Zadejte hledaný výraz...

Jak řešíte neodebrané balíky?

Jak řešíte neodebrané balíky, nebo zásilky. Tenhle měsíc si klienti neodebraly zboží za 3000 kč. Jde to dopředu nějak eliminovat.
Napadlo mě např. telefonické potvrzení objednávky....
13. 11. 2008 22:51:32
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-neodebrane-baliky#reply159709
gofy13
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
13. 11. 2008 23:50:29
Napadlo mě např. telefonické potvrzení objednávky.... / vem to z opacne strany
a co je u toho jineho ? zavolas mi,jasne,ze ti reknu,jo preberu to,pujdu na postu...ale skutecnost je jina
co treba zkusit potvrzeni zbozi sms-kou v hodnote 29kc (z te mas sice jen 10kc) ,,ale usetris tim a mas jistotu,ze posles a clovek si to odebere
mailu ma kazdej milion,,takze potvrzeni registrace pres mail je smesne,,tel- ted mi muzes zavolat jestli si pro to zitra prijdu,do tel ti reknu jo,ale ja zitra nikam nepujdu,ale volas ty,tak co..
kdo ma zajem o balik,ten sms odesle a nebo pouze platba predem
13. 11. 2008 23:50:29
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-neodebrane-baliky#reply159708
Petr Soukup
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
14. 11. 2008 00:06:13
Napsal gofy13;146492
Napadlo mě např. telefonické potvrzení objednávky.... / vem to z opacne strany
a co je u toho jineho ? zavolas mi,jasne,ze ti reknu,jo preberu to,pujdu na postu...ale skutecnost je jina
co treba zkusit potvrzeni zbozi sms-kou v hodnote 29kc (z te mas sice jen 10kc) ,,ale usetris tim a mas jistotu,ze posles a clovek si to odebere
mailu ma kazdej milion,,takze potvrzeni registrace pres mail je smesne,,tel- ted mi muzes zavolat jestli si pro to zitra prijdu,do tel ti reknu jo,ale ja zitra nikam nepujdu,ale volas ty,tak co..
kdo ma zajem o balik,ten sms odesle a nebo pouze platba predem
Ty nemáš žádný eshop, že? Tohle přece nemůže nikdy fungovat
14. 11. 2008 00:06:13
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-neodebrane-baliky#reply159707
gofy....špatnej nápad. Co myslíš Souki? CzechComputers to dělá. Během dne kdy jsi zadal objednávku se stebou spojí aby jsi potvrdil objednávku. Podle mě je to dobrý nápad....
14. 11. 2008 00:15:31
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-neodebrane-baliky#reply159706
Mgr. Ivo Toman
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
14. 11. 2008 07:35:30
Napsal sefler;146506
gofy....špatnej nápad. Co myslíš Souki? CzechComputers to dělá. Během dne kdy jsi zadal objednávku se stebou spojí aby jsi potvrdil objednávku. Podle mě je to dobrý nápad....
Souki reagoval na nápad potvrzovat objednávku sms. Pochybuji že by ten e-shop měl vůbec nějakou objednávku (musel by mít bud extra ceny, nebo jedinečné zboží - což v dnešní době nejde moc dobře :D)
14. 11. 2008 07:35:30
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-neodebrane-baliky#reply159705
Petr Soukup
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
14. 11. 2008 12:03:43
Napsal sefler;146506
gofy....špatnej nápad. Co myslíš Souki? CzechComputers to dělá. Během dne kdy jsi zadal objednávku se stebou spojí aby jsi potvrdil objednávku. Podle mě je to dobrý nápad....
Ano, ověřování zpětně telefonem děláme i u nás. Funguje to velmi dobře. Navíc zákazníkovi můžeš doporučit do té objednávky ještě přidat nějaké doplňky.
SMSky jsou holý nesmysl. Působilo by to strašně nedůvěryhodně.
14. 11. 2008 12:03:43
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-neodebrane-baliky#reply159704
Tomáš Adl
verified
rating uzivatele
18. 11. 2008 13:22:24
Napsal Souki;146502
Ty nemáš žádný eshop, že? Tohle přece nemůže nikdy fungovat
a proč ne? Co třeba tu sms odečítat z poštovného? Samozřejmě si to dotyčný musí spočítat atd, ale myslím si, že až tak špatný napád to není.
18. 11. 2008 13:22:24
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-neodebrane-baliky#reply159703
Petr Soukup
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
18. 11. 2008 13:32:40
Napsal Sprite;148980
a proč ne? Co třeba tu sms odečítat z poštovného? Samozřejmě si to dotyčný musí spočítat atd, ale myslím si, že až tak špatný napád to není.
Tady ale vůbec nejde o cenu, ale o odrazování zákazníka
18. 11. 2008 13:32:40
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-neodebrane-baliky#reply159702
Oliver Dlouhý
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
18. 11. 2008 15:26:19
Napsal Souki;148988
Tady ale vůbec nejde o cenu, ale o odrazování zákazníka
Přesně tak. Určité procento zásilek se vždy vrátí, s tím je prostě třeba počítat, stejně jako s tím počítá vaše konkurence.
Odesílání SMSek by to vyřešilo, avšak pouze nepřímo - žádné objednávky = žádné vrácené balíky:D
18. 11. 2008 15:26:19
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-neodebrane-baliky#reply159701
Jan Horský
verified
rating uzivatele
18. 11. 2008 22:56:29
BTW jenom zpet k topicu (mozna to sem uplne nepasuje, ale nenapadlo me, kam jinam).
Co takhle udelat registr, kde by byla jenom emailova adresa a "rating"? Pokud vim tak email jednoznacne neidentifikuje (muze mit treba rodina, firma, klub sdileny). Navic ikdyby ano -
"O osobní údaj se nejedná, pokud je třeba ke zjištění identity subjektu údajů nepřiměřené množství času, úsilí či materiálních prostředků. " -
coz si myslim ze pokud mam jenom email tak priradit ho k cloveku muze byt docela slozite, neli nemozne.
Rating by pak fungoval jako feedback na ebayi - zakazka probehla bez problemu +1 bod. Zasilka nebyla prevzata, popripade vracena -1 bod.
Samozrejme by to nemohlo fungovat jako blacklist, ale kdyz prijde clovek s ratingem +100/-0 tak clovek vi, ze je to bez problemu, kdyz prijde nekdo s 0/-1 tak mu muze treba zavolat. Kdyz prijde nekdo s 0/-100 tak asi radsi neposilat - ale tohle je na kazdym.
Rozsirit o to eshopy, aby tenhle rating zobrazovali u kazde objednavky je prace na 5min. Na dalsich 5min je dodelat reportovani.
Co myslite ma to hlavu a patu a ma smysl to zkusit zrealizovat, resp protoze to stoji na tom kolik eshopu se zapoji dava smysl otazka - zapojili byste se?
18. 11. 2008 22:56:29
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-neodebrane-baliky#reply159700
RayBan
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
18. 11. 2008 23:12:57
to NX-306: Nevím, jestli úsilí na zasílání dat do centrální databáze nebude vyšší než lehce zaskřípat zuby a brát to jako součást podnikání ...
Každý se může rozhodnout odmítnout zásilku ještě v průběhu doručování, má na to právo.
Navíc si na 90% myslím že pokud by jsi na základě databáze odmítnul zákazníkovi zaslat zboží, tak je to proti živnostenskému zákonu.
Když máš, tak musíš prodat - jinak se tomu říká diskriminace zákazníka.
RayBan
18. 11. 2008 23:12:57
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-neodebrane-baliky#reply159699
Pette
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
19. 11. 2008 09:36:57
Ak nie si ochotny akceptovat zakladne parametre podnikania, nechod do neho. Hotovo.
19. 11. 2008 09:36:57
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-neodebrane-baliky#reply159698
Tomáš Adl
verified
rating uzivatele
19. 11. 2008 10:32:33
Napsal NX-306;149509
BTW jenom zpet k topicu (mozna to sem uplne nepasuje, ale nenapadlo me, kam jinam).
Co takhle udelat registr, kde by byla jenom emailova adresa a "rating"? Pokud vim tak email jednoznacne neidentifikuje (muze mit treba rodina, firma, klub sdileny)...
jak tak procitam forum, tak na jednu stranu se tady strasne resi co delat pokud si zakaznik nevyzvedne zasilku anebo jak se branit, pripadne jak tomu predejit a kdyz nekdo neco vymysli, byť i ne uplne elegantni reseni, tak ho hned zadupete do zeme. Dle meho to neni spatny napad a da se s nim pracovat dal...rozvijet, menit atd. Mozna nemuzete tomu zakaznikovi to neposlat, ale aspon se podle toho muzete zaridit a vite co od takoveho cloveka cekat a pripadne zkusit najit i nejake reseni!
19. 11. 2008 10:32:33
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-neodebrane-baliky#reply159697
Napsal sefler;146440
Jak řešíte neodebrané balíky, nebo zásilky. Tenhle měsíc si klienti neodebraly zboží za 3000 kč. Jde to dopředu nějak eliminovat.
Napadlo mě např. telefonické potvrzení objednávky....
My používáme službu FAIR-COD (http://www.fair-cod.cz) a máme velmi dobré zkušenosti.
Stačí si do obchodních podmínek dodat toto:
UPOZORNĚNÍ: Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek. Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek (tzv. smluvní pokuta) ve výši 500,- Kč. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou v této výši. Upozorňujeme, že veškeré nesplacené pohledávky (neuhrazené smluvní pokuty), budou postoupeny společnosti Deredes s.r.o www.fair-cod.cz k vymáhání včetně všech nákladů s tím spojené.
Viz: http://www.at-home.cz/nakupni_rad.php
21. 11. 2008 18:55:51
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-neodebrane-baliky#reply159696
Martin
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
21. 11. 2008 19:21:22
Napsal Unregistered;151426
My používáme službu FAIR-COD (http://www.fair-cod.cz) a máme velmi dobré zkušenosti.
Stačí si do obchodních podmínek dodat toto:
UPOZORNĚNÍ: Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek. Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek (tzv. smluvní pokuta) ve výši 500,- Kč. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou v této výši. Upozorňujeme, že veškeré nesplacené pohledávky (neuhrazené smluvní pokuty), budou postoupeny společnosti Deredes s.r.o www.fair-cod.cz k vymáhání včetně všech nákladů s tím spojené.
Viz: http://www.at-home.cz/nakupni_rad.php
A proč je rovnou nezastřelit ?
Uvědomil si tu někdo, že já mohu objednat zboží na kamaráda nebo firmu se kterou nemám nic společného?
dokážete si představit že udělám objednávku 100 navigací v celkové hodnotě cca 150.000 a pošlu to na kamaráda? Co by s něma dělal když je nechce? :D:banghead:
stím je potřeba počítat a je nutné to zahrnout do cenové politiky eshopu ;)
21. 11. 2008 19:21:22
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-neodebrane-baliky#reply159695
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit