Zadejte hledaný výraz...

Jak řešíte opuštěný košík?

pepe350
verified
rating uzivatele
19. 1. 2018 08:17:20
Ahoj řešíte někdo opuštěný košík připomenutím se emailem, chystám se to nasadit a rád bych věděl jaké to má výsledky, případně jestli na emaily návštěvníci nereagují negativně? Máte vyzkoušený interval odeslání např. 24 hodin po opuštění košíku? Pobízíte zákazníky k dokončení slevou? Díky
19. 1. 2018 08:17:20
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-opusteny-kosik/#reply1324544
Vysledky to miva dobre. Email je tak nejak samozrejmosti, jen 24 hodin povazuji za dlouhou dobu, ja bych to zkratil max na 4-8. Dobre funguje i navolavani. Nepobizime slevou, protoze si na to zvyknou a pak to budou delat zamerne.
---------- Příspěvek doplněn 19.01.2018 v 09:26 ----------
zaroven je dobre si vyzkoumat, zda lidi nepouzivaji vas kosik misto "seznamu prani" coz se v rade pripadu deje
19. 1. 2018 09:26:15
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-opusteny-kosik/#reply1324543
Zizala935
verified
rating uzivatele
19. 1. 2018 09:58:35
Napsal Radek O.;1437287
... Email je tak nejak samozrejmosti, jen 24 hodin povazuji za dlouhou dobu, ja bych to zkratil max na 4-8. Dobre funguje i navolavani....
Tak tohle mi udělat e-shop, tak už tam nikdy nenakoupím. Aby mě e-shop naháněl, protožeže jsem si něco vložil do košíku, to vážně nemám rád. Zvlášt když si vezmu, kolikrát takhle opustím košík hlavně kvůli tomu, že se obchod nenamáhá někam vypsat dopravu, takže hodit zboží do košíku je pak jediná šance, jak zjistit cenu dopravy... Brrr
19. 1. 2018 09:58:35
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-opusteny-kosik/#reply1324542
pepe350
verified
rating uzivatele
19. 1. 2018 10:00:06
Tu slevu možná při druhém emailu, první třeba za 4h druhý za 24h, otázka ale je jestli už ta frekvence není moc. I když jak říkáte aby si to zákazníci nezvykli.
A rozesílat na všechny nebo jen na registrované?
19. 1. 2018 10:00:06
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-opusteny-kosik/#reply1324541
Tomáš
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
19. 1. 2018 10:06:40
Souhlasím se Žížalou, kdyby mi někdo zavolal, že jsem nedokončil objednávku, tak jsem hodně nepříjemný! :)
19. 1. 2018 10:06:40
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-opusteny-kosik/#reply1324540
Pavel Cibulka
verified
rating uzivatele
19. 1. 2018 10:07:15
Napsal Žížala;1437302
Tak tohle mi udělat e-shop, tak už tam nikdy nenakoupím. Aby mě e-shop naháněl, protožeže jsem si něco vložil do košíku, to vážně nemám rád. Zvlášt když si vezmu, kolikrát takhle opustím košík hlavně kvůli tomu, že se obchod nenamáhá někam vypsat dopravu, takže hodit zboží do košíku je pak jediná šance, jak zjistit cenu dopravy... Brrr
Taky to nesnasim. Email oznacuji jako SPAM.
19. 1. 2018 10:07:15
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-opusteny-kosik/#reply1324539
pepepe
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
19. 1. 2018 10:20:47
Nedávno to na mne zkusil slevomat a už je ve spamu...:-)
Jinak ono je to o sortimentu. U elektra to bude asi jiné než u parfémů.
Však ono s nástupem GDPR možná ubude těchto řešení.
To, že si něco dám do košíku a pak si to rozmyslím, předsi nedává právo obchodníkovi, aby mě pronásledoval...
Už stačí, že mi cpe reklamy z retargetingu...
Zajímalo by mě, kdyby jste šli pro svačinu do obchodu a když nenakoupíte, vyběhne za vámi prodavač a bude vás honit po městě, že jste si něco prohlíželi a jestli to opravdu nechcete... ;-)
M
Napsal Žížala;1437302
Tak tohle mi udělat e-shop, tak už tam nikdy nenakoupím. Aby mě e-shop naháněl, protožeže jsem si něco vložil do košíku, to vážně nemám rád. Zvlášt když si vezmu, kolikrát takhle opustím košík hlavně kvůli tomu, že se obchod nenamáhá někam vypsat dopravu, takže hodit zboží do košíku je pak jediná šance, jak zjistit cenu dopravy... Brrr
19. 1. 2018 10:20:47
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-opusteny-kosik/#reply1324538
David Hampl
verified
rating uzivatele
(86 hodnocení)
19. 1. 2018 10:27:42
Žížala, FunTomas, Pavel Cibulka, Michal Mojzis: Pánové, narovinu. Nikdo z vás by stejně nevkládal nic do košíku v eshopech, kde by bylo nutné jako první uvést mail či telefon, nebo dokonce veškeré kontakty. A pokud jste někde registrováni, obchod znáte, víte jak funguje a když něco dáte do košíku (po absolvování přihlášení), očekává se objednávka.
Takže ve výsledku se mailové upozornění a navolávání skutečně týká těch lidí, kteří k opuštění měli nějaký důvod a předpokládá se, že později nakoupí.
19. 1. 2018 10:27:42
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-opusteny-kosik/#reply1324537
pepepe
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
19. 1. 2018 10:31:23
Tak to nemáte pravdu. Je plno eshopů, kde nakupuji a kde mě mají již automaticky přihlášeného.
Pokud by mi pro každý produkt v košíku posílali email, asi bych je opravdu poslal někam.
Vím, že se plno eshopů snaží tvářit, že všemu rozumí, ale toto by bylo pro mne nepřijatelné.
Napsal hampl.david;1437318
Žížala, FunTomas, Pavel Cibulka, Michal Mojzis: Pánové, narovinu. Nikdo z vás by stejně nevkládal nic do košíku v eshopech, kde by bylo nutné jako první uvést mail či telefon, nebo dokonce veškeré kontakty. A pokud jste někde registrování, obchod znáte, víte jak funguje a když něco dáte do košíku, očekává se objednávka.
Takže ve výsledku se mailové upozornění a navolávání skutečně týká těch lidí, kteří k opuštění měli nějaký důvod a předpokládá se, že později nakoupí.
19. 1. 2018 10:31:23
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-opusteny-kosik/#reply1324536
David Hampl
verified
rating uzivatele
(86 hodnocení)
19. 1. 2018 10:35:59
Michale, jaký je tedy důvod to zboží do košíku dávat? Zkušenost s dopravou, skladem atd... už máš. Ceny, popis a foto vidíš na webu, tak proč košík?
// Jestli je košík používán jako wish list, tak to beru. Ale z logiky věci - k tomu primárně neslouží.
19. 1. 2018 10:35:59
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-opusteny-kosik/#reply1324535
Bogdan
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
19. 1. 2018 10:40:34
Taky jsem přemýšlel to zavést. Nakonec jsem si to rozmyslel(právě kvůli tomu, že to může být nepříjemné).
Možná takovým způsobem bych získla objednávku navíc, ale pravděpodobně bych ztratil víc potencionálních zákazníků.
19. 1. 2018 10:40:34
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-opusteny-kosik/#reply1324534
Tomáš
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
19. 1. 2018 10:46:58
Ale o to tu přeci nejde. Jak tu někdo dával příklad, kolikrát jsem stál u kasy v obchodě ve frontě a nakonec jsem šel zboží vrátit, protože jsem si to rozmyslel. Je to přeci moje věc, to neznamená, že mě bude někdo nahánět. Pochopím ještě e-mail, na ten se mrknu když mám čas a tato zpráva mě neomezuje, maximálně jde do koše. Ale aby mi někdo volal a ptal jsem proč jsem nenakoupil? To je pro mě velmi obtěžující.
Napsal hampl.david;1437318
Žížala, FunTomas, Pavel Cibulka, Michal Mojzis: Pánové, narovinu. Nikdo z vás by stejně nevkládal nic do košíku v eshopech, kde by bylo nutné jako první uvést mail či telefon, nebo dokonce veškeré kontakty. A pokud jste někde registrováni, obchod znáte, víte jak funguje a když něco dáte do košíku (po absolvování přihlášení), očekává se objednávka.
Takže ve výsledku se mailové upozornění a navolávání skutečně týká těch lidí, kteří k opuštění měli nějaký důvod a předpokládá se, že později nakoupí.
19. 1. 2018 10:46:58
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-opusteny-kosik/#reply1324533
ma.racek
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
19. 1. 2018 11:10:15
Zdravím,
chápu to správně, že opuštěný košík lze udělat pouze na registrované zákazníky, kteří se přihlásí a tudíž vím, že ten košík je jejich? Zajímá mě ale, zda by šlo nějak vyřešit, pokud přijde zákazník, není registrovaný, naháže si zboží do košíku, vyplní všechny údaje, ale nakonec nepotvrdí objednávku, zda se dá nějak ukládat email, který on zadá, abych ho mohl později emailem kontaktovat?
Díky za info.
19. 1. 2018 11:10:15
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-opusteny-kosik/#reply1324532
Napsal ma.racek;1437329
Zdravím,
chápu to správně, že opuštěný košík lze udělat pouze na registrované zákazníky, kteří se přihlásí a tudíž vím, že ten košík je jejich? Zajímá mě ale, zda by šlo nějak vyřešit, pokud přijde zákazník, není registrovaný, naháže si zboží do košíku, vyplní všechny údaje, ale nakonec nepotvrdí objednávku, zda se dá nějak ukládat email, který on zadá, abych ho mohl později emailem kontaktovat?
Díky za info.
Od května už ne, takže to máte jedno.
19. 1. 2018 11:17:42
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-opusteny-kosik/#reply1324531
Bogdan
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
19. 1. 2018 11:22:25
Ano, např. javascriptem si uložíte(odchytíte) potřebná data např. do souboru nebo databáze.
Nicméně od května to už nepůjde.
19. 1. 2018 11:22:25
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-opusteny-kosik/#reply1324530
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit