koukat nebude, krátká videa, otřesná hudba. I kdych byl fanoušek, tak zkouknu tři videa a jdu dál. Proč bych se měl vracet?
Pokud je zájem na zužitkování webu, tak bych doporučil zaměřit se na vymezení cílové klientely. A pak trošku experimentovat s tím, co na danou klientelu zabírá. Případně najít zahraniční podobný kanál a hurá do napodobování.
18. 8. 2016 18:07:04
https://webtrh.cz/diskuse/jak-uchopit-youtube-kanal-jako-nastroj-marketingu/#reply1218269
Adam N.
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
18. 8. 2016 19:24:01
MikeJePan
18. 8. 2016 19:24:01
https://webtrh.cz/diskuse/jak-uchopit-youtube-kanal-jako-nastroj-marketingu/#reply1218268
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit