Zadejte hledaný výraz...

Jak si organizuješ práci?

Bila tabule... zakázka, za kolik a do kdy. Plus s poznámkami zda klient zaplatil zálohu, zda nezaplatil vůbec či zda mám požádat případně o zápis do Solusu ( k tomu sem ještě nemusel přikročit ).
22. 1. 2014 00:41:08
https://webtrh.cz/diskuse/jak-si-organizujes-praci/strana/2#reply987831
hodon
verified
rating uzivatele
22. 1. 2014 00:43:55
Jaký diář se synchronizuje s mobilem a noťasem?
Snažím se psát do papírového diáře, jinak jsem takové hovado blbé že spousta věci neudělám a pak na poslední chvíli kňučím. :/
22. 1. 2014 00:43:55
https://webtrh.cz/diskuse/jak-si-organizujes-praci/strana/2#reply987830
David Petr
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
22. 1. 2014 07:20:20
Napsal SGD;1047210
Az vypnou elektrinu, tak se poserete...
Co to je za debilní poznámku?
22. 1. 2014 07:20:20
https://webtrh.cz/diskuse/jak-si-organizujes-praci/strana/2#reply987829
Napsal SGD;1047210
Az vypnou elektrinu, tak se poserete...
tak stejne nebudu moct pracovat takze je mi to u prdele…
22. 1. 2014 08:45:12
https://webtrh.cz/diskuse/jak-si-organizujes-praci/strana/2#reply987828
Pavel Budín
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
22. 1. 2014 09:06:49
Basecamp
22. 1. 2014 09:06:49
https://webtrh.cz/diskuse/jak-si-organizujes-praci/strana/2#reply987827
Freebording.cz
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
24. 1. 2014 05:41:28
My používáme www.producteev.com je zdarma má aplikaci pro Android/Ios.. funguje dobře a je to jednoduché
Správa úkolů ve firmě mezi více lidmi
https://webtrh.cz/240022-sprava-ukolu-firme-vice-lidmi
24. 1. 2014 05:41:28
https://webtrh.cz/diskuse/jak-si-organizujes-praci/strana/2#reply987826
Juandev
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
29. 1. 2014 16:15:22
Nejradší to mám na papíře. Zkoušel jsem to mít online, třeba v Google Docs, ale to není vždy dostupné a nedá se s tím jednoduše pracovat. Nyní si už ale moc do papíru nepíšu, jsem víceméně schopný si plánovat tak jak potřebuji. Začátky byly ale krušné, musel jsem na papír rozplánovat na každý týden dopředu každý den. Plánoval jsem nejen procovní čas, ale i dílčí úkoly, volný čas, zábavu a tak. Pak jsem to hodnotili a opět plánoval. Tvralo to vždy několik hodin a byl to celkem hardcore - člověku z toho bylo i špatně.
Je pravda, že člověk občas ujíždí, nebo se generují problémy. Proto jednou začas, obvykle za čtvrt roku, nebo i dřív si napíši svoje priority, abych se zkorigoval. A pak si sepíši seznam úkolů které bych měl v jednotlivých "projektech" (všemu co je třeba řešit říkám projekt) věnovat. Většinou vyškrtám to co není prioritní (i když by se mi to v tu chvíli líbilo). Úkoly taky škrtám v momentě práce na projektu a jeho dokončením, protože klíčové je mít projekt hotový, ne vše perfektní.
---------- Příspěvek doplněn 29.01.2014 v 16:17 ----------
Napsal jakanas;1046644
mám na zdi v kuchyni pověšenou mazací nástěnku a tam si to píšu, druhou mám v prodejně a když se chci podívat jestli jsem na něco nezapoměla tak se mrknu přes IP kameru kterou jsem si tam proto nainstalovala:-) Aspon tam furt nemusím chodit.
Úkoly se snažím řešit hned. Je fakt, že mám poličku s názvem "aktuální". Většinou se ale na ty aktuální nedostane po několik měsíců. Takže jednou za čas ty "aktuální" vysypu, protože asi nebyly moc důležité a aktuální -D
29. 1. 2014 16:15:22
https://webtrh.cz/diskuse/jak-si-organizujes-praci/strana/2#reply987825
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit