Zadejte hledaný výraz...

Jak řešíte reklamace oblečení?

marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
25. 3. 2015 16:57:05
Nevím kolik lidí tu podniká v prodeji oblečení, ale manželka narazila na první reklamaci a přemýšlí jak se k věci postavit.
Paní vyprala kus dětského oblečení tak, že změnilo barvu a zmizely některé popisky. Z praxe víme, že to u toho zboží není možné...sami jsme to na jiném kusu zkoušeli. Paní tvrdí, že použila běžný prášek...neřekne značku. Nechce vrátit peníze, ale poslat nový kus zboží.
Teď řešíme jak postupovat, pokud paní nový kus zase zruší.
Jak by jste to řešili vy?
Díky moc.
25. 3. 2015 16:57:05
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-reklamace-obleceni/#reply1101431
Cena zboží?
25. 3. 2015 17:12:42
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-reklamace-obleceni/#reply1101430
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
25. 3. 2015 17:18:37
300kč
25. 3. 2015 17:18:37
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-reklamace-obleceni/#reply1101429
Pani bych napsal, ze je to zpusobeno nespravym pranim teplotou, ci pouzitym praskem, nicmene posilate novy kus. To je takove reseni-nereseni.
25. 3. 2015 17:22:35
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-reklamace-obleceni/#reply1101428
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
25. 3. 2015 17:30:23
Ona nejdříve poslala popis co se jí stalo a my to vzali tak, že se to u oblečení občas stává, tak jsme jí nabídli řešení. Jenže manželce se to pak nezdálo, tak jeden kus vyprala a nic se mu nestalo. Spíš by mě zajímalo, jestli někdo řešil opakované reklamace od jednoho zákazníka. Nechci se kvůli hadru za 150Kč hádat s ČOI, ale zase nechci fungovat jako bezplatná půjčovna.
25. 3. 2015 17:30:23
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-reklamace-obleceni/#reply1101427
100ks.cz
verified
rating uzivatele
25. 3. 2015 17:56:54
pokudse nic nezměnilo tak čoi tě může zkontrolovat ale jak jsi vyřešil reklamaci je nezajímá.
Jak píše Radek když je to tako vé sporné tak to prostě vyměníme, opravíme ale reklamaci zamitneme. S upozorněním na porušení návodu atd.
25. 3. 2015 17:56:54
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-reklamace-obleceni/#reply1101426
grizly007
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
25. 3. 2015 18:55:12
Když jí nevyhovíš udá tě na ČOI a pravděpodobně napíše i na dTest a budeš vyvěšenej jak vyvrhel na ubohým dTestu a jeho Vašestížnosti. Pokud vyhovíš jseš za blbce. Vybrat si holt musíš sám :) český zákazník prostě neuznává zamítnutí reklamace. Buď vyhovíš a nebo dělá kongo. ČOI sice klidně během 20vteřin uzná že si byl v právu ale když už u tebe bude najde si něco jinýho abys to měl aspon za bůra.
25. 3. 2015 18:55:12
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-reklamace-obleceni/#reply1101425
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
25. 3. 2015 19:09:44
No mi se za 2,5 roku snad stalo že borec mi reklamoval že tepláky po 1 praní vypadají jak po 2 letech. Což mě donutilo si jedny vzít taky a vyprát je. Už je mám měsíc nonstop na sobě a pral jsem je 7x a vypadají stále skoro jako nové. Takž jsem mu napsal že problém není ve výrobku.
25. 3. 2015 19:09:44
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-reklamace-obleceni/#reply1101424
100ks.cz
verified
rating uzivatele
25. 3. 2015 19:55:39
Napsal grizly007;1180548
Když jí nevyhovíš udá tě na ČOI a pravděpodobně napíše i na dTest a budeš vyvěšenej jak vyvrhel na ubohým dTestu a jeho Vašestížnosti. Pokud vyhovíš jseš za blbce. Vybrat si holt musíš sám :) český zákazník prostě neuznává zamítnutí reklamace. Buď vyhovíš a nebo dělá kongo.
stím moc nesouhlasím, nikdy jsme neměli problém se zamítnutou reklamací. A tím myslím ani když jsme zboží zákazníkovi nepravili. Teda až na jednoho pána kterému čez během výpadku během minuty 6x nahodil elektřinu a mu shořelo 14 dnů nové PC ( MB, zdroj i disk :-) Ale vyreklamovat to fakt nešlo.
---------- Příspěvek doplněn 25.03.2015 v 19:57 ----------
Napsal dkoudela;1180553
No mi se za 2,5 roku snad stalo že borec mi reklamoval že tepláky po 1 praní vypadají jak po 2 letech. Což mě donutilo si jedny vzít taky a vyprát je. Už je mám měsíc nonstop na sobě a pral jsem je 7x a vypadají stále skoro jako nové. Takž jsem mu napsal že problém není ve výrobku.
ona strašně ničí oblečení sušička. Žena si koupila svetřík,sušička podle lístku povolená a po vytažení se srazil a byl plnej cucků
25. 3. 2015 19:55:39
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-reklamace-obleceni/#reply1101423
verpri
verified
rating uzivatele
25. 3. 2015 22:39:24
Napsala bych jí, ať zboží pošle zpět a že pošlete výrobci (na reklamaci máte 30 dní). Uvidíte, jak zareaguje. Možná to vzdá.... Pokud pošle, tak uvidíte, v jakém to bude stavu a podle toho se zachováte. Poslala Vám alespoň fotku?
25. 3. 2015 22:39:24
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-reklamace-obleceni/#reply1101422
Jan Kovanda
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
25. 3. 2015 23:54:02
Zkušenosti máme. Děláme zakázkový potisk na textil. A nejenže lidé ničí potisk nesprávným praním, ale dokonce i reklamují barvu trička, protože neodpovídá té, co viděli na monitoru v e-shopu.
Bohužel není jak dokázat, že zákazník nelže. Takže vše měníme/dotujeme. V případě kdy je očividné, nebo se naskytne přímo důkaz, že textil zničil zákazník nesprávným zacházením, pak uvážíme, jakou má pro nás zákazník hodnotu a na základě toho dotujeme nebo odmítneme.
Ale já osobně se většinou přikláním k dotování. Je to menší utrpení, než nad tím večer před spaním přemýšlet, nebo se o tom dokonce bavit doma.
25. 3. 2015 23:54:02
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-reklamace-obleceni/#reply1101421
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
26. 3. 2015 05:18:13
Fotky poslala a řekl bych, že použila nějaké chemické čištění. Původní je jenom tvar, jinak se změnila barva a popisy skoro nejsou.
Ale jak psal Comanch....nedokážu jí, že zrovna tenhle kus nebyl vadný a radši jí pošlu jiný. Přijde mě to jenom o něco dráž, než proplatit jí poštovné za ten hadr. Akorát doufám, že to neudělá znova.
26. 3. 2015 05:18:13
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-reklamace-obleceni/#reply1101420
Ivo71
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
26. 3. 2015 11:31:29
Prodáváme také trika. Reklamací není moc a tak to řešíme výměnou a nebo ještě raději vrátíme finance, ať je od takového zákazníka klid. Za to rozčilovani to nestojí. Věnují zbytek času potrebnejsim věcem.
26. 3. 2015 11:31:29
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-reklamace-obleceni/#reply1101419
PitiPitiPa
verified
rating uzivatele
26. 3. 2015 11:50:37
Napsal Ivo71;1180767
nebo ještě raději vrátíme finance, ať je od takového zákazníka klid.
na jednu stranu tě chápu... ale na druhou stranu tak ze zákazníků pěstuješ tímto přístupem arogantní hovada, kteří si pak můžou dovolit všechno
26. 3. 2015 11:50:37
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-reklamace-obleceni/#reply1101418
Eastwood
verified
rating uzivatele
26. 3. 2015 12:16:28
Napsal PitiPitiPa;1180782
.. ze zákazníků pěstuješ tímto přístupem arogantní hovada, kteří si pak můžou dovolit všechno
Vstřícným přístupem k zákazníkovi se vychová arogantní hovado? no tyjo, to by mě zajímalo, kdo je vaše cílovka :DD
26. 3. 2015 12:16:28
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-reklamace-obleceni/#reply1101417
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit