Zadejte hledaný výraz...

Inspirace v čem podnikat na vlastním pozemku (a čemu se vyhnout)

Orabrush
verified
rating uzivatele
25. 7. 2016 22:28:41
Napsal cargopro;1312401
tak to udělej načerno na půjčené "s.r.o.", než skončí všechny soudní tahanice a odstranění stavby uběhne 8 let a po tu dobu budeš kasírovat reklamku a pakovat se.
To máš úplně jedno jestli uděláš výstavbu na půjčené "s.r.o.", Oni stejně půjdou po majiteli pozemku. Na to nemám nervy ani žaludek. Co se týče reklamy jedině jít cestou tzv.mobilního billboardu na kolech, přívěsu, a denně ho převážet z místa určení. Jedná se totiž o “běžný” vozík za automobil, v případě oddělání toho “ačka” nebo reklamy můžeš vozík použít na převoz libovolné věci. např dřeva atd...
25. 7. 2016 22:28:41
https://webtrh.cz/diskuse/inspirace-v-cem-podnikat-na-vlastnim-pozemku-a-cemu-se-vyhnout/strana/3/#reply1213453
cargopro
verified
rating uzivatele
25. 7. 2016 22:37:22
vzhledem k tomu, že z jedné strany máš autobazar, naproti myčku, tak bych hledal využití v této oblasti (auto, moto), pokud budeš chtít do budoucna na tom pozemku vydělat budeš muset postoupit byrokratické záležitosti, nic není nepřekonatelné.
25. 7. 2016 22:37:22
https://webtrh.cz/diskuse/inspirace-v-cem-podnikat-na-vlastnim-pozemku-a-cemu-se-vyhnout/strana/3/#reply1213452
Orabrush
verified
rating uzivatele
26. 7. 2016 00:13:58
OK... Auto,moto je všude opravdu hodně, jediné co mne opravdu napadá je mít ty nejkvalitnější služby v oboru mytí dopravních prostředků. tzv. mobilní suché mytí bez použití vody. Je to novinka v ČR: ruční suché mytí aut, motocyklů, obytných přívěsů... Co vy na to? Máte s tím zkušenosti?
26. 7. 2016 00:13:58
https://webtrh.cz/diskuse/inspirace-v-cem-podnikat-na-vlastnim-pozemku-a-cemu-se-vyhnout/strana/3/#reply1213451
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
26. 7. 2016 00:16:16
suche myti ecosmartem je drahe (prostredku se vypotrebuje docela dost a nebo to osidite) a pritom jako sluzba minimalne divne, vyuzivaji ho lide co nemaji pristup k vode, ne lide co si chteji lepe umyt auto...
---------- Příspěvek doplněn 26.07.2016 v 00:18 ----------
I kdyz je fakt ze lidi skoci na vsechno :)
26. 7. 2016 00:16:16
https://webtrh.cz/diskuse/inspirace-v-cem-podnikat-na-vlastnim-pozemku-a-cemu-se-vyhnout/strana/3/#reply1213450
Orabrush
verified
rating uzivatele
26. 7. 2016 00:25:02
Napsal Aleš Jiříček;1312448
suche myti ecosmartem je drahe (prostredku se vypotrebuje docela dost a nebo to osidite) a pritom jako sluzba minimalne divne, vyuzivaji ho lide co nemaji pristup k vode, ne lide co si chteji lepe umyt auto...
---------- Příspěvek doplněn 26.07.2016 v 00:18 ----------
I kdyz je fakt ze lidi skoci na vsechno :)
Mobilní suché mytí bez použití vody. Tato moderní a ekologická technologie je zcela šetrná k vašemu vozu. Používají se speciální přípravky s nanočásticemi a Karnaubským voskem.
Výhody mobilního suchého mytí :
◦mytí je zcela ekologické
◦zanechává ochrannou vrstvu směsi syntetického a karnaubského vosku
◦poskytuje účinnou UV ochranu
◦zanechává perfektní lesk srovnatelný s nejlepšími vosky
◦vyčištěný povrch má velmi dobré hydrofobní vlastnosti (odvod vody)
◦obsahuje silné antistatické složky, které snižují následné ulpívání prachu na povrchu karoserie
◦nepoužívá se voda
◦100% ruční práce
Zaměření na zákazníky, kteří preferují jen ty nejkvalitnější služby v oboru mytí dopravních prostředků. Je na tom něco špatného?
26. 7. 2016 00:25:02
https://webtrh.cz/diskuse/inspirace-v-cem-podnikat-na-vlastnim-pozemku-a-cemu-se-vyhnout/strana/3/#reply1213449
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
26. 7. 2016 09:06:07
to sis krasne umel najit na googlu, ale ver mi, o detailing a auta se zajimam hodne a nema to proti vode zadne vyhody (jen tu, ze dobre umejes auto i na sidlisti kde neni voda apod. - proto se to pouziva), ekologicke to neni (karbonova stopa na vyrobu takove chemie bude vetsi nez za vodu) a je to proste jen marketing, nic vic... Jak rikam, spousta lidi na to rada skoci, tak do toho...
clovek ktery vyzaduje to nejlepsi si zajede do rucni mycky kde mu nanesou a zalesti skutecny karnaubsky vosk a nebude ho to stat 500 ale minimalne 3000 a taky samozrejme vysledek tomu bude plne odpovidat... Tady ti budou jezdit joudove se skodovkama co si mysli jak neposkytujou super peci autu, akorta ze neposkytujou...
---------- Příspěvek doplněn 26.07.2016 v 09:26 ----------
BTW jestli to nekoho opravdu zajima tak doporucuju http://www.smartdetailinguniversity.cz/ tam vam to vysvetli urcite lip nez ja ;)
26. 7. 2016 09:06:07
https://webtrh.cz/diskuse/inspirace-v-cem-podnikat-na-vlastnim-pozemku-a-cemu-se-vyhnout/strana/3/#reply1213448
cargopro
verified
rating uzivatele
26. 7. 2016 09:29:36
Orabrush, trochu žiješ v omylu, že pokud máš v dané lokalitě více služeb zaměřených na daný obor (automoto), že tvoje podnikání by bylo nějak navíc, naopak je to výhoda a dnešní trend, že se služby pro daný obor v určité lokalitě zahušťují. Na jedné ulici je např. pět autosalonu ruzných značek a kupodivu, všude je čekačka, pokud chceš např. červenou metalízu v kombinaci s automatem:) Jinými slovy nebál bych se malého pneuservisu, které jsou např u Tesca -takové ty boudy. Klidně tam můžeš pneu i prodávat.
26. 7. 2016 09:29:36
https://webtrh.cz/diskuse/inspirace-v-cem-podnikat-na-vlastnim-pozemku-a-cemu-se-vyhnout/strana/3/#reply1213447
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
26. 7. 2016 09:34:12
Přesně, pneuservisu je tuna z dobreho duvodu, i presto kolik jich je, jsou porad vsechny narvany :) A poptavka porad roste, aut pribyva, kolem sezonnich vymen muzes jet klidne nonstop a stejne nebudes stihat :) A taky se ted rozmaha ze krome pneu meni i olej a vsechny filtry a takove ty spotrebni veci ktere jsou proste jendoduche vymenit a zvladne to i malo kvalifikovanej pracovnik :)
26. 7. 2016 09:34:12
https://webtrh.cz/diskuse/inspirace-v-cem-podnikat-na-vlastnim-pozemku-a-cemu-se-vyhnout/strana/3/#reply1213446
emanuel2
verified
rating uzivatele
26. 7. 2016 09:38:44
Všechno je o fantazii.
Před pár lety jsem byl třeba v Mariánkách, mají tam udělaný park a v něm miniatury (modely) různých českých památek - http://www.boheminium.cz/modely-ceskych-pamatek/
Vstupné 150 osoba, natřískáno k prasknutí, o pěkném počasí udělají za den minimálně kilo s prstem v nose. A zaslouženě, je to fakt krásný.
Jistě je to pozemek o úplně jiných parametrech, a za tím roky práce a mnoho milionů investic.
Taky neříkám to kopírovat, ale jen jako inspirace, co všechno se na nějakém pozemku dá vymyslet.
Nějaká zábavná expozice pojatá nějak jinak, něco co zaujme ... nebo třeba... motokáry, adventure minigolf ...
Potom si vzpomínám v Rakousku, někde u Innsbrucku to tuším bylo, byl postavený dům vzhůru nohama. Projdeš si ho, nafotíš se tam, a máš fotky kde stojíš vzhůru nohama. Prkotina, ptákovina. Ale narváno, před domem fronty rodinek s dětmi a otcové s (na přepočet) papouchem v ruce se přetlačovali.
Jelikož tam nic technicky kromě světla nemusí fungovat a není to žádný objekt k bydlení, investice ani asi není nijak horentní. A požadavky na velikost pozemku minimální.
Takže dá se něco vymyslet i na poli zábavy/vyžití ... je to o té fantazii.
26. 7. 2016 09:38:44
https://webtrh.cz/diskuse/inspirace-v-cem-podnikat-na-vlastnim-pozemku-a-cemu-se-vyhnout/strana/3/#reply1213445
cargopro
verified
rating uzivatele
26. 7. 2016 09:41:46
Napsal Aleš Jiříček;1312487
Přesně, pneuservisu je tuna z dobreho duvodu, i presto kolik jich je, jsou porad vsechny narvany :) A poptavka porad roste, aut pribyva, kolem sezonnich vymen muzes jet klidne nonstop a stejne nebudes stihat :) A taky se ted rozmaha ze krome pneu meni i olej a vsechny filtry a takove ty spotrebni veci ktere jsou proste jendoduche vymenit a zvladne to i malo kvalifikovanej pracovnik :)
třeba taková výměna žárovky u nového vozu už je taky docela dobrá rozborka - sborka:) a hlavně jde o segment služeb, takže i větší přidaná hodnota práce, výhoda místa...
26. 7. 2016 09:41:46
https://webtrh.cz/diskuse/inspirace-v-cem-podnikat-na-vlastnim-pozemku-a-cemu-se-vyhnout/strana/3/#reply1213444
Napsal Orabrush;1312399
Co znamená bez investic mobilní billboardy? Myslíte billboardy na kolech, vlečce, přívěsu, na balících slámy, kontejnerech...
Co se týče umístění reklamní plochy a výstavby je to dnes nemožné (bylo by krásné mít na pozemku tzv. double bigboard, dva panely 9,6 x 3,6m a inkasovat 40 tis měsíčně), jsou to ale velké nervy, tahanice s úřady, vše musíte řešit načerno s dobrým právníkem po boku.
Pokud si to dobře pamatuji, tak ke stavbě reklamního zařízení v ochranném pásmu silnice (pro 1. třídu platí vzdálenost 50 m na každou stranu od osy vozovky, což u mne je nemožné dodržet) je potřeba mít tedy povolení vždy. Čili pokud budete chtít umístit billboard na kolech v ochranném pásmu, tak určitě budete potřebovat souhlasné stanovisko majitele sousedních pozemků, Policie ČR, protože Vás stejně časem někdo udá a oznámí stavebnímu úřadu. To je realita... Funguje to tak, že nejprve získáváte souhlasná stanoviska dotčených orgánů, které pak s žádostí a tučnou obálkou o Ohlášení stavby dáváte na Stavební úřad :)
já upřímně nevím jaké jsou omezení pro umístění mobilni reklamy (billboard na vozíku) na pozemku. Dle mého se na to nebudou vztahovat stejná pravidla jako na ty pevné, co se vystaví. Neumím si představit, že by bylo nějak zakázané mít vozík s reklamou a ten někde, kde to je možné, mít zaparkovaný. A dle mého názoru, je-li to můj pozemek, tak není důvod tam nemít něco zaparkované. Ale to by chtělo se na to podívat pořádně. Nicméně je to jedna z mála věcí, co by byla velmi levná, nebylo by třeba nic budovat apod.
26. 7. 2016 09:42:29
https://webtrh.cz/diskuse/inspirace-v-cem-podnikat-na-vlastnim-pozemku-a-cemu-se-vyhnout/strana/3/#reply1213443
cargopro
verified
rating uzivatele
26. 7. 2016 09:43:22
Napsal emanuel2;1312489
Všechno je o fantazii.
Před pár lety jsem byl třeba v Mariánkách, mají tam udělaný park a v něm miniatury (modely) různých českých památek - http://www.boheminium.cz/modely-ceskych-pamatek/
Vstupné 150 osoba, natřískáno k prasknutí, o pěkném počasí udělají za den minimálně kilo s prstem v nose. A zaslouženě, je to fakt krásný.
Jistě je to pozemek o úplně jiných parametrech, a za tím roky práce a mnoho milionů investic.
Taky neříkám to kopírovat, ale jen jako inspirace, co všechno se na nějakém pozemku dá vymyslet.
Nějaká zábavná expozice pojatá nějak jinak, něco co zaujme ... nebo třeba... motokáry, adventure minigolf ...
Potom si vzpomínám v Rakousku, někde u Innsbrucku to tuším bylo, byl postavený dům vzhůru nohama. Projdeš si ho, nafotíš se tam, a máš fotky kde stojíš vzhůru nohama. Prkotina, ptákovina. Ale narváno, před domem fronty rodinek s dětmi a otcové s (na přepočet) papouchem v ruce se přetlačovali.
Jelikož tam nic technicky kromě světla nemusí fungovat a není to žádný objekt k bydlení, investice ani asi není nijak horentní. A požadavky na velikost pozemku minimální.
Takže dá se něco vymyslet i na poli zábavy/vyžití ... je to o té fantazii.
no zrovna na křižovatce uprostřed dopravy bych to na nějakou zábavu s dětma neviděl
26. 7. 2016 09:43:22
https://webtrh.cz/diskuse/inspirace-v-cem-podnikat-na-vlastnim-pozemku-a-cemu-se-vyhnout/strana/3/#reply1213442
dms
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
26. 7. 2016 09:43:58
Když si nevím rady, nemám moc silné nervy a žaludek, proč pozemek neprodat?
26. 7. 2016 09:43:58
https://webtrh.cz/diskuse/inspirace-v-cem-podnikat-na-vlastnim-pozemku-a-cemu-se-vyhnout/strana/3/#reply1213441
Daniel H.
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
26. 7. 2016 09:51:48
26. 7. 2016 09:51:48
https://webtrh.cz/diskuse/inspirace-v-cem-podnikat-na-vlastnim-pozemku-a-cemu-se-vyhnout/strana/3/#reply1213440
emanuel2
verified
rating uzivatele
26. 7. 2016 09:55:35
Napsal cargopro;1312494
no zrovna na křižovatce uprostřed dopravy bych to na nějakou zábavu s dětma neviděl
Diskuze je o inspiraci. Kolikrát může něco, co je zdánlivě úplně vzdálené, nějakou oklikou inspirovat.
To není o tom, že mu já nebo ty vymyslíme a zrealizujeme jeho byznys.
A jestli bude mít pneuservis v parku nebo skákací hrad v průmyslové zóně, už je jeho věc.
26. 7. 2016 09:55:35
https://webtrh.cz/diskuse/inspirace-v-cem-podnikat-na-vlastnim-pozemku-a-cemu-se-vyhnout/strana/3/#reply1213439
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit