Zadejte hledaný výraz...

Jak řešíte opuštěný košík?

ma.racek
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
19. 1. 2018 11:22:47
Napsal Radek O.;1437330
Od května už ne, takže to máte jedno.
Ale šlo to tedy dělat nějak, že se email ukládal ano? Jen mě to zajímá, abych byl v obraze, co všechno jde. :)
---------- Příspěvek doplněn 19.01.2018 v 11:23 ----------
Napsal Bogdan;1437332
Ano, např. javascriptem si uložíte(odchytíte) potřebná data např. do souboru nebo databáze.
Nicméně od května to už nepujde.
Ok. díky :)
19. 1. 2018 11:22:47
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-opusteny-kosik/strana/2#reply1324529
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
19. 1. 2018 11:51:28
Napsal Žížala;1437302
Tak tohle mi udělat e-shop, tak už tam nikdy nenakoupím. Aby mě e-shop naháněl, protožeže jsem si něco vložil do košíku, to vážně nemám rád. Zvlášt když si vezmu, kolikrát takhle opustím košík hlavně kvůli tomu, že se obchod nenamáhá někam vypsat dopravu, takže hodit zboží do košíku je pak jediná šance, jak zjistit cenu dopravy... Brrr
Nenakoupil byste stejně.
19. 1. 2018 11:51:28
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-opusteny-kosik/strana/2#reply1324528
Zizala935
verified
rating uzivatele
19. 1. 2018 12:03:50
Napsal beraniste;1437341
Nenakoupil byste stejně.
S Vašimi věšteckými schopnostmi byste měl něco dělat. Být Vámi zkusím poker nebo burzu :)
19. 1. 2018 12:03:50
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-opusteny-kosik/strana/2#reply1324527
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
19. 1. 2018 12:05:17
V pokeru i na burze jsem byl vždy úspěšný, takže něco na tom bude .-)
19. 1. 2018 12:05:17
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-opusteny-kosik/strana/2#reply1324526
Zbynek Subert
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
19. 1. 2018 12:11:34
Když objednávám materiál pro výrobu, stane se mi, že objednávám x věcí z různých míst a objednávku omylem nedokončím a žiju pak v domnění, že zboží je na cestě. Bohužel ani jeden dodavatel tuhle funkci nemá - škoda
Když objednávám něco pro sebe, běžně a vědomě mi trčí zboží v košíku. Většinou se k němu vrátím za pár dní (pokud ho chci) a nebo se někdy stane, že při placení si to rozmyslím, protože to nepotřebuju. Následuje pro mne obtěžování na mail ať dokončím nákup :)
19. 1. 2018 12:11:34
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-opusteny-kosik/strana/2#reply1324525
Mirek
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
19. 1. 2018 12:23:18
Tak samozřejmě se člověk nezavděčí všem. Když člověk nasadí nějakou agresivnější marketingovou strategii, je jasné že o nějaké zákazníky přijde. Myslím si že na tohle by byla krásna studnice Alza. Je dostatečně velká aby měla k dispozici spousty dat a zároveň velmi marketingově agresivní. A samozřejmě také záleží na cílech, zda chce být spíše ten přátelský eshop nebo ten co vše řeší jen na základě čísel.
19. 1. 2018 12:23:18
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-opusteny-kosik/strana/2#reply1324524
Sporky
verified
rating uzivatele
19. 1. 2018 13:30:34
Jakmile by mi přišel e-mail nebo by někdo měl dokonce tu drzost mi zavolat, že jsem zapomněl dokončit nákup, tak bych se tam vrátil ten košík maximálně vysypat...
19. 1. 2018 13:30:34
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-opusteny-kosik/strana/2#reply1324523
David Hampl
verified
rating uzivatele
(86 hodnocení)
19. 1. 2018 18:31:45
Napsal FunTomas;1437324
Ale o to tu přeci nejde. Jak tu někdo dával příklad, kolikrát jsem stál u kasy v obchodě ve frontě a nakonec jsem šel zboží vrátit, protože jsem si to rozmyslel. Je to přeci moje věc, to neznamená, že mě bude někdo nahánět.
Když to přirovnáváš k tomuhle, tak je to situace, kdy svůj nákupní košík necháš na prodejní ploše a odejdeš. Musíš na záchod, do auta pro peněženku, nebo jedeš pryč a zboží se může vrátit?
A nedívejte se na to jenom jako na otravování zákazníka a snahu urvat každou korunu. Jsou eshopy, kde při vložení do košíku dojde k rezervaci na skladě. Potom je celkem jasné, že se řeší, jestli původní zákazník zboží chce, nebo se může uvolnit.
19. 1. 2018 18:31:45
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-opusteny-kosik/strana/2#reply1324522
Bogdan
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
20. 1. 2018 01:31:54
Proč by někdo dělal rezervaci po vložení do košíku, to je úplná blbost ne?
Taky prodávám zboží které je po 1 kusu a prostě kdo první dokončí objednávku, ten to má. :)
20. 1. 2018 01:31:54
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-opusteny-kosik/strana/2#reply1324521
Vrkala
verified
rating uzivatele
20. 1. 2018 07:55:32
Proč by rezervace po vložení do košíku měla být úplná blbost? Někdy se prostě přihodí sortiment, který je vždy po 1 kusu, točí se to rychle, a přitom zákazníci toho vybírají víc/kochají se, než to do košíku sesbírají. A tam systém rezervace košíkem na předem jasnou dobu, je úplně na místě, naopak by vás dost rozčílilo, kdybyste to všechno vymyslel, dostal se v košíku do posledního kroku a ono vám to napsalo, že je bohužel půlka pryč :D Musí se to pořádně inzerovat a setkala jsem se pak i s systémem, který na mejl oznamoval, že za hodinu se to uvolní do prodeje a pak to vysypání. Podobně jsem zažila u jednoho dodavatele, jemuž trhali lidi ruce, když mu došla dodávka zboží. A to mi věřte, že rezervace košíkem byla nakonec pro všechny dost úlevná. Ale tak to jsou asi výjimky, málokomu z nás se tohle asi přihodí a pak řešíme maximálně to, jestli lidem připomínat/trochu přivnutit myšlenku na dokončení nákupu :D
20. 1. 2018 07:55:32
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-opusteny-kosik/strana/2#reply1324520
Bogdan
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
20. 1. 2018 08:31:21
Napsal Vrkala;1437497
Proč by rezervace po vložení do košíku měla být úplná blbost? Někdy se prostě přihodí sortiment, který je vždy po 1 kusu, točí se to rychle, a přitom zákazníci toho vybírají víc/kochají se, než to do košíku sesbírají. A tam systém rezervace košíkem na předem jasnou dobu, je úplně na místě, naopak by vás dost rozčílilo, kdybyste to všechno vymyslel, dostal se v košíku do posledního kroku a ono vám to napsalo, že je bohužel půlka pryč :D Musí se to pořádně inzerovat a setkala jsem se pak i s systémem, který na mejl oznamoval, že za hodinu se to uvolní do prodeje a pak to vysypání. Podobně jsem zažila u jednoho dodavatele, jemuž trhali lidi ruce, když mu došla dodávka zboží. A to mi věřte, že rezervace košíkem byla nakonec pro všechny dost úlevná. Ale tak to jsou asi výjimky, málokomu z nás se tohle asi přihodí a pak řešíme maximálně to, jestli lidem připomínat/trochu přivnutit myšlenku na dokončení nákupu :D
No popravdě, když vidím kolik mám opuštěných košíku, tak bych nejspíše nic neprodal, kdybych vše rezervoval při vloženi do košíku. :D
20. 1. 2018 08:31:21
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-opusteny-kosik/strana/2#reply1324519
Sporky
verified
rating uzivatele
20. 1. 2018 09:06:14
Napsal hampl.david;1437419
Když to přirovnáváš k tomuhle, tak je to situace, kdy svůj nákupní košík necháš na prodejní ploše a odejdeš. Musíš na záchod, do auta pro peněženku, nebo jedeš pryč a zboží se může vrátit?
A nedívejte se na to jenom jako na otravování zákazníka a snahu urvat každou korunu. Jsou eshopy, kde při vložení do košíku dojde k rezervaci na skladě. Potom je celkem jasné, že se řeší, jestli původní zákazník zboží chce, nebo se může uvolnit.
Dobře... když pomineme eshopy, které mají rezervaci při vložení do košíku, které má mizivé procento eshopů. Jak můžeš košík v eshopu přirovnat k reálnému košíku? Tvůj odložený košík někomu snad zavazí, nebo to zboží musí někdo vykládávat po tobě? Když to chceš přirovnat k reálnému košíku, tak spíš takto: chodíš po obchodě a za tebou jako ocas neustále lozí prodavačka a čumí ti do košíku. Ty košík položíš a jdeš si jenom do vedlejšího regálu pro něco (ano na eshopu to může trvat dýl - třeba pár dní nebo týden, ale do toho je obchodníkovi velké kulové) a prodavačka za tebou doběhne s tím , že tam máš odložený košík, a že jsi zapomněl dokončit nákup a bude tě pobízet k vrácení se ke košíku a dokončení nákupu. Super, že?
Jde jen o otravnou praktiku, která ti může z mého pohledu dost uškodit...
20. 1. 2018 09:06:14
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-opusteny-kosik/strana/2#reply1324518
David Hampl
verified
rating uzivatele
(86 hodnocení)
20. 1. 2018 09:22:28
Napsal Sporky;1437499
Jak můžeš košík v eshopu přirovnat k reálnému košíku?
Já? Prosimtě si aspoň přečti vlákno, kdo podobná přirovnání začal.
Pro všechny odpůrce trocha čísel:
Kolik košíků dojede k pokladně? - Lukáš Pítra
Ještě že kupujícím na eshopech jsou i normální lidé, a ne jenom členové Webtrhu. Eshop, který by většině z nich vyhovoval, pravděpodobně neexistuje. Jak tu zjišťuji, problémem je vždy cokoliv z tohoto:
  • Remarketing
  • Grafika
  • Systém
  • Rozložení prvků
  • Pojmenování tlačítek
  • Příliš drahé zboží
  • Příliš levné zboží
  • Varianty dopravy
  • Varianty platby
  • Existence Heureky
  • Neexistence Heureky
  • A často dost možná i osoba provozovatele
Zkuste někdy zapomenout na svou profesionální deformaci a uvědomte si, že běžní lidé okolo vás jsou úplně jiní.
20. 1. 2018 09:22:28
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-opusteny-kosik/strana/2#reply1324517
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
20. 1. 2018 09:56:28
Jojo 9z10 lidí webtrhu chce z mého webu
- blít
- skočit z okna
- léčit se
ale 9z10 zákazníků volá
- jak je web přehledný
- jak se mu dobře nakupuje
- jak je rychlý
... takže to co píše Hapml bych ještě rozvinul. Zeptejte se na názor lidí z webtrhu a pokud Vám vaši práci zcela ztrhají, znechutí vám další postup a vy upadnete do stavu, kdy nevíte co dál ... znamená to, že jste na dobré cestě a že děláte většinu věcí dobře.
20. 1. 2018 09:56:28
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-opusteny-kosik/strana/2#reply1324516
Napsal Sporky;1437499
Dobře... když pomineme eshopy, které mají rezervaci při vložení do košíku, které má mizivé procento eshopů. Jak můžeš košík v eshopu přirovnat k reálnému košíku? Tvůj odložený košík někomu snad zavazí, nebo to zboží musí někdo vykládávat po tobě? Když to chceš přirovnat k reálnému košíku, tak spíš takto: chodíš po obchodě a za tebou jako ocas neustále lozí prodavačka a čumí ti do košíku. Ty košík položíš a jdeš si jenom do vedlejšího regálu pro něco (ano na eshopu to může trvat dýl - třeba pár dní nebo týden, ale do toho je obchodníkovi velké kulové) a prodavačka za tebou doběhne s tím , že tam máš odložený košík, a že jsi zapomněl dokončit nákup a bude tě pobízet k vrácení se ke košíku a dokončení nákupu. Super, že?
Jde jen o otravnou praktiku, která ti může z mého pohledu dost uškodit...
Ja bych to hodnoceni zda je neco otravne nebo nechal na danem eshopu a provozovateli a jeho zakaznicich. Jak pise kolega predemnou, casto veci funguji uplne jinak, nez si par profiku predstavuje. Bezni lide, kteri tvori vetsinou to hlavni jadro zakazniku nejak funguji a nektere veci, ktere jsou GURU otravne jim pripadaji naopak pozitivni a dobre.
Jinak k tomu kosiku a tomu, ze to prece nikomu neprekazi. Vemete si, ze mate system, ktery zbozi rezervuje cloveku v okamziku jeho vlozeni, aby mohl komfortne dokoncit nakup a nikdo mu to nevykoupil, zatimco si den, tyden, mesic vybiral. Pak uz to neni tak jednoznacne, zda to nicemu envadi nebo ano. Ano, mohl by to pak mit eshop bez tohoto patreni, ale kdyz si zaklada na tom, ez zbozi ma opravdu skladem a co si chce clovek nakoupit, tak si nakoupi, tak je to kapku jine.
A ten priklad s tim, ze by prodavacka porad chodila za vami. Ne, berte to tak, ze chodite po obchode, vkladate si veci do kosiku a pak je nekde misto, kde se kosiky odkladaji. Nektere maji sve zakazniky a nektere jsou tam opustene a jen tak stoji. A nikdo z obchodu nevi, zda uz o to clovek nema zajem a muzou to vratit do regalu, nebo si to tam jen odlozil, protoze jel na dovolenou a chce to dokoncit az po navratu. Co je pak spatneho na tom se zeptat, zda to mysli vazne, nebo uz ne?
Kazdopadne oba tabory maji svou pravdu. Z pohledu obchodniku tento nastroj funguje a zvysuje vynos. Ano, muze se stat, ze nejake mikro promile lidi to tak nastve, ze uz tam nikdy nenakoupi, ale ten zbytek to bud neresi, nebo jsou s tim v pohode.
20. 1. 2018 11:10:37
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-opusteny-kosik/strana/2#reply1324515
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit