Zadejte hledaný výraz...

Jak máte řešeno pohlídání správného počtu číslic v telefonním čísle v košíku?

avensis
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
25. 3. 2016 14:23:01
Zdravím, jak máte řešeno pohlídání správného počtu číslic v telefonním čísle v košíku. například minimálně 9?
Díky za radu.
25. 3. 2016 14:23:01
https://webtrh.cz/diskuse/jak-mate-reseno-pohlidani-spravneho-poctu-cislic-v-telefonnim-cisle-v-kosiku/#reply1185370
node
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
25. 3. 2016 14:43:58
Hadam 10, nie? Mobily maju najmenej 4+6 = 09xx xxx xxx
25. 3. 2016 14:43:58
https://webtrh.cz/diskuse/jak-mate-reseno-pohlidani-spravneho-poctu-cislic-v-telefonnim-cisle-v-kosiku/#reply1185369
Bacon
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
25. 3. 2016 14:45:48
V ČR minimálně 9.
25. 3. 2016 14:45:48
https://webtrh.cz/diskuse/jak-mate-reseno-pohlidani-spravneho-poctu-cislic-v-telefonnim-cisle-v-kosiku/#reply1185368
avensis
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
25. 3. 2016 14:57:29
no jde mi o to jestli minimálně 9 je dobré, co když někdo zapomene jedno číslo a nepustí ho to dál, a bude tam hláška at doplní (což je dobře, správné číslo potřebujeme), ale co když to bude pak směřovat k odchodu z košíku (nevšimne si hlášky, bude si myslet, že je to OK, že tam má dobrý počet čísel), aby pak zákazník neodešel. Asi je lepší zákazník s chybějícím číslem než žádný.
25. 3. 2016 14:57:29
https://webtrh.cz/diskuse/jak-mate-reseno-pohlidani-spravneho-poctu-cislic-v-telefonnim-cisle-v-kosiku/#reply1185367
Bacon
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
25. 3. 2016 14:59:18
Když bude ta kontrola probíhat okamžitě a ne až po kliknutí na tlačítko, tak by v tom problém být neměl, ne? Vyplním jméno, příjmení, objeví se zelená fajfka, vyplním špatně číslo, hned se objeví červená a vidím, že je problém.
25. 3. 2016 14:59:18
https://webtrh.cz/diskuse/jak-mate-reseno-pohlidani-spravneho-poctu-cislic-v-telefonnim-cisle-v-kosiku/#reply1185366
TomasX
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
25. 3. 2016 15:09:53
validací telefonního čísla nic nevyřešíš, akorát uděláš překážku pro objednávku. Pokud klient ti "chce" zadat špatné číslo, tak ho zadá. V ČR je minimum devět, ale existují i různé žluté, speciální, placené linky a tam počet může být menší, někdy jsou podobná čísla jako kontaktní telefon na firmu...
Pošli ověřující sms, pokud pro tebe je důležitá správnost čísla. Zobraz ho ještě na konci objednávky a v emailu dostatečně důrazně, aby si zákazník chyby všiml.
Prakticky nám zákazníci do políčka pro telefon psali vše možné, někdy telefon i uvodili "tel: ", někdy oddělili mezerami, někdy přidali předčíslí, někdy k tomu napsali poznámku ("volat večer"). Někdy napsali více čísel atd. atd. Lepší je mít pár transformačních filtrů u sebe a jinak s tím pracovat jako s textovým polem.
Co už je podle mě na hraně, je třeba validace u alzy. Mrkni tam, vyzkoušej si to a klidně to udělej podle toho (při objednávce na neregistrovaného uživatele někde v průběhu před dokončení požaduje tel.)
25. 3. 2016 15:09:53
https://webtrh.cz/diskuse/jak-mate-reseno-pohlidani-spravneho-poctu-cislic-v-telefonnim-cisle-v-kosiku/#reply1185365
avensis
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
25. 3. 2016 15:10:37
Ještě jsem si říkal jestli tam nedát minimálně 9 pak více jak 10 je OK. Tzn např. 7,8 je špatně a 10 špatně 11 a více je pak dobře. Důvod je ten, že většina má 9 a pokud se splete tak o jedno více nebo méně. Nevím, ale zda pevné linky nemohou mít 10.
25. 3. 2016 15:10:37
https://webtrh.cz/diskuse/jak-mate-reseno-pohlidani-spravneho-poctu-cislic-v-telefonnim-cisle-v-kosiku/#reply1185364
zlatomil
verified
rating uzivatele
25. 3. 2016 15:28:27
Pokud to chceš řešit, tak osm a deset znaků má smysl řešit, lidi v tom chybu dělaj. Ale ne podle počtu zadaných znaků!, ale opravdu, kolik je tam číslic.
Myslím, že ani 8 ani 10 číslic by české tlf. číslo mít nemělo. Jinak, jmenuje se to "číslovací plán" - zkus pohledat.
25. 3. 2016 15:28:27
https://webtrh.cz/diskuse/jak-mate-reseno-pohlidani-spravneho-poctu-cislic-v-telefonnim-cisle-v-kosiku/#reply1185363
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
25. 3. 2016 15:28:29
Já si také myslím, že je lepší neklást lidem překážky. Telefon, email, PSC jsou věci, které lidé prostě neznají. Raději to necháme být, nebo to později sami opravíme, než komplikovat proces objednání. Může u políčka svítit vykřičník, aby si toho dotyčný všiml, ale když zmáčknte tlačítko, musí ho to pustit dál.
25. 3. 2016 15:28:29
https://webtrh.cz/diskuse/jak-mate-reseno-pohlidani-spravneho-poctu-cislic-v-telefonnim-cisle-v-kosiku/#reply1185362
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit