Zadejte hledaný výraz...

Jak nabízet prodloužení "služeb"

Muskwa
verified
rating uzivatele
(25 hodnocení)
11. 5. 2009 09:38:23
Zdravím,
potřebuji kontaktovat nějaké klienty ohledně prodloužení služby, kterou používali až dosud zdarma (zápis v katalogu). Problém může být, že za několik měsíců mohli klienti zapomenout, že se někde vůbec registrovali, takže asi není ideální kontaktovat je telefonicky a chtít hned objednávku.
Jakým způsobem je podle vás nejlépe klienty kontaktovat?
Telefon:
+ můžu vysvětlit nejasnosti nebo cílit na potřeby klienta
- nutné výborné komunikační schopnosti
- peníze za telefon
Email:
+ je možné připravit kvalitní a účinný reklamní text
+ pokud klient zapomněl, může hned navštívit web a oživit vzpomínky
+ zdarma
- nelze přímo zacílit na potřeby konkrétního klienta
Jakou formu volíte vy? Zatím mi nejlépe vychází e-mail, a potom případně zavolat, pokud se klient neozve.
Co do obsahu e-mailu - je lepší posílat "nabídku zda chtějí placený zápis", nebo předpokládat, že prodloužit chtějí a jen jim zdůraznit výhody a rovnou přibalit i zálohovou fakturu?
11. 5. 2009 09:38:23
https://webtrh.cz/diskuse/jak-nabizet-prodlouzeni-sluzeb/#reply301668
to zálohovou fakturou bych je nedráždil, mě berou všichni čerti když mě někdo něco takového pošle...
JV
11. 5. 2009 09:54:03
https://webtrh.cz/diskuse/jak-nabizet-prodlouzeni-sluzeb/#reply301667
exit313
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
11. 5. 2009 10:37:32
zadnou zalohou fakturu.
normalne email (poslu cca mesic predem .. pred koncem sluzby) ... "dd, vase sluzba abc dnem yyyy konci. Radi bychom vam nabidli prodlouzi za nasledujicich podminek (slev, akci) ... v pripade zajmu ci dotazu mne prosim kontaktujte" ... na zaklade toho si "vzpomenou" - kdyz nenapisou za tyden volam (maji vp ameti protoze precetli email a vetsinou se podivali ....
11. 5. 2009 10:37:32
https://webtrh.cz/diskuse/jak-nabizet-prodlouzeni-sluzeb/#reply301666
Milan Kryl
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
11. 5. 2009 19:23:26
Pripadne jim tam napis konkretni vyhody, proc by meli dal prodluzovat. Prislo tolik a tolik lidi za takovou dobu (nebo videlo tolik a tolik navstevniku).
11. 5. 2009 19:23:26
https://webtrh.cz/diskuse/jak-nabizet-prodlouzeni-sluzeb/#reply301665
dexter78
verified
rating uzivatele
12. 5. 2009 14:00:03
...keby si mne zavolal tak ta kamsi poslem a pri emaily stlacim delete a neriesim...:D
...pochop jedno ak das nieco(sluzbu,produkt,...) ludom zdarma a potom za to zacnes vyberat peniaze tak sa ti vykaslu na hlavu lebo oni sa tam registrovali iba preto ze je to zdarma... vonkoncom pri katalogoch ktorych je v kazdej riti 90 pokial nie si dmoz...:D
12. 5. 2009 14:00:03
https://webtrh.cz/diskuse/jak-nabizet-prodlouzeni-sluzeb/#reply301664
Maers
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
12. 5. 2009 14:04:45
Určitě je nutné nějak zvýraznit výhodu (pokud je vyčíslitelná aspoň trochu) registrace. Například něco ve stylu: přes náš katalog jste našli některé klienty... No jo, krylm už to napsal.
12. 5. 2009 14:04:45
https://webtrh.cz/diskuse/jak-nabizet-prodlouzeni-sluzeb/#reply301663
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit