Zadejte hledaný výraz...

Jak na komunikaci s klientem

Zdravím všechny rádce a zkušené odborníky. K mému dotazu:
Máte klienta, řešíte s ním projekt větší než malý. Samozřejmě klient má mnoho poznámek / úkolů / připomínek. Jak je organizačně řešíte?
Mailem - to je během chvíle chaozz
Přeposílat excelový soubor ? Taky není ideální
Nějaká web aplikace na bázi fóra?
1. 9. 2011 01:06:16
https://webtrh.cz/diskuse/jak-na-komunikaci-s-klientem/#reply672853
Trilama
verified
rating uzivatele
1. 9. 2011 01:16:58
Osobníma schůzkama, kombinací telefoních hovorů a emailové korespondence :)
Ale včele doporučuji osobní setkání, pokud se jedná o větší projekt.
1. 9. 2011 01:16:58
https://webtrh.cz/diskuse/jak-na-komunikaci-s-klientem/#reply672852
to by neslo a) predpokladejme ze je "zdaleka" b) z poslednich dvou schuzek mi vzniklo deistky ukoly . ty stejne nekde musis mit napsane . k dalsim jsou otazky a pak se ztracis v tom co uz je udelano, co je treba udelat, kde se ceka na odpoved atd
PS nebavim se o "domluve" o projektu, ale spise o vyvoji
1. 9. 2011 01:30:18
https://webtrh.cz/diskuse/jak-na-komunikaci-s-klientem/#reply672851
James_Scott
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
1. 9. 2011 01:34:47
A co zkusit nějaký systém na správu požadavků + email?
1. 9. 2011 01:34:47
https://webtrh.cz/diskuse/jak-na-komunikaci-s-klientem/#reply672850
Basecamp
1. 9. 2011 05:53:48
https://webtrh.cz/diskuse/jak-na-komunikaci-s-klientem/#reply672849
basecamp neni spatny, ale opustili jsme jej z duvodu mensi prehlednosti a nasadili typicky tiket system aceproject.com
1. 9. 2011 07:11:44
https://webtrh.cz/diskuse/jak-na-komunikaci-s-klientem/#reply672848
intranet s to-do kde klient může psát požadavky, nahrávat soubory. Výhodou je notifikace a kontrola termínu jak pro nás, tak pro klienta
1. 9. 2011 08:00:58
https://webtrh.cz/diskuse/jak-na-komunikaci-s-klientem/#reply672847
tesak
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
1. 9. 2011 08:53:16
http://todoist.com/
1. 9. 2011 08:53:16
https://webtrh.cz/diskuse/jak-na-komunikaci-s-klientem/#reply672846
Hrozně záleží na typu klienta. Pokud jde o dlouhodobou spolupráci a alespoň trochu technicky zdatného člověka na straně klienta, Basecamp to jistí. Ale z mé zkušenosti se velká většina klientů nebude učit pracovat s žádným systémem. Úspěchem je potom i pravidelně aktualizovaný excel... Každopádně lze vše zmáknout jen pomocí e-mailové komunikace, vyžaduje to ale perfektní přehled o úkolech na tvé straně.
1. 9. 2011 09:58:37
https://webtrh.cz/diskuse/jak-na-komunikaci-s-klientem/#reply672845
Trilama
verified
rating uzivatele
1. 9. 2011 11:56:54
pokud se jedná o velký projekt třeba v řádově 60 - 90 tis. není pro mě problém sednout do auta a sjet za klientem na druhou stranu republiky... již mám tohle párkrát za sebou.... ale ve výsledku, podle mě záleží pouze na organizačních schopnostech jedinece a né na komunikačních prostředcích....
1. 9. 2011 11:56:54
https://webtrh.cz/diskuse/jak-na-komunikaci-s-klientem/#reply672844
Jestli řešíte projekt větší než malý, tak si domluvte osobní schůzku, zjistěte všechny (úplně všechny) požadavky klienta, vemte si podklady domů, zpracujte jej, udělejte si návrh databáze atd, koukněte na konkurenci, podobné projekty a najděte možná vylepšení nebo doplnění. Ty referujte klientovi, a společně se domluvte co v projektu opravdu bude. Analýza se nesmí podcenit, a pokud zvládnete analýzu pořádně a důkladně, nebude do budoucna moc předělávek a dodělávek a pak stačí pouhá emailová korespondence, případně nějaké kontroly na osobních schůzkách.
1. 9. 2011 15:33:54
https://webtrh.cz/diskuse/jak-na-komunikaci-s-klientem/#reply672843
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit