Zadejte hledaný výraz...

Jak se vám daří propagovat produkty s nízkou prodejní hodnotou přes PPC?

Petr Zachrdla
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
26. 6. 2012 20:55:59
Produkty s nízkou prodejní hodnotou cca do 500 Kč mají často problém s náklady na (celkem CPC/počet objednávek z PPC kampaní) u PPC kampaní.
Jaké máte zkušenosti s PPC kampaněmi vy u zboží do hodnoty 500 Kč? Resp. jak praktikujete kampaně PPC u produktů s prodejní cenou do 500 Kč?
Jaké máte konverzní poměry u uvedené hodnoty zboží? Mění se tento trend v průběhu roku nebo roků?
Jaký máte obvyklý CTR u kampaní, které považujete za úspěšné v jakémkoliv PPC systému? Mění se CTR v čase? (rok, měsíce)
Řešíte uvedený problém někdo způsobem CPA? S jakým úspěchem?
EDIT: zboží myslím obecně. je jasné, že čím speciálnější produkt a cílenější kampaň bude i konverzní poměr lepší, ale také méně zákazníků
26. 6. 2012 20:55:59
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-vam-dari-propagovat-produkty-s-nizkou-prodejni-hodnotou-pres-ppc/#reply779185
A proc u prodeje produktu vlastne resit nejakou CPC? Stanovte si cenu za konverzi a na ni optimalizujte kampane.
26. 6. 2012 21:42:31
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-vam-dari-propagovat-produkty-s-nizkou-prodejni-hodnotou-pres-ppc/#reply779184
Petr Zachrdla
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
26. 6. 2012 21:51:32
Napsal Radek O.;812577
A proc u prodeje produktu vlastne resit nejakou CPC? Stanovte si cenu za konverzi a na ni optimalizujte kampane.
Nebudeme uvažovat DPH. Myslíš např. prodejní cena 500 Kč marže 40% tj. nákupka 300 Kč, jednotkové náklady bez PPC např. 100 Kč, takže mám 100 Kč na prokliky. Tak jsi to myslel?
EDIT: pokud ano, tak to má jeden zádrhel. konverzní poměr. i kdyby jsi dosáhl ceny za proklik 2 Kč, tak by vycházel konverzní poměr na 2% a to se daří většinou jen velkým firmám resp. není to běžně dosažitelné a proto se tady na to ptám ;o)
26. 6. 2012 21:51:32
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-vam-dari-propagovat-produkty-s-nizkou-prodejni-hodnotou-pres-ppc/#reply779183
Tak za kolik prodavate a nakupujete vite, znate prumerne naklady na vyrizeni zakazky apod. takze vite jakou mate marzi. Muzete do toho zapocitat klidne i cast vracejicich se zakazniku apod. a pak cena za konverzi muze byt i vyssi, nez je marze na jednom kuse. Ono pohledu je na to hodne. Ale proste CPC jako takove (samotne) moc dulezite nebude, tam pak bude hrat roli konverzi pomer a tedy ve finale jsme opet u ceny za konverzi.
Jinak nevim v jakem oboru podnikate, ze neni bezne mit konverzi pomer pres 2%, to bude dle meho hodne individualni a byt znamost firmy muze navysit konverzi pomer z duvodu duveryhodnosti, tak to neni to hlavni. Proste prodavat pres PPC produkty s cenou pod 500 kc je uplne normalni a bezne a neni to zadny problem, tedy pokud tam nebude marze procento.
26. 6. 2012 21:57:39
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-vam-dari-propagovat-produkty-s-nizkou-prodejni-hodnotou-pres-ppc/#reply779182
Petr Zachrdla
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
26. 6. 2012 22:02:02
Napsal Radek O.;812585
Tak za kolik prodavate a nakupujete vite, znate prumerne naklady na vyrizeni zakazky apod. takze vite jakou mate marzi. Muzete do toho zapocitat klidne i cast vracejicich se zakazniku apod. a pak cena za konverzi muze byt i vyssi, nez je marze na jednom kuse. Ono pohledu je na to hodne. Ale proste CPC jako takove (samotne) moc dulezite nebude, tam pak bude hrat roli konverzi pomer a tedy ve finale jsme opet u ceny za konverzi.
časovou hodnotu zákazníka jsem do toho nepočítal, protože ta se nedá predikovat na začátku projektu.
a jakou máš praktickou zkušenost jestli můžeš prozradit? Případně do PM. EDIT: případně na vodičkově srazu ;o)))
26. 6. 2012 22:02:02
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-vam-dari-propagovat-produkty-s-nizkou-prodejni-hodnotou-pres-ppc/#reply779181
Jak to myslite praktickou zkusenost? V nabidce mame odhadem 3-4tis. produktu s cenou pod 500 Kc a nektere jsou i pod 200 Kc. Nicmene casto je problem spise v nehledanosti, nez v tom, ze by se takovy produkt nemohl "uzivit" pres PPC.
26. 6. 2012 22:04:35
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-vam-dari-propagovat-produkty-s-nizkou-prodejni-hodnotou-pres-ppc/#reply779180
Petr Zachrdla
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
26. 6. 2012 22:12:50
Napsal Radek O.;812590
Jak to myslite praktickou zkusenost? V nabidce mame odhadem 3-4tis. produktu s cenou pod 500 Kc a nektere jsou i pod 200 Kc. Nicmene casto je problem spise v nehledanosti, nez v tom, ze by se takovy produkt nemohl "uzivit" pres PPC.
tak jinak. uvádíš, že máte mnoho produktů pod 500 Kč a že je problém v nehledanosti. když ale někdo na reklamu klikne, tak nemusí koupit hned, nebo nemusí koupit vůbec. pokud nekoupí vůbec, shromažďují se náklady na kliknutí na první prodaný produkt, na kterou byla kampaň. pokud 49x někdo klikne a nekoupí, mohou být náklady při padesátém kliknutí při ceně 2 Kč/klik 100Kč za objednávku. a to je to co mě trápí a na co chci znát názor ostatních ;o)
EDIT: možná bych mohl dodat, že mě zajímají konkrétní náklady, nikoliv průměrné za celý shop, protože u některých shopů na to nejde pohlížet jako na celek
26. 6. 2012 22:12:50
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-vam-dari-propagovat-produkty-s-nizkou-prodejni-hodnotou-pres-ppc/#reply779179
No to se vam samozrejme muze stat u spousty kw, sestav apod. ze proste konverze nevznikne a naklady ano. To uz tak proste chodi. Ono asi nicim jinym, nez realnym testovanim nad vasimi produkty, kw apod. nezjistite jak na to a zda to bude fungovat a deje se tomu tak i u nasich kampani. Na druhou stranu kdyz se podivam treba na vyvoj za 1-2-3 roky, tak casto byvaji kW/sestavy ktere maji hluche obdobi a tvori jen naklady, ale pak prijde obdobi, kdy vznikne par konverzi za sebou a ve finale je to opet na unosne hodnote za konverzi.
Ale mate pravdu v tom, ze zkusenosti jinych se budou taky hodit.
26. 6. 2012 22:22:06
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-vam-dari-propagovat-produkty-s-nizkou-prodejni-hodnotou-pres-ppc/#reply779178
Petr Zachrdla
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
26. 6. 2012 22:27:08
Napsal Radek O.;812596
No to se vam samozrejme muze stat u spousty kw, sestav apod. ze proste konverze nevznikne a naklady ano. To uz tak proste chodi. Ono asi nicim jinym, nez realnym testovanim nad vasimi produkty, kw apod. nezjistite jak na to a zda to bude fungovat a deje se tomu tak i u nasich kampani. Na druhou stranu kdyz se podivam treba na vyvoj za 1-2-3 roky, tak casto byvaji kW/sestavy ktere maji hluche obdobi a tvori jen naklady, ale pak prijde obdobi, kdy vznikne par konverzi za sebou a ve finale je to opet na unosne hodnote za konverzi.
Ale mate pravdu v tom, ze zkusenosti jinych se budou taky hodit.
tak to beru. za jak dlouhé období hodnotíte konverze za jednotlivé sestavy, aby jste eliminovali nějaké sezonní výkyvy? týden, 14, měsíc, Q, Half, celý rok?
26. 6. 2012 22:27:08
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-vam-dari-propagovat-produkty-s-nizkou-prodejni-hodnotou-pres-ppc/#reply779177
pro prvotni vyhodnoceni neni doba treba dlouha, dejme tomu mesic, ale proste pak bude prace s "drahymi" kw, kde je bud vypnete, nebo jim date sanci jinak. Ale asi bude lepsi, kdyz vam poradi nekdo napr. kdo se PPC venuje a ma vice klientu a vice zkusenosti.
26. 6. 2012 22:31:47
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-vam-dari-propagovat-produkty-s-nizkou-prodejni-hodnotou-pres-ppc/#reply779176
Petr Zachrdla
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
26. 6. 2012 22:35:02
Napsal Radek O.;812599
pro prvotni vyhodnoceni neni doba treba dlouha, dejme tomu mesic, ale proste pak bude prace s "drahymi" kw, kde je bud vypnete, nebo jim date sanci jinak. Ale asi bude lepsi, kdyz vam poradi nekdo napr. kdo se PPC venuje a ma vice klientu a vice zkusenosti.
díky za diskusi. přiznám se, že by mě zajímaly názory spíš provozovatelů, ale uvítám jakýkoliv názor ;o)
26. 6. 2012 22:35:02
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-vam-dari-propagovat-produkty-s-nizkou-prodejni-hodnotou-pres-ppc/#reply779175
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit