Zadejte hledaný výraz...

Jak jsem se nechal zlakat na priplatkove sluzby

buffy
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
30. 10. 2012 09:54:41
Podelim se o zkusenost, ktera byla zpusobena castecne moji blbosti, ale treba to bude i zajimave pro ostatni.
Nechal jsem se zlakat na inzerovanou akci priplatkovych sluzeb na vyzkouseni zdarma. Asi jsem to spatne pochopil pri komunikaci pres PM nebo v mailech, ale mel jsem za to, ze si objednam napr. rozsireni vice PHP procesu a pokud sluzbu neuhradim, po tydnu se zrusi. za cca 14 dni jsem zjistil, ze na mem zaplacenem hostingu (do 2013) s neomezenymi aliasy to nema zadny viditelny efekt, tak jsem se jal kontaktovat podporu at balicek zrusi. K memu prekvapeni to vyzkouseni nebylo zdarma, ale vygenerovali mi fakturu. Pry jsem si to mel po tydnu sam vypnout - moje chyba. S podporou jsem se dohodnul na fakturaci pomerne castky, protoze o zdarma testovani nechteli ani slyset. Faktura byla na 60Kc. Opet, stejne jako pred lety, nelze priplatkovou sluzbu uhradit ze zalohoveho uctu. Takze jsem to nechal byt a bohuzel na to zapomnel. Pripomnela mi to az sms a email o tom, ze je vypnuty cely zaplaceny webhosting vc. vsech domen na nem. neslo se pripojit k ftp, proste nic. Podpora byla neoblomna, pry neuhrazena faktura, ktera je navazana na hosting a tim padem vypnuti... Nevericne jsem ziral na monitor a nebyl schopen slova. Jak tedy okamzite zaplatit do FIO banky? Skoro jsem sedal do auta a jel vlozit 60kc, protoze online podpora nechtela za zadnou cenu pochopit, ze i kdyz mam kredit v jejich systemu, nemuzu castku 60kc uhradit. Nakonec jsem se tedy domluvil s nekym, kdo to resi, ten akceptoval, ze stale nelze priplatkovou sluzbu uhradit online a zaplaceny webhosting a vsechny weby docasne nahodil. Sluzbu jsem nakonec musel uhradit standardne bankovnim prevodem a vse se vyresilo. Nesedet zrovna u pocitace, weby nepojedou nekolik dni.
Takze zde moje zkusenost. Vubec jsem netusil, ze priplatkova sluzba na otestovani zdarma mi muze vypnout vsechny weby, i kdyz jsem byl klidny, ze mam hosting zaplaceny. Takze to neberte jako kritiku, ale zkusenost pro ostatni...
30. 10. 2012 09:54:41
https://webtrh.cz/diskuse/jak-jsem-se-nechal-zlakat-na-priplatkove-sluzby#reply825649
Patrik Štefko
verified
rating uzivatele
(33 hodnocení)
30. 10. 2012 10:10:50
A to na ktorom hostingu maju takyto proaktivny a asertivny pristup k sovjim zakznikom ?
30. 10. 2012 10:10:50
https://webtrh.cz/diskuse/jak-jsem-se-nechal-zlakat-na-priplatkove-sluzby#reply825648
Každá zkušenost k něčemu dobrá... Taky by mě zajímalo, kde mají takouhle aroganci?
30. 10. 2012 10:13:48
https://webtrh.cz/diskuse/jak-jsem-se-nechal-zlakat-na-priplatkove-sluzby#reply825647
buffy
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
30. 10. 2012 10:14:47
Napsal Patrik Štefko;863602
A to na ktorom hostingu maju takyto proaktivny a asertivny pristup k sovjim zakznikom ?
byl to wedos (nevim, zda to muzu napsat a nebude to vyfiltrovano)
jeste dodam, ze vypnuti bylo za 5 dni po splatnosti tech 60kc.
ocenuji aspon, ze se dalo s nekym domluvit a individualne tuto neprijemnost doresit.
tim bych apeloval na doreseni platby priplatkovych sluzeb z kreditu, coz se x krat resilo (problem v ucetnictvi), kazdopadne to ma vliv na chod sluzeb.
30. 10. 2012 10:14:47
https://webtrh.cz/diskuse/jak-jsem-se-nechal-zlakat-na-priplatkove-sluzby#reply825646
Patrik Štefko
verified
rating uzivatele
(33 hodnocení)
30. 10. 2012 10:15:38
Ja tusenie mam, pretoze podobny scenar velmi dobre poznam, akurat sa neunuvali ani poslat e-mail o nezaplateni a vypli cele sluzby, klient to zistil bohuzial az po niekolkych dnoch :)
Vobec by ma neprekvapovalo keby to bol WEDOS
EDIT:
byl to wedos (nevim, zda to muzu napsat a nebude to vyfiltrovano)
Takze tip bol spravny ! :)
To zas bude vysvetlovania a avysvetlovania a... vyhraznych PMiek od Josefa :D
30. 10. 2012 10:15:38
https://webtrh.cz/diskuse/jak-jsem-se-nechal-zlakat-na-priplatkove-sluzby#reply825645
buffy
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
30. 10. 2012 10:16:42
jako paradox dodam, ze mi aktualne bezi hosting, ktery jsem nezaplatil a prodlouzit nehodlam a je po terminu...
30. 10. 2012 10:16:42
https://webtrh.cz/diskuse/jak-jsem-se-nechal-zlakat-na-priplatkove-sluzby#reply825644
Jsem rád, že na trhu jsou stále firmy, který se tak skvěle chovají k zákazníkům. Určitě to mají popsané někde v té jejich super znalostní bázi ne ? Takže je chyba u tebe :D
30. 10. 2012 10:52:01
https://webtrh.cz/diskuse/jak-jsem-se-nechal-zlakat-na-priplatkove-sluzby#reply825643
buffy
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
30. 10. 2012 10:53:57
Napsal Wladass;863625
Jsem rád, že na trhu jsou stále firmy, který se tak skvěle chovají k zákazníkům. Určitě to mají popsané někde v té jejich super znalostní bázi ne ? Takže je chyba u tebe :D
beztak jo, nenasel jsem. a chyba je u me, to je jasne, psal jsem to uz v uvodu
30. 10. 2012 10:53:57
https://webtrh.cz/diskuse/jak-jsem-se-nechal-zlakat-na-priplatkove-sluzby#reply825642
Registrace
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
30. 10. 2012 10:58:00
Napsal Wladass;863625
Jsem rád, že na trhu jsou stále firmy, který se tak skvěle chovají k zákazníkům. Určitě to mají popsané někde v té jejich super znalostní bázi ne ? Takže je chyba u tebe :D
Pomineme, že Wedos vypnul zaplacenou službu na základě neuhrazné příplatkové služby (pokud to tak opravdu bylo, tak je to u Wedosu špatně, o tom netřeba polemizovat). Ale
1) Někdo si tady objednal službu a nedošlo mu, že pokud ji nechce, tak ji musí zrušit (což mi přijde docela logický).
2) I když se dohodl že zaplatí fakturu, tak ji nezaplatil.
Zejména tyhle dvě chyby způsobily tento problém. Problém u Wedosu byl až navazující probém.
Navíc jak vidno, tak to Wedos vyřešil a službu po kontaktu opět spustil.
30. 10. 2012 10:58:00
https://webtrh.cz/diskuse/jak-jsem-se-nechal-zlakat-na-priplatkove-sluzby#reply825641
buffy
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
30. 10. 2012 11:01:24
Napsal Registrace;863632
Pomineme, že Wedos vypnul zaplacenou službu na základě neuhrazné příplatkové služby (pokud to tak opravdu bylo, tak je to u Wedosu špatně, o tom netřeba polemizovat). Ale
1) Někdo si tady objednal službu a nedošlo mu, že pokud ji nechce, tak ji musí zrušit (což mi přijde docela logický).
2) I když se dohodl že zaplatí fakturu, tak ji nezaplatil.
Zejména tyhle dvě chyby způsobily tento problém. Problém u Wedosu byl až navazující probém, který by nevznikl, kdyby buffy.cz nebyl ignorant.
Navíc jak vidno, tak to Wedos vyřešil a službu po kontaktu opět spustil.
0. ano, bylo to tak. sluzba byla zaplacena (hosting)
1. domnival jsem se, ze nezaplacenim do 7 dnu, bude sluzba automaticky zrusena
2. ano, priznavam, ze mi tech 60Kc uteklo
3. ano, wedos to vyresil individualne, coz jsem tu zverejnil take
i tak neni treba ze me delat vetsiho pitomce, chtel jsem to napsat jako zkusenost pro ostatni. kdybych to tusil, hlavne bod 1., dal bych si na to vetsi pozor a to je primarni ucel tohoto tematu.
30. 10. 2012 11:01:24
https://webtrh.cz/diskuse/jak-jsem-se-nechal-zlakat-na-priplatkove-sluzby#reply825640
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
30. 10. 2012 11:03:15
To poslední co bych chtěl dělat je zastávat se Wedosu, nicméně přišla ti faktura a ty jsi ji akceptoval. Pokud jsi jí v termínu neuhradil tak jsi prostě dlužník a je pochopitelné že na to může firma které dlužíš nějak reagovat.
Nic divného na tom nevidím, zvlášť u firmy která nestaví na nějakém individuálním přístupu k zákazníkům ale spíš na co největším množství klientů za nízkou cenu a maximální automatizaci procesů.
30. 10. 2012 11:03:15
https://webtrh.cz/diskuse/jak-jsem-se-nechal-zlakat-na-priplatkove-sluzby#reply825639
Jan Stejskal
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
30. 10. 2012 11:05:44
S neplatiči by se mělo zacházet mnohem hůř. V dnešní době je neplatič každý druhý a nepřijde mu na tom nic divného, což je obrovský morální úpadek.
30. 10. 2012 11:05:44
https://webtrh.cz/diskuse/jak-jsem-se-nechal-zlakat-na-priplatkove-sluzby#reply825638
Registrace
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
30. 10. 2012 11:07:43
Napsal buffy.cz;863637
0. ano, bylo to tak. sluzba byla zaplacena (hosting)
1. domnival jsem se, ze nezaplacenim do 7 dnu, bude sluzba automaticky zrusena
2. ano, priznavam, ze mi tech 60Kc uteklo
3. ano, wedos to vyresil individualne, coz jsem tu zverejnil take
i tak neni treba ze me delat vetsiho pitomce, chtel jsem to napsat jako zkusenost pro ostatni. kdybych to tusil, hlavne bod 1., dal bych si na to vetsi pozor a to je primarni ucel tohoto tematu.
Já z tebe nedělám blbce, já prostě napsal jak to vidím, jako reakci na to, že tady zas někteří dělají z Wedosu satana. Jelikož jeho chyba v tomto případě je až druhořadá.
30. 10. 2012 11:07:43
https://webtrh.cz/diskuse/jak-jsem-se-nechal-zlakat-na-priplatkove-sluzby#reply825637
unlucky
verified
rating uzivatele
(16 hodnocení)
30. 10. 2012 11:10:19
Napsal buffy.cz;863606
jako paradox dodam, ze mi aktualne bezi hosting, ktery jsem nezaplatil a prodlouzit nehodlam a je po terminu...
mne tam tedka bude koncit take hosting. V zaloze mam par set kacek, tak doufam, ze mi to automaticky neprodlouzi nebo si fakturu nechaji a za 5 let obdrzim dopis od exekutora :)
30. 10. 2012 11:10:19
https://webtrh.cz/diskuse/jak-jsem-se-nechal-zlakat-na-priplatkove-sluzby#reply825636
buffy
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
30. 10. 2012 11:11:45
Napsal Registrace;863649
Já z tebe nedělám blbce, já prostě napsal jak to vidím, jako reakci na to, že tady zas někteří dělají z Wedosu satana. Jelikož jeho chyba v tomto případě je až druhořadá.
ok, beru. ja to vidim trochu jinak. ale jasne, hostingova sluzba je "paka" na vymahani pripadneho dluhu. taky chapu, ze je wedos automat, i kdyz tohle bylo asi rucne. a rozhodne se s tim nemuzou stvat. kazdopadne byl bych rad, kdybych si o tomto precetl predem. na zadne priplatkove sluzby na vyzkouseni bych bud nezareagoval nebo si to poradne pohlidal.
30. 10. 2012 11:11:45
https://webtrh.cz/diskuse/jak-jsem-se-nechal-zlakat-na-priplatkove-sluzby#reply825635
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit