Zadejte hledaný výraz...

Správa úkolů ve firmě mezi více lidmi

Freebording.cz
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
3. 10. 2013 22:55:26
Dobrý den,
je možné že už se to zde nějak řešilo, takže se předem moc omlouvám.
Máte nějaký tip na systém, kde je možné si navzájem dělat zadávat úkoly celkové (pro všechny), individuální. Ideálně tak abych jednotlivým kolegům dával úkoly (a oni zase mě) a bylo tam možnost vidět zda je úkol hotový, nějaké komentáře k němu, možnost určování priorit atd atd? Ideálně pokud by třeba nějaký úkol mohlo řešit více lidí (ne třeba všichni) atp.
Předem díky moc za tipy!
3. 10. 2013 22:55:26
https://webtrh.cz/diskuse/sprava-ukolu-ve-firme-mezi-vice-lidmi/#reply952360
Garred
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
3. 10. 2013 22:59:16
Dobrý den,
určitě bych zkusil systém Producteev. My jej využíváme a nemá chybičku. To, co potřebujete tam je. Lze si vše kategorizovat. Vidíte všechny lidi, jejich úkoly. Dále se dá rozdělit úkoly do skupin (např. Tvorba webů, Marketing apod.) nebo také přímo dle jednotlivých webů a co je u nich potřeba udělat. Také se dá barevně rozlišit priorita, psát k tomu úkolu komentáře, nastavit to jako úkol několika lidem nebo třeba celé skupině. Nastavovat deadliny projektu, čili do kdy má být hotový. Jakmile tam zadáte nějaké osobě úkol, přijde mu i na mail upozornění, že tam ten úkol má nebo třeba že úkolu naběhl deadline. Prostě vše co je potřeba pro plnou funkčnost. Samozřejmě je zdarma. Dá se přihlásit Google účtem, registrovat se přímo tam. Je online verze https://www.producteev.com/ nebo se dá stáhnout i aplikace.
Myslím, že by Vám to určitě mělo pomoci :-)
3. 10. 2013 22:59:16
https://webtrh.cz/diskuse/sprava-ukolu-ve-firme-mezi-vice-lidmi/#reply952359
Matúš
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
3. 10. 2013 23:15:19
My plánujeme vyskúšať tine20.org
A díky za tip Garred.
3. 10. 2013 23:15:19
https://webtrh.cz/diskuse/sprava-ukolu-ve-firme-mezi-vice-lidmi/#reply952358
Petr Homoky
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
3. 10. 2013 23:31:39
Já rozhodně doporučuji Wunderlist.
3. 10. 2013 23:31:39
https://webtrh.cz/diskuse/sprava-ukolu-ve-firme-mezi-vice-lidmi/#reply952357
Freebording.cz
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
4. 10. 2013 00:30:04
Děkuji moc za tipy! Co jsem koukal na ten Wunderlist tak to mně přišlo na první pohled až moc jednoduché, placená verze je bez možnosti trialvyzkoušení bohužel, určitě super že je na všech platformách a i to že je +- v češtine.
roducteev vypadá super! Škoda že není aplikace pro Windows. Máte nějaké zkušenosti jak to dostat do windows? Ideálně na plochu, thunderbird či tak? Aby to měl člověk co nejvíce při ruce bez nutnosti chodit na onlineverzi. Vypadá to že kdysi bývala i placená čeština www.producteev.cz
4. 10. 2013 00:30:04
https://webtrh.cz/diskuse/sprava-ukolu-ve-firme-mezi-vice-lidmi/#reply952356
Petr Kr
verified
rating uzivatele
4. 10. 2013 00:45:31
Něco podobného jsem taky hledal, tak třeba pomůžou tipy tady: https://webtrh.cz/237304-socialni-sit-projekty
4. 10. 2013 00:45:31
https://webtrh.cz/diskuse/sprava-ukolu-ve-firme-mezi-vice-lidmi/#reply952355
OndrejDyrka
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
4. 10. 2013 01:16:46
Trello, Basecamp, Redmine...
4. 10. 2013 01:16:46
https://webtrh.cz/diskuse/sprava-ukolu-ve-firme-mezi-vice-lidmi/#reply952354
Feng Office - http://www.fengoffice.com/web/professional_vs_community.php
4. 10. 2013 01:21:41
https://webtrh.cz/diskuse/sprava-ukolu-ve-firme-mezi-vice-lidmi/#reply952353
teamlab :-)
4. 10. 2013 05:08:12
https://webtrh.cz/diskuse/sprava-ukolu-ve-firme-mezi-vice-lidmi/#reply952352
qwertr
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
4. 10. 2013 05:42:13
Neviem co vsetko potrebujes, ale v byvalej firme sme pouzivali Gemini https://www.countersoft.com/free-starter-pack/ . Mali sme to integrovane s SVN.
Teraz som si rozbehal vo virtualke Redmin.
4. 10. 2013 05:42:13
https://webtrh.cz/diskuse/sprava-ukolu-ve-firme-mezi-vice-lidmi/#reply952351
My už přes rok úspěšně používáme: https://asana.com/ (předtím jsme měli redmine, ale to byl takový kanón na vrabce)
4. 10. 2013 08:30:07
https://webtrh.cz/diskuse/sprava-ukolu-ve-firme-mezi-vice-lidmi/#reply952350
Petr Stuchlík
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
4. 10. 2013 09:32:01
Doporučuju Evernote:) vyzkoušej celkem šikovná věcička:-) na iOS a Apple zařízení to jede vpohodě. Na Windows a Android to, ale vyzkoušené nemám.
4. 10. 2013 09:32:01
https://webtrh.cz/diskuse/sprava-ukolu-ve-firme-mezi-vice-lidmi/#reply952349
Václav Hodek
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
4. 10. 2013 12:00:15
Trello pro rozdělování úkolů je skvělé. Každý může přijít a začít něco dělat. Tohle máme ve firmě pro práci na některých projektech.
Nebo doit.im je hodně dobrej, ten používám, ale jen v jednom člověku pro management svých tasků.
4. 10. 2013 12:00:15
https://webtrh.cz/diskuse/sprava-ukolu-ve-firme-mezi-vice-lidmi/#reply952348
Freebording.cz
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
7. 10. 2013 21:14:10
Moc moc díky všem za rady!! Ještě vybíráme s kolegy ale favority jsou Produteev, Asana a Trello
7. 10. 2013 21:14:10
https://webtrh.cz/diskuse/sprava-ukolu-ve-firme-mezi-vice-lidmi/#reply952347
grg2
verified
rating uzivatele
9. 11. 2013 16:44:24
TaskManager (www.taskmanager.cz)
Je český, od české firmy (vyvíjíme ho my) a podle toho co píšeš Ti splní všechno (online webová aplikace, zadávání úkolů pracovníkům nebo sám sobě, veřejné i privátní úkoly, jednoduchá prioritizace, privátní projekty a úkoly v projektech (libovolné množství projektů), e-mailové notifikace o jakékoliv změně (nebo i notifikace na mobil ve formě SMS), všechny změny jsou uchovávány v historii úkolu, možnost připojovat libovolného množství komentářů i souborů, podúkoly, definice sledovatelů úkolu (watchers) - automaticky i manuálně, manuální i automatické měření času stráveného na úkolu, e-mailové API i API přes webové služby (umožňuje propojení s ostatnímy firemními systémy), export úkolů do Excelu nebo do mind-mapy/Xmind, manuální i automatický reporting a export, lokalizace do dalších jazyků (každý uživatel může mít nastaven jiný jazyk), možnost zapnout helpdesk modul/kontrola SLA a reakčních dob, každý uživatel si může definovat svůj vlastní vzhled, tj. které atributy úkolu uvidí v přehledu a které v editaci úkolu, možnost definice libovolných uživatelských atributů k úkolu, projektu (např. kontakty na zákazníka) i uživateli (např. hodinová sazba), kalendář včetně podpory českých svátků (nepracovní dny se dají definovat), grafy a statistiky zohledňující víkendy a svátky, atd.). Přitom jsme se snažili, aby jako celek byl TaskManager jednoduchý ke každodennímu použití. Můžete vyzkoušet - Plnohodnotná verze na 30 dní zdarma. Verze pro 2 uživatele zdarma napořád.
9. 11. 2013 16:44:24
https://webtrh.cz/diskuse/sprava-ukolu-ve-firme-mezi-vice-lidmi/#reply952346
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit