Zadejte hledaný výraz...

Jak přijímat platby předem

Marcel Kupka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
23. 8. 2012 19:32:50
Ale tazatelka nic o "skladem" neříká. Pokud by říkala, souhlasím s tebou.
23. 8. 2012 19:32:50
https://webtrh.cz/diskuse/jak-prijimat-platby-predem-2/strana/2/#reply799893
Petr Soukup
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
23. 8. 2012 19:36:45
Napsal Marcel Kupka;835594
Ale tazatelka nic o "skladem" neříká. Pokud by říkala, souhlasím s tebou.
To jenom mění otázku - jaký může být důvod, že není možné nechat zaplatit zákazníka rovnou? A proč nejde odstranit?
23. 8. 2012 19:36:45
https://webtrh.cz/diskuse/jak-prijimat-platby-predem-2/strana/2/#reply799892
Marcel Kupka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
23. 8. 2012 19:43:47
Když nevím, jestli budu zboží mít, tak snad nebudu chtít platbu předem za něco, co nevím, jestli vůbec seženu. Můj pohled je prostě takto nastavený, tvůj jinak.
23. 8. 2012 19:43:47
https://webtrh.cz/diskuse/jak-prijimat-platby-predem-2/strana/2/#reply799891
Roni
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
23. 8. 2012 19:54:41
Napsal Souki;835595
To jenom mění otázku - jaký může být důvod, že není možné nechat zaplatit zákazníka rovnou? A proč nejde odstranit?
taky bych počkala - nikde tazatelka nepíše o tom, že zboží neměla. Já jsem rozvedla dva důvody proč by to mohla chtít nechat lidi platit až později, se kterými jsem se sama setkala, uvidíme, jestli napíše ještě něco jiného. Nicméně souhlasím i s tím, že od určitého množství objednávek to takto dělat nelze. Mám více e-shopů a používám obě varianty. U jednoho malého zákazníci chtějí více komunikovat, tak oceňují e-maily s podklady, kde je osobně jménem oslovuji, připíši nějakou poznámku, potvrdím kdy zhruba bude odesláno, případně i něco poradím apod. - tam opravdu máme více osobní přístup a vyplácí se nám to. Ale znovu - to jde dělat jen do určitého množství. Navíc zase blokuji ty, kteří chtějí zaplatit hned, takže přemýšlím o té variantě doprogramování jak jsem psala výše. Pak mám ještě jeden malý e-shop, kde zase nabízím jen produkty jednoho výrobce a jen na objednávku. ALE ten výrobce nemá feed a přitom se mu to mění docela často (dojde ten a ten materiál, takže zase jiná barva apod.). Takže co teď ? Před Vánoci, kdy nevíme co dřív, je to prostě nerealistické uhlídat. Proto v tomto případě se mi zdá vůči zákazníkovi mnohem fér, posílat mu podklady s dalšími informacemi o něco později, jakmile to prověřím na 100 %, že mu jsem přesně toto zboží v dané barevné kombinaci dodat. Zákazník samozřejmě ví jasně dopředu, že kupuje na objednávku a varianty se mohou u výrobce měnit, jaká je zhruba dodací doba, jaké je poštovné a že mu podklady zašleme ihned po prověření, nejpozději do 24 hod. Jak by jste to řešil Vy ?
23. 8. 2012 19:54:41
https://webtrh.cz/diskuse/jak-prijimat-platby-predem-2/strana/2/#reply799890
Petr Soukup
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
23. 8. 2012 20:15:21
Napsal Marcel Kupka;835597
Když nevím, jestli budu zboží mít, tak snad nebudu chtít platbu předem za něco, co nevím, jestli vůbec seženu. Můj pohled je prostě takto nastavený, tvůj jinak.
Zboží, které nemůže eshop sehnat by ale přece vůbec nemělo být na webu uvedeno. Mě přijde nedůvěryhodné, že takové zboží vůbec inzeruje. To že chce platbu předem ikdyž si není jistý skladovostí tedy není nedůvěryhodné, jak se zmiňuje výše. Je to důsledek jiné nedůvěryhodnosti. Místo komplikování platby předem bych proto vyřešil příčinu - odstranil zboží, které nebudu schopen doručit v termínu, který uvádím na webu.
23. 8. 2012 20:15:21
https://webtrh.cz/diskuse/jak-prijimat-platby-predem-2/strana/2/#reply799889
dave67
verified
rating uzivatele
23. 8. 2012 22:11:43
Souki: Je fakt málo skladů (jeden, dva, tri ?) v oboru chovatelských potřeb, kteří poskytují xml feed se skladovou dostupností. Je to většinou zboží, který z tohoto důvodu prodává kdejakej hejhula, co si otevře eshop. Pak jsou tu sklady (většina) co dodává zboží na základě objednávky a co je skladem se dozvíš až co fyzicky dojde. Pro zákazníky je to ale zajímavý zboží, protože na trhu není moc konkurence, převedším co se týče ceny, někdy i kvalitou nebo jsou to speciality ze zahraničí a tak podobě. Pak je otázka, jestli tohle zboží s rizikovou dostupností stáhnou z eshopu a zákazník utře a zbyde mu omezená nabídka. Je to trochu začarovanej kruh, protože dodavatel prstem nehne (ve směru ke xml) a udělat si skladový zásoby na rok dopředu nejde. Někdy je to i zboží co se prodá jednou za rok, protože je to něco neobvyklýho.
23. 8. 2012 22:11:43
https://webtrh.cz/diskuse/jak-prijimat-platby-predem-2/strana/2/#reply799888
Marcel Kupka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
23. 8. 2012 22:17:45
Pokud jde o zboží, které má skladem dodavatel (říká to) anebo u něj není dostupnost známá vůbec a e-shop to zákazníkovi jasně říká, není na tom přeci vůbec nic nedůvěryhodného. Mám pocit, že každý mluvíme jinou řečí.
Napsal Souki;835612
Zboží, které nemůže eshop sehnat by ale přece vůbec nemělo být na webu uvedeno. Mě přijde nedůvěryhodné, že takové zboží vůbec inzeruje. To že chce platbu předem ikdyž si není jistý skladovostí tedy není nedůvěryhodné, jak se zmiňuje výše. Je to důsledek jiné nedůvěryhodnosti. Místo komplikování platby předem bych proto vyřešil příčinu - odstranil zboží, které nebudu schopen doručit v termínu, který uvádím na webu.
23. 8. 2012 22:17:45
https://webtrh.cz/diskuse/jak-prijimat-platby-predem-2/strana/2/#reply799887
Denis Čišič
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
23. 8. 2012 22:58:37
Další zásadní problém je, že zákazníci NEČTOU informaci, jestli je zboží skladem nebo ne. Máme v eshopu uvedeno, že termín dodání je 7 dní a přesto jsou zákazníci schopni do poznámky napsat, že by si ho přišli vyzvednout ještě dneska odpoledne (bohužel to není vyjímečné).
23. 8. 2012 22:58:37
https://webtrh.cz/diskuse/jak-prijimat-platby-predem-2/strana/2/#reply799886
HonzaD
verified
rating uzivatele
24. 8. 2012 07:32:43
Tak zruš poznámku k objednávce. Toto se nám stávalo běžně taky. Zákazník objednal a do poznámky třeba napsal požadavek, který objednávku úplně měnil. Tak jsme poznámku zrušili a pokud kupující něco chce tak kontaktuje přímo zákaznický servis. A je klid.
24. 8. 2012 07:32:43
https://webtrh.cz/diskuse/jak-prijimat-platby-predem-2/strana/2/#reply799885
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit