Zadejte hledaný výraz...

Jak řešit emaily / tikety

RadimSt
verified
rating uzivatele
5. 9. 2022 14:20:10
Dobrý den, 
situace: máme 4 e-shopy, každý ma svůj email. Máme 3 lidi kteří se o to starají a měli by mít přístup do všech nebo některých emailů. Potřebuji nějak řešit komunikaci aby
1) když přijde email Mohl někomu přiřadit / mít kontrolu jestli to vyřídil /stačí označení hotovo nebo tak něco 
Jednoduše mít přehled o vyřizování 
Uvažoval jsem o přesměrování na jeden email a všichni budou mít přístup přes IMAP, ale problém je přiřazování a označování osob a stav emailů 
Uvažoval jsem o Office365 (aspon umí tahování) nebo o nějakém ticketovacím systému (nevím jestli to není příliš komplikované a jestli je možné tam zkombinovat více domén zvlášt) 
Jak řešit? Doporučení? Děkuji 
5. 9. 2022 14:20:10
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resit-emaily-tikety/#reply1506672
VelkyVont
verified
rating uzivatele
6. 9. 2022 08:05:52
Používáme DoneDone https://donedone.com a český Supportbox https://supportbox.cz/
6. 9. 2022 08:05:52
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resit-emaily-tikety/#reply1506671
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit