Zadejte hledaný výraz...

Jak oslovovat zakazniky v reklamnich textech

quikman
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
12. 5. 2011 12:08:35
Chtěl bych se vás zeptat co je pro vás jako návštěvníka stránek přijatelnější forma vyjádření.
Buď : Nabízíme Vám nadstandardní servis zdarma
Nebo: Svým zákazníkům nabízíme nadstandardní servis zdarma
Zajímá mě především první varianta, zda na vás působí spíše negativně nebo spíše pozitivně, pokud ještě nemáte s konkrétní službou zkušenost.
Díky
12. 5. 2011 12:08:35
https://webtrh.cz/diskuse/jak-oslovovat-zakazniky-v-reklamnich-textech/#reply635878
pokud jde o mě, nemám rád, když mi někdo něco nabízí.
Stanete-li se naším zákazníkem, získáte nadstandartní servis zdarma.
Svým zákazníkům poskytujeme nadstandartní servis zdarma.
12. 5. 2011 12:15:59
https://webtrh.cz/diskuse/jak-oslovovat-zakazniky-v-reklamnich-textech/#reply635877
Jakub Hamala
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
12. 5. 2011 12:21:39
Ani jedna varianta. Mnohem lepší je styl, co píše Martin, ale i to by šlo jistě vylepšit.
12. 5. 2011 12:21:39
https://webtrh.cz/diskuse/jak-oslovovat-zakazniky-v-reklamnich-textech/#reply635876
quikman
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
12. 5. 2011 12:28:23
Neřeším momentálně jestli nabízím, poskytuji, zaručuji, zajišťuji atd., ale zda oslovení Vám nevnímáte jako příliš vtíravé a útočící (jako já), nebo jestli to naopak vítáte jako snahu obchodníka se vám přiblížit a být osobní.
12. 5. 2011 12:28:23
https://webtrh.cz/diskuse/jak-oslovovat-zakazniky-v-reklamnich-textech/#reply635875
R. Němec
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
12. 5. 2011 13:00:34
Získejte nadstandardní servis zdarma! Zaregistrujte se a využijte výhod našich spokojených zákazníků!
12. 5. 2011 13:00:34
https://webtrh.cz/diskuse/jak-oslovovat-zakazniky-v-reklamnich-textech/#reply635874
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
12. 5. 2011 13:04:50
Napsal quikman;655000
Buď : Nabízíme Vám nadstandardní servis zdarma
Nebo: Svým zákazníkům nabízíme nadstandardní servis zdarma
IMHO tam jsou dost různé významy.
To první mě oslovuje přímo jako potencionálního klienta (a nijak mi to nevadí)
To druhé mě vůbec neoslovuje, jen mě informuje jak se staráte klienty které už máte - neboli vůbec z toho nemusí být jasné že jako klienta chcete i mě.
Prostě bych to volil podle celého zaměření webu. Pokud bude zaměřený na získání nového klienta tak první variantu, pokud je cílem obsluha už existujících klientů a budování image firmy tak to druhé.
12. 5. 2011 13:04:50
https://webtrh.cz/diskuse/jak-oslovovat-zakazniky-v-reklamnich-textech/#reply635873
Michal
verified
rating uzivatele
(21 hodnocení)
13. 5. 2011 20:39:39
To málo, co jsi napsal, nikomu asi moc neřekne. Nevíme, jak vypadá celý text. Kde tato věta bude (jako první úvodní nebo někde na konci či uprostřed textu, kde bude působit jako pěst na oko) a ani, co prodáváš (kvůli cílovce - dětem a teenagerům třeba vykat nebudeš). Určitě bych nepsal nabízíme. To se učí snad na všech seminářích pro obchoďáky, že na tohle slovo jsou lidé alergičtí. Podobné slovíčko je třeba paušál, které v mnoha lidech vyvolává negativní emoce (nebo zadarmo - tohle, když napíšeš, tak text ztrácí na důvěryhodnosti = přece mi dneska nedá někdo něco zadarmo jen tak = bude v tom nějaký háček, který mi nikdo neřekl - proto jsou některé věci třeba za tu jednu korunu nebo za symbolické kilo, apod.:-)
Je to na tobě, co chceš. Jestli bližší kontakt se zákazníkem (pak text musí vypadat nenuceně, může být i trošku vtipný, ale tak, aby vtip neodváděl pozornost od hlavního účelu, kvůli kterému člověk na stránky přišel a hlavně si můžeš dovolit popustit uzdu fantazii) nebo seriózní text, který sdělí čtenáří jen to podstatné (ale je nudný). Tomu musíš přizpůsobit styl psaní.
Ja svým zákazníkům také doporučuji často nepsat Vám, Váš, apod., když toho člověka oslovuji poprvé. Naopak, jedná-li se o někoho, s kým jsem již jednal (firma, majitel, někdo, kdo si na něco podobného potrpí), tak Vám, Váš je na místě.
Napsal Kovboj;655023
IMHO tam jsou dost různé významy.
To první mě oslovuje přímo jako potencionálního klienta (a nijak mi to nevadí)
To druhé mě vůbec neoslovuje, jen mě informuje jak se staráte klienty které už máte - neboli vůbec z toho nemusí být jasné že jako klienta chcete i mě.
Prostě bych to volil podle celého zaměření webu. Pokud bude zaměřený na získání nového klienta tak první variantu, pokud je cílem obsluha už existujících klientů a budování image firmy tak to druhé.
13. 5. 2011 20:39:39
https://webtrh.cz/diskuse/jak-oslovovat-zakazniky-v-reklamnich-textech/#reply635872
quikman
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
14. 5. 2011 00:52:31
Děkuji za reakce, poskytovanou službou zdarma bude rozvoz domů. Nicméně ono oslovení se k tomu přímo nevztahuje, šlo mi spíše obecně o to jak ho využít, když chci potencionálnímu zákazníkovi představit svou službu a její výhody. Sestavení textu se budu věnovat až za několik dní, zatím sbírám inspiraci a rady zkušenějších, abych věděl jak na to, díky:)
14. 5. 2011 00:52:31
https://webtrh.cz/diskuse/jak-oslovovat-zakazniky-v-reklamnich-textech/#reply635871
Michal
verified
rating uzivatele
(21 hodnocení)
14. 5. 2011 07:44:23
Napis mi svuj email, ja ti poslu ukazku nejakym newsletteru, co jsem psal. Treba ti to pomuze.
14. 5. 2011 07:44:23
https://webtrh.cz/diskuse/jak-oslovovat-zakazniky-v-reklamnich-textech/#reply635870
R. Němec
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
15. 5. 2011 08:39:23
Ze všeho nejlepší bude, když si necháš text napsat profesionálem... Ušetříš si starosti, dostaneš co potřebuješ, zákazníci taktéž. Nehledě na to, že při nejlepší vůli, kteoru máš, se ti to zřejmě nepovede na úrovni, kterou potřebuješ.
15. 5. 2011 08:39:23
https://webtrh.cz/diskuse/jak-oslovovat-zakazniky-v-reklamnich-textech/#reply635869
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit