Zadejte hledaný výraz...

Jak předejít zneužívání ze strany zákazníka při výměny zboží zdarma?

Salamman
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
1. 12. 2015 18:01:56
Dobrý den,
klient má v obchodních podmínkách, že výměna zboží je zdarma. Nicméně lidi toho zneužívají a vymýšlí hlouposti... třeba vrátí Lko, chtějí XL a pak to vrátí celé, že to nechtějí vůbec. Je právně únosné mít v obchodních podmínkách fakt, že v případě vrácení zboží po první výměně ( která jde celá na vrub prodejce jako služba klientovi) je prodejce oprávněn zaúčtovat si dodatečně náklady na zaslání a práci s tímto odesláním? - tedy odečtení poštovného a dalších nákladů na zaslání náhradní velikosti?
Dík
1. 12. 2015 18:01:56
https://webtrh.cz/diskuse/jak-predejit-zneuzivani-ze-strany-zakaznika-pri-vymeny-zbozi-zdarma#reply1156534
Tomas K392
verified
rating uzivatele
1. 12. 2015 18:30:53
a co jednoduchá věta, že první výměna je zdarma. Každá další za x ,-Kč?
1. 12. 2015 18:30:53
https://webtrh.cz/diskuse/jak-predejit-zneuzivani-ze-strany-zakaznika-pri-vymeny-zbozi-zdarma#reply1156533
Salamman
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
1. 12. 2015 18:34:36
Napsal Tomáš K;1245384
a co jednoduchá věta, že první výměna je zdarma. Každá další za x ,-Kč?
ale to neřeší fakt že když se zboží vymění a oni řeknou víte co vracíme zboží dejte nám money...... takže pokud to zákazník udělá, chce mu již naúčtovat i tu první výměnu včetná všech nákladů,
1. 12. 2015 18:34:36
https://webtrh.cz/diskuse/jak-predejit-zneuzivani-ze-strany-zakaznika-pri-vymeny-zbozi-zdarma#reply1156532
Buď bych to nenabízel vůbec, nebo prostě počítal s tím, že na tom budu tratit, když si vymyslím takovou skopičinu. V čem je pak rozdíl mezi výměnou a vrácením zboží do 14 dnů a nákupem jiné velikosti?
1. 12. 2015 18:48:16
https://webtrh.cz/diskuse/jak-predejit-zneuzivani-ze-strany-zakaznika-pri-vymeny-zbozi-zdarma#reply1156531
Salamman
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
1. 12. 2015 18:54:57
Napsal vodička;1245387
Buď bych to nenabízel vůbec, nebo prostě počítal s tím, že na tom budu tratit, když si vymyslím takovou skopičinu. V čem je pak rozdíl mezi výměnou a vrácením zboží do 14 dnů a nákupem jiné velikosti?
Výměna zdarma je bonus pro zákazníka, který netrefil velikost a přesto zboží chce. Nicméně v reálu to zdarma samozřejmě není - musí se znovu zabalit balíček, jít s ním na poštu, zaplatit doprava atd. V tom jsou náklady. Klient je ochoten tyto náklady převzít zákazníkovi při výměně, ale nechce je nést pakliže si zákazník řekne i po výměně že chce vrátit raději peníze. V tom případě je chce proplatit a to stylem ponížení částky o tuto hodnotu od zboží.
---------- Příspěvek doplněn 01.12.2015 v 18:56 ----------
Napsal Salamman;1245391
Výměna zdarma je bonus pro zákazníka, který netrefil velikost a přesto zboží chce. Nicméně v reálu to zdarma samozřejmě není - musí se znovu zabalit balíček, jít s ním na poštu, zaplatit doprava atd. V tom jsou náklady. Klient je ochoten tyto náklady převzít zákazníkovi při výměně, ale nechce je nést pakliže si zákazník řekne i po výměně že chce vrátit raději peníze. V tom případě je chce proplatit a to stylem ponížení částky o tuto hodnotu od zboží.
Rozdíl je v tom že pokud vrátí zboží ve 14 dnech audělá novou objednávku tak samozřejmě platí poštovné že ano..... za tu novou objednávku.
1. 12. 2015 18:54:57
https://webtrh.cz/diskuse/jak-predejit-zneuzivani-ze-strany-zakaznika-pri-vymeny-zbozi-zdarma#reply1156530
Kdyz si neco objedna a pak vrati ve lhute 14 dnu, prodejce mu ma vratit i postovne co zaplatil za dodani k sobe. Takze cyklicka vymena a odstoupeni je nakladove stejne.
1. 12. 2015 19:05:55
https://webtrh.cz/diskuse/jak-predejit-zneuzivani-ze-strany-zakaznika-pri-vymeny-zbozi-zdarma#reply1156529
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit