Zadejte hledaný výraz...

Jak řešíte reklamace oblečení?

PitiPitiPa
verified
rating uzivatele
26. 3. 2015 12:28:39
Napsal Eastwood;1180785
Vstřícným přístupem k zákazníkovi se vychová arogantní hovado? no tyjo, to by mě zajímalo, kdo je vaše cílovka :DD
asi jsi mě nepochopil. I vstřícnost má své hranice a o tom to je.
26. 3. 2015 12:28:39
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-reklamace-obleceni/strana/2#reply1101416
asd
verified
rating uzivatele
26. 3. 2015 12:49:24
vždy je lepší vyměnit nebo vrátit, i když je zákazník pitomec a pravdu (ani právo) třeba nemá. Ale bude klid. Když bude 10 lidí spokojených, dozví se to 1 další. Když bude 1 nespokojený, dozví se to dalších 10. Tak to vždy bylo a bude.
26. 3. 2015 12:49:24
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-reklamace-obleceni/strana/2#reply1101415
hor
verified
rating uzivatele
26. 3. 2015 12:50:49
Napsal asd;1180796
vždy je lepší vyměnit nebo vrátit, i když je zákazník pitomec a pravdu (ani právo) třeba nemá. Ale bude klid. Když bude 10 lidí spokojených, dozví se to 1 další. Když bude 1 nespokojený, dozví se to dalších 10. Tak to vždy bylo a bude.
přesně tak.
---------- Příspěvek doplněn 26.03.2015 v 12:52 ----------
Napsal Eastwood;1180785
Vstřícným přístupem k zákazníkovi se vychová arogantní hovado? no tyjo, to by mě zajímalo, kdo je vaše cílovka :DD
V ČR je zkrátka největší online trh na hlavu, protože u nás podniká každý. A ten kdo určuje na přesyceném trhu pravidla, je prostě zákazník.
26. 3. 2015 12:50:49
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-reklamace-obleceni/strana/2#reply1101414
Martin
verified
rating uzivatele
26. 3. 2015 18:12:46
já bych jí nový kus určitě také neposílal, prostě bych jí napsal, že si to způsobila sama, ale protože je mi líto její ztráty, tak jí dávám slevu 100 Kč na další nákup. Koza zůstala celá a vlk se nažral :)
26. 3. 2015 18:12:46
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-reklamace-obleceni/strana/2#reply1101413
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit