Zadejte hledaný výraz...

Instagram – je použitelný pro propagaci fyzických produktů?

beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
21. 2. 2018 12:20:58
Zdravím, už mě to otravuje, jak o tom hlavně v rádiu často hovoří. Netušíte, zda je tato síť dost velká a zda se na ní dá dělat marketing pro eshop? Zkoušeli jste to a s jakým výsledkem?
21. 2. 2018 12:20:58
https://webtrh.cz/diskuse/instagram-je-pouzitelny-pro-propagaci-fyzickych-produktu/#reply1331260
Napsal beraniste;1446050
Zdravím, už mě to otravuje, jak o tom hlavně v rádiu často hovoří. Netušíte, zda je tato síť dost velká a zda se na ní dá dělat marketing pro eshop? Zkoušeli jste to a s jakým výsledkem?
Tak marketing se dá dělat všude, kde je tvoje cílovka, ne? :-) Pořád platí, že Instagram je doménou mladší generace. Nevím v jakém sortimentu se pohybuješ.
21. 2. 2018 12:22:59
https://webtrh.cz/diskuse/instagram-je-pouzitelny-pro-propagaci-fyzickych-produktu/#reply1331259
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
21. 2. 2018 12:26:58
Tak já se pohybuji v cílovce žena 25-55, ale uvažuji spíše že bych to vyzkoušel na nábytek, kde to je přeci jen o obrázcích, ale zase tam máme cílovku 35-65.
21. 2. 2018 12:26:58
https://webtrh.cz/diskuse/instagram-je-pouzitelny-pro-propagaci-fyzickych-produktu/#reply1331258
Napsal beraniste;1446056
Tak já se pohybuji v cílovce žena 25-55, ale uvažuji spíše že bych to vyzkoušel na nábytek, kde to je přeci jen o obrázcích, ale zase tam máme cílovku 35-65.
Tam se bojím, že to nebude tak žhavé. Určitě se tu někdo ukáže s nějakými orientačními čísly. Já jen napíšu čísla za loňský rok, kde více než 41% bylo 25 let a méně starých uživatelů a hlavním artiklem byla spíš móda. Umím si ale i představit nábytek, kdyby byl nějaký "fresh" a designově atraktivní pro mladší cílovku.
21. 2. 2018 12:35:04
https://webtrh.cz/diskuse/instagram-je-pouzitelny-pro-propagaci-fyzickych-produktu/#reply1331257
Nikola
verified
rating uzivatele
(21 hodnocení)
21. 2. 2018 12:39:00
Hodně e-shopů s různým zaměřením často propaguje přes Instagram. Většinou mají svůj profil s fotkami a k tomu ještě nabízí spolupráci různým blogerům, apod.. S tím, že když má ten bloger dobrou základnu sledujících, tak je reálná šance, že ovlivní další lidi ke koupi.
Pro ukázku. Máte e-shop s kosmetikou, profil plný fotek. Nabídnete spolupráci nějaké známé beauty bloggerce, která se s produktem třeba vyfotí, napíše recenzi..
21. 2. 2018 12:39:00
https://webtrh.cz/diskuse/instagram-je-pouzitelny-pro-propagaci-fyzickych-produktu/#reply1331256
Marketing na Instagramu "jede" jako drak. Část příspěvků na hodně sledovaných účtech jsou čistě reklamní. Propaguje se hodně kosmetika, oblečení, domácí potřeby, potravinové doplňky, počítačové hry, pobyty (wellness). Cílová skupina je věkově mezi 15-30 lety.
Většina takových příspěvků začíná "Tak mi dorazili xxxx od xxxx" nebo "za krásný xxx děkuji xxx" nebo "jestli chcete taky xx, objednejte si to zde u xxx" Odkaz u toho vede na eshop nebo na insta účet prodejce.
Za příspěvek se u menších instagramerů platí zasláním zboží zadarmo nebo pár stovek do kasičky za post. U větších (influenceři) se tvrdě platí mezi 3-30.000 Kč za příspěvek.
Posty na instagramu a dalších sociálních sítích můžeš koupit na Linketice.
Disclaimer: jsem spoluprovozovatel Linketica
21. 2. 2018 12:41:18
https://webtrh.cz/diskuse/instagram-je-pouzitelny-pro-propagaci-fyzickych-produktu/#reply1331255
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit