Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Jak se zije fulltime copywriterum? Aneb pokorne hledam zkusenosti starsich :)

David Kotulán
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
14. 2. 2012 10:16:12
a já myslel že copywriteři jsou sloganisti a autoři produktových PR článků a inzercí. Na klasické články "ne-reklamní" jsou redaktoři a jestli ten redaktor nepíše články z iráku nebo sýrie tak 300 Kč/NS (_Nightmare_ ) bych nedal ani být miliardář. Ještěre práce v poho, stačí mít jen bohatou slovní zásobu aby jsi se nemusel opakovat a mohl dobře spojovat, no a zbytek přijde sám. Ve score a levelu jsou vystudovaní redaktoři (věkem ostřílení) a přesto bych jim za ten článek kolikrát dal facku až vyhazov a to nejsem redaktor.
14. 2. 2012 10:16:12
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-zije-fulltime-copywriterum-aneb-pokorne-hledam-zkusenosti-starsich/strana/3/#reply699968
Michal
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
14. 2. 2012 11:12:31
Napsal kazaxx;758773
a já myslel že copywriteři jsou sloganisti a autoři produktových PR článků a inzercí. Na klasické články "ne-reklamní" jsou redaktoři a jestli ten redaktor nepíše články z iráku nebo sýrie tak 300 Kč/NS (_Nightmare_ ) bych nedal ani být miliardář. Ještěre práce v poho, stačí mít jen bohatou slovní zásobu aby jsi se nemusel opakovat a mohl dobře spojovat, no a zbytek přijde sám. Ve score a levelu jsou vystudovaní redaktoři (věkem ostřílení) a přesto bych jim za ten článek kolikrát dal facku až vyhazov a to nejsem redaktor.
Zkus si nejdrive nejaky clanek napsat. A pak budes mluvit jinak. Prace je to porad stejna - at uz pises PR clanek nebo clanek pro magazin, nejdriv si o tom musis neco zjistit. Pac, kdyz vyblijes nejaky blud, tak te klient posle k sipku:-)
14. 2. 2012 11:12:31
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-zije-fulltime-copywriterum-aneb-pokorne-hledam-zkusenosti-starsich/strana/3/#reply699967
David Kotulán
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
14. 2. 2012 12:31:27
Napsal Michal Krčmář;758796
Zkus si nejdrive nejaky clanek napsat. A pak budes mluvit jinak. Prace je to porad stejna - at uz pises PR clanek nebo clanek pro magazin, nejdriv si o tom musis neco zjistit. Pac, kdyz vyblijes nejaky blud, tak te klient posle k sipku:-)
Myslím že vím o čem mluvím, psal jsem jak do časáků a psal brožury. Ono totiž napsat jenom nějaký článek co si někdo přečte, zasměje se a za hodinu už si nevzpomene, to napíše "skoro každý". Od toho byly hodiny literatury že?
Jenže napsat něco, co musí klientovi vnutit kupovat, to už taková prdel není. Notabene když v novinách se hromady chyb tolerují, ale v PR článku jsou nepřípustné! Absolutně nepřípustné!
Takže jestli někdo dělá redaktora na webu o fotbalu, kde osobně viděl jen dva zápasy z deseti o kterých píše a nastavuje ručičku na částku kterou bere copywriter…mno to chce vysoké ego
14. 2. 2012 12:31:27
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-zije-fulltime-copywriterum-aneb-pokorne-hledam-zkusenosti-starsich/strana/3/#reply699966
_Nightmare_
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
14. 2. 2012 18:56:52
kazaxx: vis, ono take zalezi na tom co presne si predstavujes pod pojmem "klasicky clanek" - protoze napr. takove "klasicke odborne clanky" (ghostwriting) muzou klienta teoreticky prijit na vic penez, nez "produktovy PR clanek".
14. 2. 2012 18:56:52
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-zije-fulltime-copywriterum-aneb-pokorne-hledam-zkusenosti-starsich/strana/3/#reply699965
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit