Zadejte hledaný výraz...

Jak byste reagovali? Tohle mi fakt zvedlo mandle

beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
16. 12. 2014 13:11:57
Z vaší strany v pohodě, v mém oboru běžné, že nejsou dodavatele schopni skompletovat objednávku a to mi ani nedají vědět. Většinou to přijde jak je. Snažím se je to učit, ale je to asi martné. Vy jste to udělal skvěle.
Jinak pěkně těm obchodníkům tečou nervy, ... :-)
16. 12. 2014 13:11:57
https://webtrh.cz/diskuse/jak-byste-reagovali-tohle-mi-fakt-zvedlo-mandle/strana/2#reply1076815
Mirek
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
16. 12. 2014 13:16:03
Napsal dkoudela;1150421
Stala se ve Vánočním období docela normální věc - náš obchodní partner nám poslal objednávku na zboží, které se předtím prodalo již u nás a než se stihl aktualizovat XLM FEED tak si to u něj objednal někdo jiný.
Napsali jsme tedy dotyčnému tento email
Vím, že jsme asi mohli napsat že se moc omlouváme atd, ale v tom fofru jsme zvolili tento typ emailu. Přišla tato odpověď, která překonala vše co jsem doposud zažil.
Kdyby nebyl z ruky,dovezu mu to osobně.
Je před vánoci, nervozita lidí je normální. Kord když objednávají nyní a chtějí to do vánoc. Před vánoci vždy pozoruji zvýšené množství vulgarismů a útočného jednání.
16. 12. 2014 13:16:03
https://webtrh.cz/diskuse/jak-byste-reagovali-tohle-mi-fakt-zvedlo-mandle/strana/2#reply1076814
malamala
verified
rating uzivatele
(24 hodnocení)
16. 12. 2014 13:16:25
Napsal superprodejce007;1150484
Myslím, že psal, že prostě nestačil zaktualizovat feed, který přebírá jeho obchodní partner. To se před Vánoci, kdy asi nikdo moc neví, kde mu hlava stojí, prostě může stát. Nemyslím, že by se zákazník kvůli tomu musel chovat jako naprosté hovado.
Neobhajuji nikde chování zákazníka, nebo ty jsi v mém příspěvku něco takového našel?
16. 12. 2014 13:16:25
https://webtrh.cz/diskuse/jak-byste-reagovali-tohle-mi-fakt-zvedlo-mandle/strana/2#reply1076813
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
16. 12. 2014 13:40:15
Napsal Tuttinho;1150465
To je vas problém, pokud mate u zbozí napsano skladem, ale zbozí nemate = jedná se o klamání spotřebitele, coiku na vas. Toto se mi stalo nekolikrát, objednal jsem, po dvou dnech odpoved, ze se ceka na naskladnení zbozí, nevím proc by se toto melo tolerovat!
Jsi úplně mimo s tím komentářem. Přečti si znova co jsem psal.
---------- Příspěvek doplněn 16.12.2014 v 13:41 ----------
Napsal superprodejce007;1150484
Myslím, že psal, že prostě nestačil zaktualizovat feed, který přebírá jeho obchodní partner. To se před Vánoci, kdy asi nikdo moc neví, kde mu hlava stojí, prostě může stát. Nemyslím, že by se zákazník kvůli tomu musel chovat jako naprosté hovado.
aktualizuje je co 5 minut přes CRON automaticky, žel v této době je to někdy nedostačující. Více se dělat nedá.
16. 12. 2014 13:40:15
https://webtrh.cz/diskuse/jak-byste-reagovali-tohle-mi-fakt-zvedlo-mandle/strana/2#reply1076812
JKHouba
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
16. 12. 2014 14:38:37
Napsal Tuttinho;1150465
To je vas problém, pokud mate u zbozí napsano skladem, ale zbozí nemate = jedná se o klamání spotřebitele, coiku na vas. Toto se mi stalo nekolikrát, objednal jsem, po dvou dnech odpoved, ze se ceka na naskladnení zbozí, nevím proc by se toto melo tolerovat!
Ale no tak, trochu soudnosti. Nemusí se přeci hned jednat o klamání zákazníka s každou milnou informací.
Jinak tohle je trochu nevýhoda tohoto způsobu prodeje. A zákon schválnosti.
Podobný problém jsem řešil (prodejna - eshop) "rozdělením" skladu na dvě části.
PS: Tomu zákazníkovi museli už něco párkrát udělat někde jinde, vypadá to, že už ani nebyl při smyslech, když mu "bouchly saze" kvůli svetru. (pokud nevystudoval Pomocnou školu a nebyl to náhodou menšina)
16. 12. 2014 14:38:37
https://webtrh.cz/diskuse/jak-byste-reagovali-tohle-mi-fakt-zvedlo-mandle/strana/2#reply1076811
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
17. 12. 2014 12:13:30
No dneska jsem s klidnou hlavou zaslal dotyčnému toto
Dobrý den pane XXXX,
velice nás těší, že máme tak milé a sebereflexní zákazníky, co přesto, že se jim nedá dovolat kvůli ověření objednávky a sdělení stavu zboží, nejsou schopni vyplnit korektně objednávku a chybí jím tam údaje pro doručení jako je poštovní směrovací číslo a další věci, umí vyplodit takto krásnou, souvislou stylistickou větu jako právě Vy.
Košile byla dneska odeslána, omlouvám se, že to nebylo ihned po vašem emailu, ale museli jsme si najmout lingivistu, který nám přeložil Váš požadavek, protože my jsme nebyli schopni jej rozluštit. Přejeme pohodové svátky.
Ať mu prde cévka dementovi.
17. 12. 2014 12:13:30
https://webtrh.cz/diskuse/jak-byste-reagovali-tohle-mi-fakt-zvedlo-mandle/strana/2#reply1076810
James183
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
17. 12. 2014 12:30:04
Napsal dkoudela;1150759
No dneska jsem s klidnou hlavou zaslal dotyčnému toto
Dobrý den pane XXXX,
velice nás těší, že máme tak milé a sebereflexní zákazníky, co přesto, že se jim nedá dovolat kvůli ověření objednávky a sdělení stavu zboží, nejsou schopni vyplnit korektně objednávku a chybí jím tam údaje pro doručení jako je poštovní směrovací číslo a další věci, umí vyplodit takto krásnou, souvislou stylistickou větu jako právě Vy.
Košile byla dneska odeslána, omlouvám se, že to nebylo ihned po vašem emailu, ale museli jsme si najmout lingivistu, který nám přeložil Váš požadavek, protože my jsme nebyli schopni jej rozluštit. Přejeme pohodové svátky.
Ať mu prde cévka dementovi.
Můj pohled na věc: neztrácet s tím čas a že ho je hodně - myslím, že to není typ zákazníka, který Vás zajímá, na kterého cílíte a který generuje většinové příjmy. Na světě je pár miliard lidí, vždy bude někdo jednodušší. Odpověděl jste slušně a tím to mělo končit. Bohužel většině lidí to "zvedne mandle", potom o tom dva dny přemýšlí, založí topic (nic ve zlém), přemýšlí o pomstě, vymyslí geniální "popichující" odpověď, která jim pomůže konflikt +- akceptovat ... ale velmi často i nastartuje (jako každá emailová komunikace), další reakce. Je fajn tohle zpozorovat v prvotní chvíli a ten čas věnovat těm zákazníkům, kteří Vám generují majoritní profit.
Měj se, H.
17. 12. 2014 12:30:04
https://webtrh.cz/diskuse/jak-byste-reagovali-tohle-mi-fakt-zvedlo-mandle/strana/2#reply1076809
mijashop
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
17. 12. 2014 12:31:35
Napsal dkoudela;1150759
Ať mu prdne cévka dementovi.
Pokud to pochopí :D
17. 12. 2014 12:31:35
https://webtrh.cz/diskuse/jak-byste-reagovali-tohle-mi-fakt-zvedlo-mandle/strana/2#reply1076808
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
17. 12. 2014 12:40:01
Napsal Jan Hovad;1150767
Můj pohled na věc: neztrácet s tím čas a že ho je hodně - myslím, že to není typ zákazníka, který Vás zajímá, na kterého cílíte a který generuje většinové příjmy. Na světě je pár miliard lidí, vždy bude někdo jednodušší. Odpověděl jste slušně a tím to mělo končit. Bohužel většině lidí to "zvedne mandle", potom o tom dva dny přemýšlí, založí topic (nic ve zlém), přemýšlí o pomstě, vymyslí geniální "popichující" odpověď, která jim pomůže konflikt +- akceptovat ... ale velmi často i nastartuje (jako každá emailová komunikace), další reakce. Je fajn tohle zpozorovat v prvotní chvíli a ten čas věnovat těm zákazníkům, kteří Vám generují majoritní profit.
Měj se, H.
Máte pravdu.... ale nejsem prostě na tohle povaha, další reakce na jeho email z mé strany už nebude. Tohle jsem si ovšem odpustit nemohl.
17. 12. 2014 12:40:01
https://webtrh.cz/diskuse/jak-byste-reagovali-tohle-mi-fakt-zvedlo-mandle/strana/2#reply1076807
JKHouba
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
17. 12. 2014 14:43:44
Napsal dkoudela;1150759
No dneska jsem s klidnou hlavou zaslal dotyčnému toto
Dobrý den pane XXXX,
velice nás těší, že máme tak milé a sebereflexní zákazníky, co přesto, že se jim nedá dovolat kvůli ověření objednávky a sdělení stavu zboží, nejsou schopni vyplnit korektně objednávku a chybí jím tam údaje pro doručení jako je poštovní směrovací číslo a další věci, umí vyplodit takto krásnou, souvislou stylistickou větu jako právě Vy.
Košile byla dneska odeslána, omlouvám se, že to nebylo ihned po vašem emailu, ale museli jsme si najmout lingivistu, který nám přeložil Váš požadavek, protože my jsme nebyli schopni jej rozluštit. Přejeme pohodové svátky.
Ať mu prde cévka dementovi.
Otázka je, zdali si zboží vůbec převezme...?
No, je to sice "prima kousek", ale na druhou stranu, čím víc se v lejnu šťouráš, tím víc smrdí. Z mého pohledu to průvodní psaní bylo zbytečný..
K první části:
Např. to PSČ se dá docela snadno kontrolovat hned ve formuláři eshopu, tedy, zda je a je-li 5 číslic (hůř, jestli souhlasí se zbytkem adresy, ale technicky by to šlo udělat také), takže to je chyba spíš eshopu, že nemá kontrolu údajů, které potřebuje.
17. 12. 2014 14:43:44
https://webtrh.cz/diskuse/jak-byste-reagovali-tohle-mi-fakt-zvedlo-mandle/strana/2#reply1076806
Martin Hajna
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
17. 12. 2014 15:03:49
Na straně zákaznika debil a na straně eshopu arogantní pitomec. Asi tak bych Vaši situaci zhodnotil.
Chybu jste udělal vy a nějaké výmluvy na feedy jsou jenom kecy. Stav se dá aktualizovat ve vteřině, takže to je jenom Váš problém. Email snese hodně a já se té reakci ani nedivím, když jste mu lhali. Psali jste skladem a skladem to nebylo - to jsou fakta. Dostane objednané zboží zákazník? Nedostane ! Musíte si uvědomit, že to zákazník třeba díky tomu slovu "skladem" objednal.
Zákazník si zasloužil minimálně omluvu telefonicky a navrhnutou nápravu situace. Rozhodně si nezasloužil "odbývací" email za kterým následoval jeden silně arogantní email.
Napsal dkoudela;1150759
No dneska jsem s klidnou hlavou zaslal dotyčnému toto
17. 12. 2014 15:03:49
https://webtrh.cz/diskuse/jak-byste-reagovali-tohle-mi-fakt-zvedlo-mandle/strana/2#reply1076805
webdomena
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
17. 12. 2014 15:27:40
Roubalik: nevím kde se v tobe tolik negativního bere. Chyba se stane a stava se všude i velkym hracum. Precti si predposledni prispevek https://webtrh.cz/239234-parfums-trochu-informaci-zakulisi/page14 a představ si že presto ze mi take "lhali" nebyl jsem na ne sprosty , nepodal jsem trestni oznameni, neposlal jsem na COI, UOOU, OPBH ani dalsi organy stastni spravy ale zasmal jsem se .... zkus to taky nekdy
17. 12. 2014 15:27:40
https://webtrh.cz/diskuse/jak-byste-reagovali-tohle-mi-fakt-zvedlo-mandle/strana/2#reply1076804
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
17. 12. 2014 15:37:21
Napsal rouballik;1150831
Na straně zákaznika debil a na straně eshopu arogantní pitomec. Asi tak bych Vaši situaci zhodnotil.
Chybu jste udělal vy a nějaké výmluvy na feedy jsou jenom kecy. Stav se dá aktualizovat ve vteřině, takže to je jenom Váš problém. Email snese hodně a já se té reakci ani nedivím, když jste mu lhali. Psali jste skladem a skladem to nebylo - to jsou fakta. Dostane objednané zboží zákazník? Nedostane ! Musíte si uvědomit, že to zákazník třeba díky tomu slovu "skladem" objednal.
Zákazník si zasloužil minimálně omluvu telefonicky a navrhnutou nápravu situace. Rozhodně si nezasloužil "odbývací" email za kterým následoval jeden silně arogantní email.
Chybu jsme my neudělali a neudělal jí nikdo - Feed umí CRON u Wedosu aktualizovat nejdříve co 5 minut. Pokud si myslíte, že to někdo dělá ručně po prodání zboží asi nejste v oboru a máte jen potřebu jen plkat. Navíc samozřejmě, že se zákazníkovi ihned volalo, kdyby zvedl telefon ( či později aspoň prozvonil zpět), dozvěděl by se co se stalo, a taky by se dověděl, že zboží lze doobjednat a dodat do 5 dní.
Jestli dostane objednané zboží? Kdyby zvedl mobil ano dostal by ho. V době kdy psal email už by to měl doma. Když chcete být takový hnidopich, není naší poviností vybavit objednávku, která se nedá ověřit, a není kompletní. Mohli jsme podle OP poslat rovnou storno a neztrácet čas voláním a psaním emailů což většine eshopů v tomto období v roce dělá.
17. 12. 2014 15:37:21
https://webtrh.cz/diskuse/jak-byste-reagovali-tohle-mi-fakt-zvedlo-mandle/strana/2#reply1076803
Michal Dokoupil
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
17. 12. 2014 15:39:03
Dobry den, nic mi po tom neni, ale toto me dokaze s prominutim pekne nasrat :) (na webu skladem a pak neni, je mi jedno co feed a aktualizace, to neni problem zakaznika at je jaky chce).
Ted se mi podobna vec stala ve sportisimu....Jak klobáska vybírám hodinu boty pro maminku i velikostně aby to všechno pasovalo, pak spokojeně zaplatím kartou a jdu od toho s pocitem, ze jsem udelal fakt peknou poctivou vec a krasny darek, no a jak jsem dopadl ?? samozrejme zbozi, ktere melo byt skladem >2, velikost parada a dostupnost jakbysmet okamzita expedice pojdme, tak doted cekam na refundaci x dnu, ze to posilaji az vice lidem zaroven...taky bych se neudrzel
17. 12. 2014 15:39:03
https://webtrh.cz/diskuse/jak-byste-reagovali-tohle-mi-fakt-zvedlo-mandle/strana/2#reply1076802
Martin Hampl
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
17. 12. 2014 15:41:02
já se dnes omluvil nabídnul jinou variantu a jako omluvu jsem nabídnul zdarma poštovné.
17. 12. 2014 15:41:02
https://webtrh.cz/diskuse/jak-byste-reagovali-tohle-mi-fakt-zvedlo-mandle/strana/2#reply1076801
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit